Als ik in NL zat had ik graag de Sisley foundation gekocht..
Glossi
Geplaatst: 12-11-14 00:10
Anthea, gave aankopen!! Ik wil de Sisley foundation wel voor je bestellen en op de post doen als je hem heel graag wil hebben. Lig alleen morgen in het ziekenhuis dus even afwachten tot ik weer thuis ben.
Suus, ik vind zonder eyeliner ook erg mooi! Als iemand geen eyeliner gebruikt mis ik dat niet in een look.
En gekocht Djilna? Ik wou de dipbrow pomade, maar holy.. wat een prijsverschil met de US!! En mijn kleur was uitverkocht.. ik ben voor de brow wiz gegaan. Had nog een cadeaubon liggen dus kon die mooi op gebruiken. Vind het wel erg veel geld dus hoop dat hij wel gaat bevallen
Loose
Geplaatst: 12-11-14 01:22
Suus___ schreef:
Gebruik nu al een paar dagen geen eyeliner, en t beval me eigenlijk wel.. Wat vinden jullie?
Ik vind het prima kunnen, doe het zelf ook vaak! Alleen ik vind het dan wel het mooist om je wimperlijn dan wel te tightlinen (volgens mij heb je dat ook gedaan hier?), anders vind ik het vaak een beetje raar lijken.
Ik heb helaas niks besteld op Douglas, ben te laat.. Maar het enige wat ik echt wil op dit moment is de lipprimer van MAC en die deed toch niet mee.
Ik heb hem zojuist besteld, idd 0:50uur. Korting vergeten uit te zetten denk ik 23 euro ipv 27,95 scheelt toch.. En een NYX wenkbrouwpenseel. Wilde die van Anastasia, maar is uitverkocht. Die van Leco ook, dus doe van NYX genomen. 8 ipv 10. Helaas geen bonnen dus was weer 30 euro samen. Pff weer teveel geld uitgegeven in 3 dagen Lush, FeelUnique en Douglas nu Dacht ook nog aan een NYX blush, maar toch niet gedaan
Laatst bijgewerkt door Djilna op 12-11-14 02:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Suus, ik vind het sowieso prima staan zonder liner. Gebruik zelf zeer zeer zeer zelden een eyeliner omdat ik er gewoon de tijd niet voor heb/neem en dus niet zo handig in ben Dus ik vind het prima kunnen
Ik doe eigenlijk vaak alleen maar tightlinen omdat ik een beete overhangende ogleden heb dus een dikke eyeliner is dan vaak niet mooi en moet er dus ook echt de tijd voor nemen
Als je weet welke kleur je hebt zou ik je gewoon aanraden via Beautybay te bestellen. Is volledig betrouwbaar en free shipping + Anastasia is daar even duur als wanneer je het in Amerika zou kopen Zo is de pomade daar 17,80 en de brow wiz 18,30
Drunksheep
Geplaatst: 12-11-14 10:52
Thanks voor de tip, maar als het goed is ontvang ik binnenkort mijn Anastasia brow pencil via Anthea. Maar als ik mijn voorraadje weer moet updaten is het handig om te weten!
Hmmm sorry daar had ik niet aan gedacht, voor mij is het nogal vanzelfsprekend omdat ik er eentje heb, sorry! Maar hey, de tip geld alsnog voor de dames die er ook een hebben
xNavatu
Geplaatst: 12-11-14 11:15
Browwiz is awesome, zeker als je gewoon normale wenkbrauwen hebt Ik gebruik er altijd nog de pomade overheen omdat het dan wel blijft zitten, met alleen de browwiz loop ik na een dag met halve wenkbrauwen rond.. Maar dat is puur op de plekken waar geen haar zit, daar smeer je het er heel makkelijk af, 1x met je arm erover en het is weg Plekken waar wel gewoon haar zit blijft het wel prima zitten en dat ding werkt echt ontzettend fijn!
Thanks voor de tip! Die gaat hier zeker van pas komen
Loose deze keer niet maar vaak doe ik dat idd wel, alleen t blijft bij mij niet heel lang zitten en t hoopt op in m'n ooghoek dus das ook niet echt ideaal
M'n vingers jeuken zo ontzettend om iets van de MAC keepsakes collectie te bestellen. Aargh, ze zijn zo mooi! Misschien donderdag maar even de Douglas inlopen in Groningen. Vooral die face palettes zien er zo mooi uit.
masyo
Geplaatst: 12-11-14 11:50
Kunnen jullie mij helpen!?
Ik ben een meisje van 20 jaar oud. Ik ben niet tevreden met mijn make-up, hoe het eruit ziet. Misschien hebben jullie tips!?
Ik zal een foto erbij voegen. Ik heb een licht roze oogschaduw gewoon van de Hema. Een mascara van maybelline. Als ik heel wit ben doe ik een beetje blush op.