Ik heb nu helemaal geen camera, dus gebruik mijn iPhone. Kan dus al snel beter
Alhoewel mijn Aai echt best ok foto's maakt.
Dat is echt precies het soort lak waar ik niet van hou. Maar ik heb wel andere lakjes van dat merk en die zijn prima. Alleen dat kwastje... heb maar 1 ander merk waarvan de kwastjes nog breder zijn.
Beetje breed is niet zo erg, maar dit... hier neem je gelijk je nagelriemen mee als je smallere nagels hebt. Niet handig
Ik zou een foto meenemen naar een goede fotozaak en zeggen dat dat het resultaat is wat je wilt bereiken met een compact camera. Je foto's zijn niet verkeerd hoor.
Foto's die ik laat zien ben ik vaak ook wel tevreden mee, maar dat kost me wel veel schieten, juiste plek zoeken, etc. En mijn Aai heeft moeite met paars, dat wordt 9 vd 10x blauw
En ik mis echt de macro optie. Juist voor glitters is dat stukken mooier.
Het is toch echt wel een vak apart, nagelfoto's maken.
Skessa_
Geplaatst: 19-11-14 13:43
Waarom vraag je t nie ff aan Kel? Die woont in de buurt en weet wel t eea van fotografie toch?
Ja, maar zij heeft een hele gave, dure, grote camera En daar kan ik ten eerste niet mee omgaan (valt natuurlijk te leren) en ik wil gewoon niet zo veel geld uitgeven.
Denk dat ik het bij een Canon hou die ik bij de Media Markt gezien heb. Maakte mooie, duidelijke foto's van mijn lak en de macro was ook goed.
Tazzey
Geplaatst: 19-11-14 13:46
Ik gebruik altijd een grijskaart bij foto's waar de kleur goed moet zijn. Dat is de beste manier om kleur echt te fotograferen. Het is wel heel lastig. Als je naar foto's kijkt op het internet vind je van 1 lakje tig verschillende kleuren. Ik denk niet dat je je kleuren 100% krijgt met een compact camera, tenzij je daarmee in RAW kan schieten, dan zou je een grijskaartje kunnen gebruiken.
Anoniem
Geplaatst: 21-11-14 09:31
Wat een rust hier...
Ik had een grote behoefte aan rode nagels, was al weer veel te lang geleden! Niet verwacht, maar dit is echt een perfecte rood voor de herfst, hij doet me denken aan de bladeren die van de bomen vallen
De nude zit er alleen onder om de glitters te laten zien. Dat heb ik ook gezegd in mijn post Over zwart is hij heel erg leuk.
Yv_
Geplaatst: 21-11-14 12:07
Ik heb zoiets van NBO, maar die is wel wat rustiger. Draag 'm nooit, niet zo mijn ding.
Ik heb nu Ever Thine, Ever Mine van Dollish op, viste ik uit Pandora. Gaaf lakje! Heel bijzonder met die zwarte glitter erin.
Skessa_
Geplaatst: 21-11-14 12:09
Ik lees nooit posts
Zou er voor de leuk toch even een foto'tje over een normale kleur bij doen, om te laten zien dat ie wel echt leuk is. Maar dat is mijn bescheiden mening
Ik heb She's just not into you van Dollish op, ik vind m gaaf hoor Yv! Niks geen lijkhandjes
Ik snap waarom je voor een nude basis kiest Taz, maar met veel glitters vind ik het echt niet mooi. Dan zie je de glitters misschien wel heel goed, maar doe je het lakje toch geen recht omdat de combinatie gewoon niet mooi is.
Denk dat je dan beter voor een mooie undie kunt kiezen, die de glitters optimaal laat uit komen.
Ik heb deze zelf ook, vind hem leuk over paars, zilver, zwart of wit, maar als ik eerst alleen jouw foto's had gezien, zou ik hem niet gekocht hebben. Komt over nude echt niet over hoe leuk hij irl is.
Ben t met Anc eens, want ik vind op deze swatches het lakje echt vreselijk.... en dat is zonde. Je kan ook en met nude doen en met een mooie combi. Maar ik zou eerder wit doen dan Nudel....