Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PeerAppel schreef:Oei ik vind het knap! Het lastigste vond ik om zeg maar het uiteinde los te peuteren om grip te hebben. Ik wilde van boven naar beneden werken dus het was echt ongelooflijk lastig. Heb geprutst met het vastplakken van reeds gebruikte stukjes wax zodat dat als een soort van handvat kon dienen maar vaak schoot dat los en gatver het lospulken terwijl dat allemaal vastzit aan die haartjes is niet te doen.
Dus ben jij van onder naar boven gegaan of hoe heb jij het gedaan? Vind de spawax verder prima te doen, het spulletje ruikt lekker en het is fijn.
EllaBellaah schreef:_CS_: Dat geeft me een sprankje hoop, als het elke keer zo gaat weet ik niet of ik het nog wel zo leuk vind
@Jolien87: Dat lijkt inderdaad wel op wat ik heb. Vandaag is het gelukkig alweer een stuk rustiger, de bultjes zitten er nog wel, maar ze zijn over het algemeen niet meer geel, op een paar na. Wat ik nu heb gedaan is een paar keer per dag met lauwwarm water wassen zodat eventueel zweet niet kan gaan irriteren. Antibacteriële zeep heb ik niet in huis, maar dat is dus wel de moeite waard om even te gaan halen. Ik had wel olie voor na het ontharen van de etos gehaald, maar dat is dus niet zo verstandig
Hoe duurt het ongeveer voordat zo iets weg trekt?
@Ladyson: Ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel heel stoer voelde hoorIk wilde juist graag alles zo snel mogelijk doen omdat ik volgende week op vakantie ga, dan kan ik het daarvoor nog een keer bijwerken en is het op vakantie allemaal niet zo geïrriteerd.