Het ligt er idd aan, door wie je hem laat zetten. Ik ben erg tevreden over deze artiest. Vandaar ook mijn keus om hem daar te laten zetten.. Voor de volgende zou ik zo weer naar deze artiest gaan
Lichte paniek hier. Ik haalde net de oude bepanthen eraf, om even schoon te wassen.. Kwam mn halve tattoo eraf Eerder nog geen los velletje gehad. En nu ineens bijna alles.. Ik heb dit bij mn andere tattoo's nooit gehad. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken? Dat alles zo ineens los komt.
Dat was bij mij ook zo. Mijn tattoo zat er toen al een week op en wat je zegt geen velletjes. Toen leek alles ineens in een keer los te laten! Ik had dat bij mijn vorige ook niet maar die smeerde ik in met vaseline ipv bepanthen... misschien maakt dat verschil?
Ik heb de anderen ook met bepanthen behandeld toen. Mischien dat alles loskomt, omdat ervoor heb gedoucht en gelijk heb ingesmeerd. Een andere verklaring heb ik niet:') Ik kreeg echt een hartverzakking haha
Ben er vrij happy mee, tattoeerder was alleen vrij verbaast hoe enorm fel de kleuren uitkwamen op mijn huid haha, hij zei dat ik een prima canvas was mooi, kan dus lekker meer zetten
Als stille mee lezer meld ik mij. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor 29 augustus bij King dom tattoo's in Alkmaar. Mijn eerste tattoo en nu de afspraak staat vind ik het toch wel spannend.
Door dit topic te volgen ben ik mij veel bewuster geworden van de kwaliteit/netheid en het verschil van tattooshops. Dit heb ik ook meegenomen in mijn keuze voor de shop. Mijn dank daarvoor
GeneralFlynn
Geplaatst: 22-07-14 13:00
VisibreTeam,mooi, ook mooi gezet. Ik durf het bijna niet te vragen,maar wat is het eerste woord?
Gina, spannend hè.
IvysToeter
Geplaatst: 22-07-14 13:01
mooie kleuren hierboven!
Ik ben nog steeds niet terug geweest om een afspraak te maken. aan de ene kant wil ik heel graag! maar zit af en toe niet zo lekker in m'n vel en vind het toch allemaal wel erg spannend (straks krijg ik spijt etc. terwijl ik dit al roep vanaf dat ik zwanger was) dus nog even wacht maar....al moet ik over 3 weken weer beginnen met werken en dan wil ik toch al een keuze hebben gemaakt. óf wil de tattoo dan al hebben staan. help!
Just a gentle reminder toch gewoon? Staat-ie nou op je been of op je arm? Kom er niet helemaal uit door dat laatste stukje, kan enkel maar ook gedraaide hand zijn .
Pasamba, vind de jouwe echt erg mooi en subtiel
NikkivanOlst
Geplaatst: 22-07-14 13:03
Leuk Gina!
Tinkerloos, er staat 'Just a gentle Reminder'
IvysToeter, bij twijfel, niet doen....
Yv_, linkerarm, binnenkant Been heb ik andere plannen voor
GeneralFlynn
Geplaatst: 22-07-14 13:05
Als je nog twijfels heb zou ik zeggen:nog niet doen. Als je weet wat je wil, dan weet je het ook, dan weet je het zeker, zonder twijfels!
Erg gaaf VT!! Dat is zeker mijn smaak kwa tattoo's, waar heb je hem laten zetten als ik vragen mag? Spannend Gina, goeie shop uitgekozen, bij welke artiest ga je?
Ivy, de week voor dat hij gezet zou worden begon ik ook te twijfelen! Wil ik het wel, wat als ik het toch niet mooi vind. Zelfs de zelfde dag wilde ik de afspraak eigenlijk af gaan zeggen, toch heen gegaan laten zetten en ben er super blij mee! Denk persoonlijk dat het misschien bij jou ook wel zo is, jij laat ook niet zomaar iets zetten maar de naam van je dochter. Als je nou een hartje liet zetten ofzo zou ik zeggen bij twijfel niet doen, maar de naam van je dochter is zo wat anders.
Ik heb mn tweede tattoo waar ik toch best een beetje spijt van heb, heb hem bij een bekende ( leerling tattoeerder) gezet. En wauw wat zie je dan een verschil in kwaliteit! Sowieso moet ie nog bijgewerkt want op bepaalde stukken heeft het inkt niet gepakt. Niet in de zin spijt dat ik hem heb gezet, maar meer dat ik hem niet heb gezet op een plaats waar die bedekt zit haha.
Rianne11_42
Geplaatst: 22-07-14 13:25
VisibreTeam schreef:
Leuk Gina!
Tinkerloos, er staat 'Just a gentle Reminder'
IvysToeter, bij twijfel, niet doen....
Yv_, linkerarm, binnenkant Been heb ik andere plannen voor
Mag ik vragen wat jij in totaal nu kwijt bent geweest voor deze tattoo? En bij wie ben je ook alweer geweest voor de watercolour?
Youknowme, bij Victor Herrerro. Heb je zelf hier ook een tattoo laten zetten?
Yvystoeter, je kunt altijd even langs gaan bij de tattooshop, je hoeft niet meteen een afspraak te maken. Geef jezelf de tijd om er rustig over na te denken.
Ik was maar €110,- kwijt... wel 2 sessies van 1,5 uur (zijn sessieprijs van 3 uur is €120,-) Is in Den Bosch, Scorpio Tattoo
Ster_Quinty
Geplaatst: 22-07-14 15:42
Hi hier een stille meelezer, lees al jaren mee, supermooie dingen komen er voorbij! Ik wil graag een Tattoo laten zetten van de initialen van mijn broertjes en moeder de L R J en dan graag in ´een´ in een sierlijk maar niet te sierlijk lettertype. Ik kom zelf niet uit het idee. Heeft iemand een idee of iemand die het leuk vindt om iets te ontwerpen? Ik hoor het graag Groetjes Sterre