Ben bijna op mn uitgerekende datum. Nog een paar daagjes. En ja, iedereen is in spanning. Als ik te lang niet reageer op de app is er al paniek terwijl ik dan meestal lig te slapen
Hehe eindelijk net een ovu test die er een stuk veelbelovender uit zag als de afgelopen dagen. Dus dat wordt nog even 2 dagen aan de klus haha. Morgen sowieso die echo dan weten we zeker of hij gaat springen of misschien springt ie vanavond ofzo.
Over b12 dan zijn je bloeduitslagen misschien goed maar niet op cel niveau.
Zijn er hier mensen lid van de fb groep als zwanger worden niet vanzelf gaat? Mabel nina de vrouw die alles plaatst op de groep plaatst heel veel informatie over voeding en dit soort dingen. Is dat bij jullie getest?
Als wij donderdag een goede uitslag krijgen zit ik te denken dit toch te laten testen.
Ik heb een tijdje gelezen dit topic gelezenn, maar nooit gedacht dat ik hier zelf wat zou hoeven typen.. Helaas lukt het hier niet, en is een jaar lang mijn menstuatie weggebleven. Nu werd ik laatst eindelijk met volle vreugde weer ongesteld, maar week later alweer.... Hopelijk gaat hier snel alles weer gewoon zoals het hoort...
Miesje, wat rot zeg! Ben je al bij de HA geweest voor je menstruatie? Want een jaar geen bloedingen is natuurlijk niet normaal. zat je daarvoor aan de pil of een ander anti-conceptiemiddel?
Marocje
Geplaatst: 30-06-16 18:59
Een jaar niet bloeden kan prima. Toen ik stopte met de pil (dec'02) werd ik geheel 2003 niet ongesteld. 2004 heel onregelmatig: januari, maart 3x, in de zomer een keer, en daarna oktober en november en was ik zwanger..
Ja, ik ben naar de huisarts geweest, maar kreeg het antwoord: "dat kan wel tot je 35e duren. Wil je meer duidelijkheid, kan je gaan temperaturen'. Heel erg vaag dus.
Maar in 2005 is dus onze zoon geboren, en daarna was het weer zo onregelmatig. Toch nog 4 keer zwanger geworden! Dus die onregelmatigheid zegt niet altijd wat, lastig is het wel..
Okee. Mijn excuses, dat wist ik niet. Nou ja, dan idd maar hopen dat er regelmaat inkomt en anders zoals Marocje zegt gaan temperaturen? Zou het anders ook niet weten
Ik ga met spullen mee, mij is ook een jaar lang verteld dat het allemaal best kon, en ik had een 'cyclus' van 45 tot 50 dagen. Als je graag een kindje wil, en je bent al een jaar aan het wachten kun je prima vragen om doorgestuurd te worden. In het ZH kunnen ze een echo maken en eens kijken hoe het er voor staat. Dan kun je altijd nog besluiten om voorlopig niet te behandelen maar de onzekerheid vond ik zelf echt verschrikkelijk.
In mijn geval is het PCOS en was er ook geen zicht op een verbetering 'op termijn'. Maar goed op te lossen met een paar pilletjes Clomid
Loeky01
Geplaatst: 30-06-16 22:53
Jaa Linnie! Gefeliciteerd . Fantastisch! Moest vandaag veel aan je denken!
*ik lees & leef nog steeds met jullie mee, jullie zijn toppers. Echt! *
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 30-06-16 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Linnie050
Geplaatst: 30-06-16 22:55
Dankkewel allemaal!
De huisarts zei het tegen mij ook maar ik was dus in de overgang en vorig jaar al te ver bleek na bloed onderzoek. Geen eicellen meer. Gewoon zeggen dat je een door verwijzing wilt hebben!
Jullie hebben een kinderwens en dit is nog niet in vervulling gegaan. Door verwijzing naar het ziekenhuis en hup bloed laten testen en een echo. Liever wat duidelijkheid dan steeds de onzekerheid. Misschien is het inderdaad niks maar blijkt het toch anders te zijn denk je later was ik maar eerder gegaan of was ik maar meer op mijn strepen gaan staan.
Ik ben het trouwens ook eens met linnie, niet te lang bij de huisarts blijven aanmodderen. Gewoon laten onderzoeken door een gynaecoloog dan weet je hoe de vlag er voor hangt en vallen er al een hoop onzekerheden weg. Ondanks dat uitkomsten soms niet fijn zijn is onzekerheid beroerder vind ik. Collega van mij menstrueerde ook niet/ nauwelijks. Die kreeg clomid en na de eerste maanden wat teveel follikels de juiste dosering te pakken en bij de derde maand zwanger. Soms is het dus ook heel simpel op te lossen met een paar dagen per maand een pilletje hormonen slikken.
lizy29