Maar zeker wel mooi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar zeker wel mooi

ik ben die schaamte dus wel voorbij 

wel bij vrouwelijke piercers dus had er 1 die de naald erdoor heen ging steken en de ander om te helpen met afschermen en te zorgen dat de piercer goed aan het werk kon 

.
. Maar vond 'm wel echt heel mooi, extra sierraadje
.
maar ben bang dat ie rap uitgroeit. 
maar t lijkt me idd ook niet echt handig en als ik op t strand loop ofzo hoeft van mij ook niet iedereen te weten dat er wat zit
althans het lijkt mij dat het vrij makkelijk zichtbaar kan zijn onder strakke badkleding enzo.. 
Ik heb niet echt verstand van navelpiercings, maar het lijkt inderdaad dat het staafje te klein is. Het onderste bolletje zit heel hoog, en het bovenste bolletje zit helemaal in de huid. Z.s.m. terug naar een piercer en er een langer staafje in laten zetten!
Mijn helixje zit er namelijk een maand of 4 in en die heeft dus nu nog nooit een vochtbultje gehad die zo lang bleef zitten, maar mijn forward helix, echt om gek te worden! Ben het nu wel zat, hij moet na 9 maanden toch wel ongeveer genezen zijn? Als ik er niks aan doe blijft hij denk ik gerust nog even zitten, ben bijna zeker van dat hij niet zomaar weggaat aangezien hij er al zo lang zit en blijft zitten.