Ik heb nu een beeld voor me van je foef onder de naaimachine. Bedankt hè. Ik moet gewoon iemand vinden waarvan ik t niet erg vind dat diegene mn foef ziet en ik zijn/haar hand vast kan houden, dan zou ik het al veel minder erg vinden denk ik. Maar de relatie die ik nu heb is nog best wel pril, dus dat zie ik nog niet zo zitten.
Ik heb de mijne alleen laten zetten wel bij vrouwelijke piercers dus had er 1 die de naald erdoor heen ging steken en de ander om te helpen met afschermen en te zorgen dat de piercer goed aan het werk kon Had er wrs ook niet erg lekker bijgezeten als t een manlijke piercer was geweest.. Sowieso had ik mijn vriend pas de dag ervoor ontmoet en liep ik al langer met het idee rond. Ik wilde een nieuwe piercing maar wel een met een korte genezingstijd dus hier kwam ik op uit
Christina vind ik ook erg mooi, maar zo niet handig . VCH vond ik leuk maar ben blij dat-ie er niet meer zit . Maar vond 'm wel echt heel mooi, extra sierraadje .
Ik ben ook nog steeds blij met mijn VCH. Gewoon door een man laten piercen en mijn vriend was erbij. Heb hem deze maand 2 jaar zo ongeveer en zal hem nirt zo snel uitdoen.
Christina vind ik ook erg mooi maar erg onhandig lijkt me.
Je merkt niet dat de christina er zit. Althans, ik niet. Met scheren... je hoeft hem er niet uit te halen. Soms deed ik het wel.. soms niet. Hij groeide er niet uit.. bij mij had het staafje na 6 jr nog even veel huid als toen hij er net inzat.
Christina vind ik idd ook erg mooi maar t lijkt me idd ook niet echt handig en als ik op t strand loop ofzo hoeft van mij ook niet iedereen te weten dat er wat zit althans het lijkt mij dat het vrij makkelijk zichtbaar kan zijn onder strakke badkleding enzo..
YvonneV
Geplaatst: 12-09-14 08:19
hallo, graag wil ik jullie advies
Dochterlief heeft 2-9 een navelpiercing laten zetten. Zo ziet het er nu uit.
Ik vertrouw het niet helemaal. Piercer gebeld en die zegt niets aan doen alleen maar schoon houden.
Sinds twee dagen doen we er nu mesitran (honingzalf) op. vandaar dat het wat glimt.
Het lijkt wel of de piercing te klein is, het bovenste bolletje trekt helemaal in de huid.
@yvonnedv, gatver dat ziet er niet goed uit! Ik heb niet echt verstand van navelpiercings, maar het lijkt inderdaad dat het staafje te klein is. Het onderste bolletje zit heel hoog, en het bovenste bolletje zit helemaal in de huid. Z.s.m. terug naar een piercer en er een langer staafje in laten zetten!
Heeft er iemand nog een idee voor een agressief middeltje voor om het vochtbultje bij mijn forward helix weg te krijgen? Hij zit er nu 9 maanden, en het vochtbultje is na een maand of twee gekomen. Tijdens de vakantie werd het bultje minder, maar nu is het gewoon hij er weer en zo irritant! Zee zouten heb ik al vaak geprobeerd maar dat heeft niet veel succes. Bij mijn helix zag ik dat er ook een vochtbultje aan het ontstaan was, en toen heb ik gewoon best ruig afgedroogd, dus gewoon op dat bultje drukken, en toen nu toe heeft dat geholpen want hij is weg gegaan. Mijn helixje zit er namelijk een maand of 4 in en die heeft dus nu nog nooit een vochtbultje gehad die zo lang bleef zitten, maar mijn forward helix, echt om gek te worden! Ben het nu wel zat, hij moet na 9 maanden toch wel ongeveer genezen zijn? Als ik er niks aan doe blijft hij denk ik gerust nog even zitten, ben bijna zeker van dat hij niet zomaar weggaat aangezien hij er al zo lang zit en blijft zitten.