30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:06

Neroo schreef:
Je hebt een knap figuur Destino!!

Ik heb het er weer opzitten.
Doe nog steeds de anita versie maar ik zweet al minder :D
Dus morgen maar even richting nathalie proberen!

Super :D

Neroo

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:07

Heerlijk, al die motivatie van iedereen :D

Ben echt zo benieuwd naar de resultaten na 1 week!!
Morgen dag 5!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:14

Wij lopen gelijk qua dag, neroo.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:16

Ik zit erover te denken om te gaan stoppen met shredden. Ik val zo gemakkelijk af en na aantal dagen heb ik al beetje cm's verloren. En ik kan dat met mijn figuur en gewicht gewoon echt niet hebben. Ik draag al maatje XS van kleding, kleiner kan niet :+
Baal er van, want vind het wel erg leuk om te doen. Denk dat ik het gewoon voor plezier paar dagen in de week blijf doen en niet zoals jullie fanatiek om af te vallen en cm te verliezen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:24

Afbeelding

:D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:34

Davinia_ schreef:
Ik zit erover te denken om te gaan stoppen met shredden. Ik val zo gemakkelijk af en na aantal dagen heb ik al beetje cm's verloren. En ik kan dat met mijn figuur en gewicht gewoon echt niet hebben. Ik draag al maatje XS van kleding, kleiner kan niet :+
Baal er van, want vind het wel erg leuk om te doen. Denk dat ik het gewoon voor plezier paar dagen in de week blijf doen en niet zoals jullie fanatiek om af te vallen en cm te verliezen.

Begrijpelijk Maril, gewoon af entoe voor de fun even een lesje doen maar jij moet inderdaad niet meer kwijt!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:38

Ik zie weer verbluffende resultaten! +:)+
Ik heb vanmorgen dik een uur in de sportschool gebikkeld, gewichten konden allemaal wel een tikkie zwaarder. :D
Bij thuiskomst meteen maar dag 6 shred eraan vastgeplakt, zweten hoor! I feel good. *\o/*

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:45

Raponsje, ik las mee en vond je informatie erg waardevol, jammer dat anderen dan zo reageren. -O-
Gister met dag 1 begonnen. Vind het echt leuk. Hoop dat het lukt met m'n knieën (iets met geïrriteerd kraakbeen), om dagelijks dit te blijven doen. Ik liep altijd 3-4 keer per week hard, maar al een tijd niet gedaan, omdat ik weer meer ben gaan rijden. Wil weer beginnen met hardlopen, zo'n 1 of 2 keer per week, maar dat moet ik nu weer rustig opbouwen vanwege m'n knieën en dat vind ik saai, dus komt er niet van. Dus ik hoop hiermee vast wat spieren op te bouwen zodat ik over een maand het hardlopen weer op kan pakken en dat dan ook wat beter/sneller gaat. (Wilde eigenlijk Insanity gaan doen, maar leek me toch niet verstandig om daar mee te beginnen, gezien m'n knieën.)
Davinia, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn om af te vallen hoor. Je wordt hooguit strakker en wat gespierder, als je tenminste goed blijft eten. Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie verder is.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:52

Dag 5 zit erop, ging weer lekker :) push ups gaan nu ook bijna zonder problemen :D

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:59

Ik heb vanochtend dag 7 gedaan. Viel wel effe tegen. Was de eerste keer dat ik het 's ochtends deed en ik heb het idee (logisch ook eigenlijk) dat ik 's avonds wat flexibeler ben.

Heeft iemand van jullie een tip om iets anders te doen ipv het touwtje-springen? Of worden daar je kuiten niet steviger van? Ik heb namelijk het idee dat mijn kuiten forser gaan worden van het shredden en dat wil ik eigenlijk niet. Dat is zo ongeveer het enige aan mijn lichaam dat mooi slank is. En de spierontwikkeling die ik daar heb is voor mij voldoende om prima de dag door te huppelen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:11

Goede resultaten weer allemaal! Ik heb niks opgemeten, hou het wel in de spiegel in de gaten :))

Ik zit de hele ochtend alweer achter de computer mijn stomme verslag te tikken, zal blij zijn als ik zo even lekker paardje kan rijden en daarna meteen met Jilian mee kan doen! ff lekker actief zijn!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:18

Wow wat een goeie resultaten! Heb geen meetlint (en weegschaal) maar verleidelijk om er 1 te kopen en even op te meten. := Ik ga zo na het eten aan dag 9 beginnen. :D
Mikkie: Ik weet niet of de cardio dan nog hetzelfde effect heeft, maar kan je niet ipv dat touwtjespringen dat boksen doen? Volgensmij komt de rest van de cardiooefeningen allemaal op je kuiten aan trouwens. Maar zoveel dikker worden ze denk ik niet hoor, als ze gespierder worden. :)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:26

_Sim_ schreef:
Wij lopen gelijk qua dag, neroo.

Ik ook :D

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:52

Ik lees en doe al een week mee, alleen schiet het niet zo op omdat het een paar dagen niet lukte (iets met huisgenoten die anders mee kunnen genieten := ).

Maar ik vraag me iets af, ik ben al vrij slank van mezelf en wil vooral mijn buik/billen strakker. Alleen als ik buikspier oefeningen doe komt het middendeel van mijn buik heel erg naar boven/steekt uit, hierdoor heb ik het idee dat mijn buik alleen maar meer zal uitsteken door die spieren.
Snapt iemand wat ik bedoel of heeft iemand hetzelfde? Het is alsof ik alleen spieren in het midden heb en die er echt op liggen. Wel zo'n 5 centimeter als ik squats doe :?

Ik ben trouwens 1,71 en weeg zo'n 54/55 kilo maar dat wil dus niet zoveel zeggen. Heb ook wel een laagje vet daar en ik denk dat ik daarvoor eigenlijk cardio erbij zou moeten doen.

Hier een plaatje waar je een beetje ziet wat ik bedoel, de rest komt totaal niet overeen hoor :D
http://www.google.nl/url?source=imgland ... L7Yn8ho7eA

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:58

:D :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 15:17

Motivatieplaatjes, love it. :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 15:19

Heerlijk die motivatieplaatjes en quotes :D

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 15:54

Ik loop helaas wat achter, 2 dagen niet kunnen doen.
Merkte wel dat vandaag het 1e circuit wat makkelijker ging.
Maar bij het opstaan na de grondoefeningen ben ik best wel duizelig.
Denk dus dat ik morgen maar voor de training ga eten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 15:59

Aaahhh die motivatieplaatjes zijn echt geniaal _O_

Ik heb zin om te shredden! Maar ja, ben aan het werk. En hoewel we maar met z'n vijven zijn (normaal met 40 :+ ) ga ik niet hier midden op de werkvloer m'n oefeningen doen :')

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:05

Net dag 5 erop zitten! :) ging weer goed, push ups worden makkelijker :j
Het moeilijkste vind ik die Lunges met gewichten.. schouders én benen hebben het dan erg zwaar!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:04

Destino schreef:
Ik ben niet zo groot, 1.70 maar :)
1.70m en dan 57 kilo? Zou willen dat ik 57 woog, en ik ben 1.58 ;)
Maar wel goed bezig zeg, met die maten binnen een week tijd!

Neroo schreef:
Ik ben al lang blij dat ik weer onder de 100 kilo zit :))
Ik vind het ook behoorlijk knap wat jij al gepresteerd hebt! Al is het inmiddels al wel weer een hele tijd geleden geweest dat ik voor het laatst een topic heb gezien van jou en Nero.

Die Lunges heb ik ook als opdracht gehad bij de sportschool, maar dan met het achterste been ook nog op zo'n step-verhoging. Niet te doen -O- Dit lukt dan gelukkig een stuk beter :j Bij gebrek aan gewichten gebruik ik trouwens Driehoek-zeep-flessen van ieder 725ml. Werkt ook redelijk!

Zometeen dagje 3 shredden. Ik merk trouwens wel dat ik er een apart soort buikpijn/spierpijn van krijg, en heb meer honger. Nog iemand die dit aparte gevoel heeft (gehad)?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:11

phormicola schreef:
En oh ja: Beginnen met level 2 is moeilijker dan beginnen met level 1 denk ik.

;( Ben van de zomer een keer tot halverwege level 2 gekomen (zwaaarrrrr) en er zitten inderdaad wel oefeningen tegen waarvan ik denk 'pfffff ik káp nú ónmiddelijk'.

Helaas ben ik binnenkort ook de sjaak met level 2. Moet wel zeggen dat level 1 mij wel erg gemakkelijk afgaat inmiddels (behalve de push-ups, ben daar beroerd slecht in, heb ook veel meer kracht in mijn benen dan in mijn armen).

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:14

Klaar met level 1! Woehoe. Het ging zo gemakkelijk, niet gezweet o.i.d. Morgen mezelf weer afpeigeren met level 2!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:17

Ik ga zo uiteten (sushi <3 ) en heb mijzelf toch nog weten te pushen om dag 6 eruit te persen :D Na een hele week en supergoed geshred én gegeten te hebben ga ik vanavond lekker genieten :))

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:18

Loose schreef:
Wow wat een goeie resultaten! Heb geen meetlint (en weegschaal) maar verleidelijk om er 1 te kopen en even op te meten. := Ik ga zo na het eten aan dag 9 beginnen. :D
Mikkie: Ik weet niet of de cardio dan nog hetzelfde effect heeft, maar kan je niet ipv dat touwtjespringen dat boksen doen? Volgensmij komt de rest van de cardiooefeningen allemaal op je kuiten aan trouwens. Maar zoveel dikker worden ze denk ik niet hoor, als ze gespierder worden. :)

Ik heb zo'n doembeeld dat ik van die dikke mannenkuiten krijg die je bij wielrenners wel vaker ziet. Dan ligt de spier zeg maar echt op het been zo ongeveer. :o [Snap je wat ik bedoel?

Berdien schreef:
Aaahhh die motivatieplaatjes zijn echt geniaal _O_

Ik heb zin om te shredden! Maar ja, ben aan het werk. En hoewel we maar met z'n vijven zijn (normaal met 40 :+ ) ga ik niet hier midden op de werkvloer m'n oefeningen doen :')

Dan word je wel opgenomen in de 30DS-hall-off-fame als grootste shred addict. Hahahaha.

MoonWencke schreef:
Ik merk trouwens wel dat ik er een apart soort buikpijn/spierpijn van krijg, en heb meer honger. Nog iemand die dit aparte gevoel heeft (gehad)?

Honger wel. Sterker nog. Ik zit nu al aan mijn avond-maaltijdsalade, terwijl ik om 13.00 uur nog een sneetje brood heb gehad. Ach ja. Maak ik straks nog een cracker. Moet kunnen.