Neroo schreef:Je hebt een knap figuur Destino!!
Ik heb het er weer opzitten.
Doe nog steeds de anita versie maar ik zweet al minder
Dus morgen maar even richting nathalie proberen!
Super

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Davinia_ schreef:Ik zit erover te denken om te gaan stoppen met shredden. Ik val zo gemakkelijk af en na aantal dagen heb ik al beetje cm's verloren. En ik kan dat met mijn figuur en gewicht gewoon echt niet hebben. Ik draag al maatje XS van kleding, kleiner kan niet
Baal er van, want vind het wel erg leuk om te doen. Denk dat ik het gewoon voor plezier paar dagen in de week blijf doen en niet zoals jullie fanatiek om af te vallen en cm te verliezen.
Destino schreef:1.70m en dan 57 kilo? Zou willen dat ik 57 woog, en ik ben 1.58Ik ben niet zo groot, 1.70 maar
Neroo schreef:Ik vind het ook behoorlijk knap wat jij al gepresteerd hebt! Al is het inmiddels al wel weer een hele tijd geleden geweest dat ik voor het laatst een topic heb gezien van jou en Nero.Ik ben al lang blij dat ik weer onder de 100 kilo zit
phormicola schreef:En oh ja: Beginnen met level 2 is moeilijker dan beginnen met level 1 denk ik.
Loose schreef:Wow wat een goeie resultaten! Heb geen meetlint (en weegschaal) maar verleidelijk om er 1 te kopen en even op te meten.Ik ga zo na het eten aan dag 9 beginnen.
Mikkie: Ik weet niet of de cardio dan nog hetzelfde effect heeft, maar kan je niet ipv dat touwtjespringen dat boksen doen? Volgensmij komt de rest van de cardiooefeningen allemaal op je kuiten aan trouwens. Maar zoveel dikker worden ze denk ik niet hoor, als ze gespierder worden.
Berdien schreef:Aaahhh die motivatieplaatjes zijn echt geniaal
Ik heb zin om te shredden! Maar ja, ben aan het werk. En hoewel we maar met z'n vijven zijn (normaal met 40) ga ik niet hier midden op de werkvloer m'n oefeningen doen
MoonWencke schreef:Ik merk trouwens wel dat ik er een apart soort buikpijn/spierpijn van krijg, en heb meer honger. Nog iemand die dit aparte gevoel heeft (gehad)?