Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liefpaardjee schreef:O: 1 boterham met zoet beleg
T: 2 mandarijnen en 1 appel
L: 1 à 2 broodjes ligt er aan tot hoe laat ik op school zit
T: evergreen
A: 1 stuk vlees van ong 75 gram, aardappelen en een bord sla
ik denk dat dit ongeveer goed is voor iemand van 13
RubyRed schreef:Oh vervelend Dais_! En als je wel gezond blijft eten, ben je straks, als je met die medicatie stopt, misschien wel afgevallen.
Mijn BMI is vanaf vandaag onder de 25.
Matsje schreef:XxLiindsaYxX schreef:Wow wat een verhalen..
Een boete omdat je je niet aan de cambridge regels houd? is toch stom je doet het toch voor jezelf?
Heb vanavond wel ECHT een dipje gehad..
Vriendin van mij at hier, spek met aardappelpuree en erwtjes en worteltjes.. Zij wilde heel graag dat ik mee zou eten want ik was niet gezellig als ik dat niet deed omdat ik mijn shake al op heb voor zij haar vork in haar vlees heb enzo..
Wou zo graag n stukje kip eten of een eitje.. maar heb het niet gedaan en ben echt trots op mezelf!
Heb met mezelf afgesproken als er 10 kilo af is, mag ik iets eten.. eitje, of kipfiletje wat weet ik nog niet maar in ieder geval iets.
Heeft iemand die cambridge doet een tip voor de kerst?
Mijn ouders willen gourmetten.. Ik heb zowiezo mijn eerste eetweek uitgesteld tot de kerst.. maar ja wat kan ik het beste doen?
Mee doen en gewoon een paar kleine stukjes kipfilet en sla eten?
Of een cambridge recept, en zo ja weet iemand dan een lekker cambridge recept?
Succes allemaal, hoeveel wilt iedereen kwijt, is iedereen al kwijt en hoe lang zijn jullie al bezig?
Knap zeg dat je dat volhoudt en dat je je ingehouden hebt vandaag! Ik ben zelf anti Cambridge en andere crashdieëten maar dat terzijde. Ben altijd zo bang dat het er in no-time weer aan zit als mensen normaal gaan eten. Wel respect als je het kan, zou ik echt nooit kunnen! Al een plan hoe je het er na gaat aanpakken?