[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sitasgatje

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:07

haha helaas geen bejaarden nee en avond winkel hebben we niet hahaha... agja... bekijk het positief... ben nu het zonnetje in huis!XD

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:19

Hee iedereen!
Even een vraagje, ik heb een maand geleden mijn haar laten spoelen bij de kapper. Het was toen licht/midden bruin. Na twee weken kwam er een steeds duidelijkere rooie gloed in. Dat maakt mn gezicht zo verschrikkelijk flets!
Nu wil ik me haar graag permanent laten verven, en ik moet het zelf doen. De kapper is me daarvoor iets te duur.
Ik wil het graag donkerbruin verven, net als op een foto die ik van mezelf had gemaakt(na de spoeling) en dankzij lichtinval e.d. lijkt mn haar opeens donkerder.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/56772859.jpg/
Nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat ik L'Oreal Paris Excellence moet gebruiken. Op de site lijkt nr. 4(middenbruin) en nr. 3(donker bruin) het meest op de kleur van de foto.
Ik vroeg me af of L'Oreal Paris Excellence donkerder uitvalt? En of de kleur lang blijft zitten? En of er zon rooie gloed doorheen zit hahah?
En als je een ander(beter) merk weet is het ook goed.
Ik ben benieuwd!

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:43

Bij de kapper te duur? Ik heb mijn haar vandaag bij Club Kappers te laten verven.
Ik was super licht blond en nu donker bruin met rode gloed.. 2x geverfd zodat het goed pakt voor
Maar 25,50!!!

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:47

Hahaha lucky you!
Mijn kapper vraagt iets van 60 euro ofzo, en aangezien ik koos werkloos ben op het moment wordt dat hem echt niet...

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:00

Ilse95 schreef:
Hee iedereen!
Even een vraagje, ik heb een maand geleden mijn haar laten spoelen bij de kapper. Het was toen licht/midden bruin. Na twee weken kwam er een steeds duidelijkere rooie gloed in. Dat maakt mn gezicht zo verschrikkelijk flets!
Nu wil ik me haar graag permanent laten verven, en ik moet het zelf doen. De kapper is me daarvoor iets te duur.
Ik wil het graag donkerbruin verven, net als op een foto die ik van mezelf had gemaakt(na de spoeling) en dankzij lichtinval e.d. lijkt mn haar opeens donkerder.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/56772859.jpg/
Nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat ik L'Oreal Paris Excellence moet gebruiken. Op de site lijkt nr. 4(middenbruin) en nr. 3(donker bruin) het meest op de kleur van de foto.
Ik vroeg me af of L'Oreal Paris Excellence donkerder uitvalt? En of de kleur lang blijft zitten? En of er zon rooie gloed doorheen zit hahah?
En als je een ander(beter) merk weet is het ook goed.
Ik ben benieuwd!

Donkerbruin is zo goed als zwart, alleen in het licht heb je dan een bruine gloed eroverheen. Dit is bij ieder merk zo, als ik zo jou foto bekijk zou ik voor middenbruin gaan :j Ik denk alleen dat je wel 2 pakjes nodig zult hebben, in dat geval ben je bij de kapper bijna net zo duur uit :P

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:15

Dan ga ik maar eens middenbruin proberen haha!
Bedankt!
En ja ipc zou dat kunnen, maar stiekem lijkt het me ook wel grappig om het zelf een x te doen hahah! O:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:16

Zijn er trouwens mensen die het leuk vinden om een huiskamer topic bij te wonen?!
Vind dat altijd zo gezellig :D
Zal natuurlijk voornamelijk over verf en knippen en kapsels gaan :+
Bij genoeg animo wil ik er wel eentje aanmaken?! :) Nee sterker nog ik maak er gewoon eentje aan, plaats de link hier en jullie zien maar wie er mee kletst haha.

Edit, voor iedereen die het leuk vindt: [HK] Knipperdeknipknip

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 10:46

Frummels schreef:
sitasgatje schreef:
ik heb het geprobeerd blond te maken... helaas heb ik nu FEL oranje haar... help?

Oh no..! Ik zou zo snel niet weten wat je daar aan moet doen eigenlijk.. Wassen met zilvershampoo en heel lang in laten trekken?
Sterkte!

Leuk dancer!

je moet zilvershampoo en antiroosshampoo doen. dat haalt de kleur er uit. en dan kan je nog een as-kleur doen om het laatste oranje er uit te halen.

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:00

Bedankt voor jullie reacties! :) Ik vind bruin ook mooier uiteindelijk, en het voelt al een stuk gezonder aan weer!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:35

Ik vind bruin ook mooier!

Ook ik heb nog een vraagje. Ik heb hier blondspray van J.F staan, deze heb ik voorheen altijd gebruikt. Nu heb ik mijn haar natuurlijk geblondeerd en nu wilde ik vragen of ik mijn haar nu ook gewoon weer met blondspray in kon spuiten? Is veel makkelijker met m'n uitgroei namelijk.. :+

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:47

Ik heb ook een leukertje gehad :P

Mijn haar was inmiddels weer een redelijke kleur na al het gedoe, het zat tussen donkerbruin lichtbruin in een beetje een mengseltje. Maar ik wilde het al een tijdje rossig hebben een beetje oranje rood.

http://www.google.nl/imgres?q=nutrisse+ ... ,s:0,i:115

deze kreeg ik aangeraden door meerdere mensen , dat zou uitstekend pakken :')
ehh niet dus... het is nu paars rood hahaha het misstaat me niet echt niet maar
ik wil het echt lichter hebben echt meer die rossige kleur op, wat raadde jullie mij aan?

zo is het nu , iets lichter op de foto
http://oi49.tinypic.com/2dlkghi.jpg

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:58

Blondspray is ook blonderen toch?

Ik ga morgen weer een verfsessie'tje doen.
2 maanden terug van lichtblond naar bruin laten verven maar dat is nu toch wel erg verbleekt.
Zit wel te twijfelen welke kleur bruin ik nu erin ga doen.. Vind zo veel kleuren mooi! :p

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:24

Desteney_ schreef:
Ik vind bruin ook mooier!

Ook ik heb nog een vraagje. Ik heb hier blondspray van J.F staan, deze heb ik voorheen altijd gebruikt. Nu heb ik mijn haar natuurlijk geblondeerd en nu wilde ik vragen of ik mijn haar nu ook gewoon weer met blondspray in kon spuiten? Is veel makkelijker met m'n uitgroei namelijk.. :+

Blondspray blondeer/bleek je het ook, is hetzelfde

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:47

Ja oke, blondspray is ook blonderen, maar ik wist niet of ik dat gewoon kon doen. :P

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:46

Ja kun je gewoon gebruiken alleen ik zou het niet aanraden.
Het is zulk slecht spul dat blondspray :n

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:00

Hoelang moet ik zilver shampoo laten intrekken op mijn oranje haar ....

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:12

Ik doe vaak een kwartiertje/20 minuten. Kan misschien ook langer, maar dat weet ik niet zeker!

Zo, vandaag weer verf gehaald! Stond eerst met donkerblond van Syoss in m'n handen, kom thuis maar bedacht me toen dat het toen heel erg naar bruin ging neigen als ik het zou verven, dus weer terug naar de kruidvat en weer gewoon middenasblond gehaald. Vind het een mooie kleur, dus hou dat voorlopig lekker aan. :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:50

Ik heb mn zilvershampoo een keer een uur laten intrekken, en toen ingesmeerd op droog haar, en dan puur die shampoo erin. Halve fles ofzo.
Ok toen waren sommige plukken een tikje blauw. Maar mn gele haar had dat echt nodig.

Ik zit nu in de chocobruine verf.. Ben benieuwd.. Redelijk donker is t geloof ik

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:44

JamieShanin schreef:
Ik heb ook een leukertje gehad :P

Mijn haar was inmiddels weer een redelijke kleur na al het gedoe, het zat tussen donkerbruin lichtbruin in een beetje een mengseltje. Maar ik wilde het al een tijdje rossig hebben een beetje oranje rood.

http://www.google.nl/imgres?q=nutrisse+ ... ,s:0,i:115

deze kreeg ik aangeraden door meerdere mensen , dat zou uitstekend pakken :')
ehh niet dus... het is nu paars rood hahaha het misstaat me niet echt niet maar
ik wil het echt lichter hebben echt meer die rossige kleur op, wat raadde jullie mij aan?

zo is het nu , iets lichter op de foto
http://oi49.tinypic.com/2dlkghi.jpg

zou zilver shampoo of head and shouders dan ook bij mij helpen?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:21

Hoi dames,

Ik heb een vraag over mijn magenta rode haar..
Een paar weken terug heb ik het magenta rood geverfd, en dit heeft gewoon goed gepakt (highlight spul was het, van kapperswinkel PAK!). Het is nu dus echt fel rood.

Dit was leuk en aardig voor even, maar ik ben het nu alweer zat (haar verven, super verslavend).
Nu wil ik graag een lichtere, zachtere, vriendelijkere kleur.. maar niet te normaal. Het hoeft er niet 'natuurlijk' uit te zien.. De rode gloed gaat er niet makkelijk af, dat weet ik. Dat hoeft ook niet.

Wie heeft ideeën / tips / advies etc? Hoe gaat het als volgt? (ontkleuren of gewoon overheen verven?)

(het is dus vrij donker fel rood, waardoor het erg hard en nors aankomt)

Afbeelding
Zoiets is het nu, wel iets lichter/feller (dit ben ik niet uiteraard)

en richting deze kant zit ik te denken:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:23

Even een vraagje. Is het mogelijk om permante krullen te laten zetten die mooi los hangen en dus op een zachte natuurlijke krul lijkt. Volgens mij kapper bestaat dit niet maar ik geloof er niet veel van vandaar mijn vraag ? ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:04

Mijn persoonlijke mening is ook dat dat niet kan. De mooie filmsterren krullen zul je er nooit mee krijgen. Maar het is net wat je wil natuurlijk.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:15

Dus er kan alleen meer van die afro krulletjes mee gemaakt worden, wat vreemd dan.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:20

Zo'n zacht vallende krul/slag kun je volgens mij niet permanent laten zetten inderdaad. Zelf met de krultang aan de slag en goede haarlak etc. Dan houd het wel een dag of 3.. Maar of je daar geduld voor hebt, ik niet in ieder geval haha! Dan maar beroemd worden, dan heb je 24u een stylist aan je zij en loop je er altijd piekfijn bij

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:30

Het kan wel heeft een vriendin van me ook gedaan
Maar het is er heel snel uit