Andere oor is geen optie omdat ik mij ene kant mijn oor bijna altijd zichtbaar is en de andere niet door m'n haar ik denk wel dat ik na de zomer doen dat lijkt me slimste plan
Haha, is op zich wel een leuke om eens nieuwe kapsels te proberen. =P Bij mij is tot nog toe alleen mijn stretch aan de rechterkant gelukt, en daar hangt ook mijn haar over. Maar ik heb kapsels ontdekt waarvan ik niet verwachtte dat ze me stonden. (:
Bedoel je Easy piercing? Werkte voor mij net zo goed als unicura, het werkt enkel wat makkelijker als zo'n blokje zeep. De zoutoplossing spray je op je piercing i.p.v. dat je aan de gang moet met bakjes, watjes etc
Bij mij is easypiercing wel goed bevallen het werkt voor mij persoonlijk niet perse beter maar het is wel veeeeeel handiger aanbrengen. Wat marlies als zegt
Mag ik er vanuit gaan dat oorbellen ook onder piercings vallen?
Ik heb namelijk een snel vraagje... Ik ben twee weken geleden vergeten mijn oorbellen in te doen 's morgens en sindsdien niet meer in gehad. Vergeet het elke keer, dan loop ik over straat en voel ik aan mn oren om even te draaien aan mn oorbellen of te kijken of het achterkantje nog goed zit, en dan zit het er niet. Enfin, mijn gaatjes zijn dus (een beetje) dicht gegroeid. Het is allemaal nog geen drama, maar het voelt niet echt fijn als ik er nu met een oorbel doorheen probeer te gaan. De voorkant is ondertussen aan beide kanten open, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid door de achterkant van mijn oorlel.
Wat kan ik het beste doen? Gewoon even doorzetten en doorduwen of toch even langs de juwelier om ze opnieuw te laten schieten of iets in die trant?
Poiuytrewq
Geplaatst: 17-07-13 01:08
doorduwen, maar trek niet aan je lelletje als je hem er doorheen duwt. anders opnieuw laten schieten, of piercen.
mcjv
Geplaatst: 17-07-13 20:46
Weet iemand misschien waar je zo'n soortgelijke navelpiercing (online) koopt met van die 'sliertjes'? Ik voel me echt scheef, want ik kan ze echt nergens vinden..
ik vind het echt heel gaaf maar ben dus echt benieuwd naar ervaringen... en waar je ze zou kunnen laten zetten, want zelf doen zie ik niet zitten...
juniper
Geplaatst: 18-07-13 14:10
mcjv schreef:
Weet iemand misschien waar je zo'n soortgelijke navelpiercing (online) koopt met van die 'sliertjes'? Ik voel me echt scheef, want ik kan ze echt nergens vinden..
even een vraagje heeft er iemand een 2e tong piercing of heeft iemand hier ervaring mee. Wil graag een 2e tong piercing zetten maar ken niemand die dit heeft
Een meisje uit mijn oude klas heeft dat, ze zitten echt vlak achter elkaar, volgens mij zit er nog geen halve cm tussen. Ze heeft ze al een jaar of 2 denk ik dus ik gok dat ze er wel tevreden mee is :p
DanaDeen
Geplaatst: 18-07-13 15:07
Ik heb 2 maanden terug een triple (forward) helix laten zetten (in 1 x) alles is prima gegaan en genezen, nu wil ik alleen een ander sierraad er in doen, maar ik krijg ze met geen mogelijk in mijn oor, met gevolg nu een rood en geirriteerd oor, van ellende maar 3 oorstekers er ingedaan (zonder achterkantje want dat past niet)
Iemand tips om ze in te krijgen (eers oor even 'rust' geven) Piercer is met vakantie en kan ik pas over drie weken terecht, de gewone oorstekers gaan niet 3 weken blijven zitten, ben er binnen een uur al 2 kwijt geraakt.
(En inderdaad stom dat ik ze eerst alle drie heb uitgehaald, had beter 1 voor 1 kunnen doen)
joyce2
Geplaatst: 18-07-13 15:12
Een vriendin van mij heeft zelfs 3 tongpiercings gehad... Uiteindelijk heeft ze er wel 1 uitgehaald, 3 was toch wel een beetje erg veel!
@DAnaDeen Maar waarom heb je ze er al uitgehaald? Genezing van een kraakbeenpiercing duurt 3 tot 9 maanden...
Omdat ze al genezen zijn, vanaf dag dat ze gezet worden nooit last gehad, eerste dag rood van het gepoer aan mijn oor, maar verder niks.. Ik had 3 leuk (bioplast) sieraden gehad, ik dacht dat kan wel, voel me nu erg stom ja. (geen gezicht drie van die enorme oorstekers in (valt wel mee, maar vergeleken met wat er in zat ))
De meeste piercings kunnen ook na 3 maanden ineens uit het niets gaan klieren.
DanaDeen
Geplaatst: 18-07-13 15:50
Da's helemaal waar, maar goed, ik ben stom geweest en ze er uit gehaald en nu mezelf in de problemen gewerkt, krijg met geen mogelijkheid piercings er meer in, vriend heeft nog even gepropeerd, maar die wordt helemaal kriegel van dat priegel werk met gevolg een nog roder oor
Voor nu laat ik t maar even rusten met oorstekers (zonder achterkantje) er in en probeer t nog wel een keer als mijn oren weer 'afgekoeld' is, al vrees ik dat t me dan nog niet gaat lukken.
Dan maar opzoek naar andere piercer in de buurt die me misschien kan helpen.
Heb ik wel een vraag voor andere bokkers met forward helix piercing, hoe verwisselen jullie je sierraad?