Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:53

Rinske schreef:
Piercings en tattoos, ik heb er helemaal niks mee, brrr.

Ik heb er ook veel uitgehaald, had ook beide tepels maar die zijn eruit en heb er 1 downunder ook nog, leuk voor de vk 8-)
Ik doe de kattenbak ook met een schepje en handschoentjes, nooit wat aan de hand :)

ik krijg schopjes :D het is weer wakker :D

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:59

Wat gemeen sta ik hier te koken gaan jullie het hebben over rosbief en biefstuk... |(

Ik heb geen piercings, alleen in mijn oren. Deze heb ik al 6x moeten laten schieten omdat ze dichtgroeien als ik geen oorbel oid in heb.
Gaatjes op andere plekken durfde ik niet, ben niet zo'n held.
Ik heb wel een tattoo en wil die dolgraag laten uitbreiden. Had een afspraak staan, maar toen meldde zich een klein schoppertje. Sja das dan niet zo handig.

Nell_

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:03

Maarre wat ik me dan afvraag, zo'n piercing down under, hoe gaat dat tijdens de bevalling, uitscheuren etc? :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:07

hij zit in mijn clithood dus verwacht niet dat ie uitscheurt :D

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:27

Hier mis ik ook filet american, en biefstuk en 3 weken in frankrijk zonder rauwmelkse kazen en wijn was ook wat minder, maar ach, het is voor een goed doel, haal ik daarna wel weer in :D

Hier ook 2 tubes in m'n oren, 5 en 6mm zelf opgerekt. Vind het geweldig! Ook 2 tatoos en wil er graag meer, maar ja financieel werkt het ff niet mee.
@ Suze, wat een onwijs gave sleeve heb je zeg!

Trouwen hebben we hier ff snel gedaan omdat dit makkelijker was. We wilden toch bij elkaar blijven en we vinden het beide zonde om zoveel geld uit te geven. Dat geven we dan liever uit aan een leuke Amerikaanse auto ofzo!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:38

hello!

Ik lees eigenlijk al stiekem vanaf deel 1 mee, wilde me daar al voorstellen maar ging op vakantie en het kwam er niet meer van. En nu zitten jullie ineens al bijna in deel 3 haha dus dacht dat het ondertussen weleens netjes zou zijn om me te melden :)

Hier zijn de eierstokken al wel aan het rammelen maar kinderen zullen er voorlopig nog even niet komen (en daarna zien we wel of we het geluk mogen hebben om een kindje te krijgen). In elk geval vind ik alle babypraat op dit moment erg geweldig, dus misschien kan ik hier mijn moedergevoelens een beetje kwijt haha! Zie ook al een hoop bekenden uit het trouwtopic, gezellig :))

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:45

Ben sins deze week met zwangerschapsverlof! :-)
Vind het moeilijk om rust te nemen! Maar dagen als vandaag verschrikkelijk moe en nergens toe in staat! Lekker naar dressuur op tv gekeken :-)
Ik heb wenkbrouw en navelpiercing en 1 tattoo
Ik hoop dat ik in deel 3 dit toppic ga bevallen klinkt zo gek nog, volgende maand ben ik mama! :-)

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:47

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:50

dank! haha ja Jochem Meijer :D

Nu met de OS is het wel lekker om even te moeten rusten :D maar zal vast lastig zijn als je niks mag en moet rusten...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:12

Mijn oren zijn ook 6mm
Sleeve van Suze is idd erg mooi!

Collegaatje is druk bezig al, ben benieuwd of het vandaag nog wordt of morgen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:16

He ik maak me best wel zorgen om hakkie, snap dat ze of lekker aan t genieten is of de laatste loodjes heeft maar vind t toch wel eng..

hebben de mama's to be ook inmiddels gevoel dat ze de wereld aan kunnen? Werd mij gevraagd of ik niet bang was, en de eerste weken vond ik t ook eng maar heb nu wel zoiets dat ik de hele wereld aan kan :)
edit: joanne als ze nu echt aan t persen is dan is t binnen nu en 1,5/2 uur, langer mag je niet persen..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:17

Ja hoor, kom maar op met alles :D . Kan alleen niet zo lang lopen, maar dat boeit niet, het komt allemaal goed :D .

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:19

Ben ook wel benieuwd naar hakkie eigenlijk...

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:20

Welkom Marley!

Heerlijk lekker verlof Tessie! Geniet ervan :D

Hakkie is vast al bevallen! Ben benieuwd :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:21

Ik kan idd ook al niet meer dan 10 minuten lopen en loop eigenlijk aldoor met pijn maar ik wacht even tot ik een nieuwe dokter heb september want die ik nu heb is 3x waardeloos..

maar ben niet onzeker wat betreft t kindje ofzo, heb gewoon zoiets van t gaat vanzelf :D

Ik ga lekker op bed liggen met mijn bolle harige brombeer, ben op! morgen lekker vrij :)

edit: f*ck auw eerst wachten tot de hik stopt :')

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:32

Ik krijg wel vragen of ik niet bang ben voor de bevalling.
Dat heb ik nu totaal niet eigenlijk, ben bovenal ontzettend nieuwsgierig hoe mijn dochter eruit ziet.
Ik was vroeger al nooit zo goed in het wachten met cadeautjes uitpakken...

Waar ik me dan wel zorgen over maak is hoe ik dat straks ga doen met oppas e.d.
Heb geen ouders in de buurt en een KDV of gastouder ben ik ook niet helemaal weg van.
Ik heb nu een advertentie op MP gezet om te kijken of er een lieve oppas in de buurt is die aan huis wil oppassen en 1x per dag dan wil gaan wandelen met baby en hond.
Dan heb ik 2 problemen in 1x opgelost. Hond uit, oppas baby en lekker in haar eigen omgeving.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:41

oh en deze heb ik jullie nog beloofd:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 2140_n.jpg

daisyree ik denk dat iedere ouder dat toch wel heeft, zo hebben ze het hier al over campingbedjes aanschaffen nou sorry ik ben dan misschien heel erg maar de eerste paar maanden hoeft er 1. niet opgepast worden want ik ben thuis en 2. logeer partijtjes zitten er al helemaal voorlopig niet in := ik ben wel bang dat ik het heel moeilijk krijg met afstand doen..

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:45

Ik heb de advertentie ook geplaatst met oppas gezocht vanaf Februari. Mits ik beval op de uitgerekende datum dan heb ik verlof tot 11 februari.
Mijn ouders, schoonouders, zusjes en zwagers wonen allemaal op minimaal 100km afstand dus dat is ook geen doen.
Misschien is er wel een andere moeder in de buurt met hetzelfde probleem en gaan we samen oppassen.

Ik legde Siemen net uit wat ik nu aan het typen was over cadeautjes (ja hij leest ook een woord mee).
Hij had als aanstaande pappa wel hetzelfde. Maar goed we moeten gewoon nog wachten en dan hopen dat ze niet te lang op zich laat wachten.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:47

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem....Mijn vriend werkt in de 5 ploegendiensten, ik zelf werk per week 28 uur...Ik zal dus mijn rooster aan moeten passen aan die van hem....Ik hoop dat mijn baas een beetje flexibel daarin zal zijn...Zie daar best tegenop.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:49

He moeilijk hoor als iedereen zo ver woont :(:)

we hebben nu wel het idee, mijn moeder 1 dag, vriend 1 papa dag en mijn schoonmoeder 1 dag maar dat vind ik best eng, ze heeft hele zware reuma en loopt en bukt moeilijk dus ik hoop wel dat ze het aankan.. een kleintje moet toch getild worden, ben ook wel bang dat mensen m'n kleintje laten vallen :=

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:50

Je woont zeker niet per ongeluk in Friesland zeker Kimberley?
Kunnen we dagen delen :D

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:51

@ Friemel, kan me wel voorstellen dat je daar bang voor bent....Helemaal omdat je dan je kleintje uit handen geeft...

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:52

Daisyree schreef:

Nee, woon in Drenthe, anders was dat zeker wel een mooie optie geweest! ;)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:56

sodeju wat gan we hard, veel gelezen over piercings en tattoos:) vroeger wel een poosje een navelpiercing gehad ,en vind tattoos wel mooi, maar vooral bij een ander..Al moet ik zeggen dat ik heel lang heb getwijfeld over een tattoo in mijn zij..maar nadat ik zo'n tattoo heb gezien na een zwangerschap was ik daar wel klaar mee.eerder had ik beide oren 3 gaatjes maar die zijn ook gereduceert naar 1 gaatje per oor.
over eten wat niet mag na een zwangerschap.. och ik zou daar geloof ik niet heel veel moiete mee hebben, filet eet ik nu ook eigenlijk nooit, biefstuk vind ik niet lekker,dus geloof dat ik niet heel veel ga missen..roken/ drugs doe ik geheel niet aan, en dat ene wijntje in de 2/3 maand kan ik ook wel missen:)
Voel me momenteel zwaar bagger, heel erg moe, koppijn, en zit sinds een par weken onder de pukkels, kan echt niet wachten tot ik weer naar de fertiliteitsarts mag.. wachten duurt zo verschrikkelijk lang..

opvang ben ik nog niet helemaal over uit,waarschijnlijk zou ik de baby dan brengen naar de vrouw waar we ook de paarden hebben staan.zij is gastouder, en moet eerlijk zeggen dat ik daar wel een goed gevoel bij heb, en vind daar ook wel goed controle over is. kan goed zijn dat ik kostwinner blijf, en dat manlief minder gaat werken, eerst maar eens zwanger kunnen worden,

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:01

kimberley12 schreef:
Daisyree schreef:

Nee, woon in Drenthe, anders was dat zeker wel een mooie optie geweest! ;)

Nou het is in het noorden. Ik vermoedde al ergens aan de andere kant van NL.
Maar nog te ver om heen en weer te rijden.
Mijn baas is gelukkig wel heel flexibel en denkt ook echt mee.
Ik zag het met een week 18/19 echt even niet meer zitten. De bandenpijn was like hell, en ik was doodop.
Dit aangegeven dat ik het even niet meer wist, maar dat ik niet nu al thuis wilde zitten. Wat was dan mogelijk.
Samen tot een oplossing gekomen om ipv 8 uur per dag (3 dagen) nu 4 dagen van 5 uur te gaan werken.
Ondertussen werk ik 3 dagen 5,5 uur omdat ik veel last van harde buiken heb.
Ben zo blij dat dit allemaal mogelijk is. Hun visie is ook dat ze maar op me kunnen rekenen op de dagen dat ik ingepland sta dan vinden ze het best.