Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben met name erg blij met de foundation, aangezien ik erg licht ben en de meeste vaak te donker zijn 
Davinia_ schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al tig keer gesteld, maar ik ben op zoek naar een stipling brush? Heet dat zo? Die kwast voor je foundation aan te brengen
Ik kan hem in winkels nergens vinden, waar hebben jullie hem vandaan?

boooo schreef:Davinia_ schreef:Waarschijnlijk is deze vraag al tig keer gesteld, maar ik ben op zoek naar een stipling brush? Heet dat zo? Die kwast voor je foundation aan te brengen
Ik kan hem in winkels nergens vinden, waar hebben jullie hem vandaan?
Ik gebruik mijn 'Real Techniques expert face brush' voor het aanbrengen van mijn foundation, erg fijn!
Het maakt niet uit of ik creme of vloeibaar gebruik. Heb vorige week daarom een nieuwe foundation kwast besteld van Hakuhodo (had al een van MAC maar die is meer voor creme producten) ook zijn de real technique kwasten snel vies. Je moet ze als je ze dagelijks gebruikt toch wel minstens om de 3 dagen wassen vind ik (doordat ze je foundation op drinken) Dat is wel een heel groot nadeel van die real techniques. Anders had ik heel tevreden geweest met de face expert brush want die is verder wel fijn.
de wake me up in 100
Maar als je het laat tattoeren gaat het ook met naaldjes. Dat zul je wel voelen. Maar een spuit voel je ook niet (mits goed gezet) Je kunt je wenkbrauwen laten doen zoals jij ze wil hebben. Ze tekenen dus eerst je wenkbrauw en dan kun je zeggen of je het mooi vind of anders wilt. Het is dus niet zo dat ze standaard modellen voor de wenkbrauwen hebben.