Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:07

Dacht dat mascara op water basis wel mocht op de extensions maar op olie basis niet. Volgens mij is er speciale mascara voor. Maar is idd niet nodig als het er zo al zo mooi uit ziet :D

daniquexx

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:09

die 24 stay zit er de volgende dag nog op.. werkt echt !

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:10

Mooi ga ik die even scoren morgen. Heb een Etos en een Kruidvat hier, even googlen waar de korting is :):)

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:13

haha goed plan! ik weet niet hoe het bij anderen zit maar heb hem zelf wel eens op en dan moet je hem echt heel erg precies opdoen anders heb je de hele nacht en dag mislukte lippen haha :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:24

Waarschijnlijk is deze vraag al tig keer gesteld, maar ik ben op zoek naar een stipling brush? Heet dat zo? Die kwast voor je foundation aan te brengen :o
Ik kan hem in winkels nergens vinden, waar hebben jullie hem vandaan? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:06

Foundation kan je met heel veel soorten kwasten opdoen :)

Ik heb een stipling van teez (Etos) maar vind m niet fijn.
Gebruik of mijn zoeva buffer kwast of mijn platte foundation kwast van mac

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 23:50

Als je een stipling brush wil moet je wel een goeie nemen want de goedkope zijn vaak prut. Ik heb een van MAC en zelfs die vind ik niet eens zo fijn. De haren zijn best slap dus zodra je hem tegen je gezicht houd raken de zwarte haren ook je huid en dat prikt.. Ik gebruik hem nu alleen als ik blush moet uitblenden. Heb hem gekocht bij ACW omdat hij daar goedkoper is. Ik heb ook een kleintje van real techniques. Deze prikt ook maar is wel een stuk steviger en meer geschikt om foundation aan te brengen. Ik gebruik hem alleen voor cream blush omdat mijn huid te gevoelig is voor deze kwast.

Shisheido schijnt wel een ontzettend fijne goeie foundation kwast te hebben. Geen stipling maar meer een buffer kwast. Internet staat vol goeie revieuws. Hij schijnt ook zacht te zijn. Hier een foto van internet:
Afbeelding
Hij is iig te koop bij de Douglas. En anders via hun online site (verzendkosten zijn gratis) Hij kost volgens mij 30 euro.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 12:13

Hebben jullie ervaring met het merk "ariane inden"? Gister een make-up workshop gehad en heb de foundation en de blush gekocht :) Ben met name erg blij met de foundation, aangezien ik erg licht ben en de meeste vaak te donker zijn

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 18:13

Ik zag dat jullie in dit topic ook de 'face lace' besproken hebben. Nu wil ik graag een mooi oogmasker bestellen en vraag ik me af of iemand met mij mee wilt bestellen? Scheelt voor de verzendkosten!

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 16:33

Hoi hoi!
Ik meld me weer eens...
Misschien heeft dit wel niet veel met vrouwelijke make up te maken, maar ik moest dit gewoon even aan jullie laten zien haha.
Afgelopen zondag had ik een feestje ( de Faute Partie ) en je moest op je allerfoutst gaan verkleed. En dit kwam er dus bij mij uit, van Saskia naar Bert!

Afbeelding

Ik heb twee en half uur in de make up gezeten, maar het was de moeite waard want ik ging er met 2 bioscoopbonnen ter waarde van 20 euro mee vandoor :+

Afbeelding

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:35

Davinia_ schreef:
Waarschijnlijk is deze vraag al tig keer gesteld, maar ik ben op zoek naar een stipling brush? Heet dat zo? Die kwast voor je foundation aan te brengen :o

Ik gebruik mijn 'Real Techniques expert face brush' voor het aanbrengen van mijn foundation, erg fijn! :j

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:08

Hahaa gaaf! Wel lang voor gezeten maar is goed gelukt toch :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:22

Ja klopt! Haha. Sommige vrienden herkenden mij niet eens. :+
Het was nog een hele strijd om de baard, snor, wenkbrauwen en borsthaar eraf te halen hahaha.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:26

boooo schreef:
Davinia_ schreef:

Ik gebruik mijn 'Real Techniques expert face brush' voor het aanbrengen van mijn foundation, erg fijn! :j

Vind jij niet dat die heel veel foundation op slurpt? Als ik die expert brush of stipling brush van real techniques gebruik dan gebruik ik de helft meer aan foundation := Het maakt niet uit of ik creme of vloeibaar gebruik. Heb vorige week daarom een nieuwe foundation kwast besteld van Hakuhodo (had al een van MAC maar die is meer voor creme producten) ook zijn de real technique kwasten snel vies. Je moet ze als je ze dagelijks gebruikt toch wel minstens om de 3 dagen wassen vind ik (doordat ze je foundation op drinken) Dat is wel een heel groot nadeel van die real techniques. Anders had ik heel tevreden geweest met de face expert brush want die is verder wel fijn.

Sassii, ik ken bert niet? Maar een leuke metamorfose! Gefeliciteerd met je prijs :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:39

Ik ken Bert ook niet... Die naam hebben ze gewoon voor me bedacht! Haha. Dankjewel!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:45

Oh haha. Ik dacht dat ze je om hadden getoverd naar een bekende :+

Joepieee mijn Hakuhodo kwasten zijn er nu al *\o/* Zometeen wassen, morgen foto's maken en ze uit proberen :D

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:29

Hoi ik heb even een vraagje, misschien dat hier mensen zitten die me kunnen helpen.

Een tijdje terug opende ik dit topic : [MW] Wenkbrauwen
Naar aanleiding van de reacties daar zit ik nu heel erg te denken aan permanente make-up. Er zijn alleen op google niet zo veel plaatjes en degene die er staan hebben allemaal dezelfde vorm die ik niet mooi vind. Heeft hier iemand toevallig permanente/getatoeëerde wenkbrauwen?

Ik las een pagina of 30 terug wel iets over een permanent eyeliner lijntje, daar las ik iets over verdovingsvloeistof. Begrijp ik goed dat je een verdovingsprik krijgt? Dan houd het namelijk al op voor mij :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:37

Ik weet niet hoe t werkt met verdoven maar een tatoeage is ook met naalden he?

Heb een rimmel party gehad, jammer dat de consulente echt niet goed was maar wel een nieuwe fijne foundation gevonden :D de wake me up in 100

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:42

De permanente make-up is met hele korte naaldjes die je niet ziet en nauwelijks voelt heb ik me laten vertellen..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:45

Het word niet met een spuit gedaan. Je krijgt een verdovings creme op :) Maar als je het laat tattoeren gaat het ook met naaldjes. Dat zul je wel voelen. Maar een spuit voel je ook niet (mits goed gezet) Je kunt je wenkbrauwen laten doen zoals jij ze wil hebben. Ze tekenen dus eerst je wenkbrauw en dan kun je zeggen of je het mooi vind of anders wilt. Het is dus niet zo dat ze standaard modellen voor de wenkbrauwen hebben.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:12

Hoi!

*komt binnenvallen.

Hebben jullie misschien nog leuke make-up tips voor mij? :D
Ik ben altijd wel in voor iets nieuws, en wil graag wat meer dingetjes proberen.

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:16

Mooie oogkleur heb je, daar zou brons of paarse oogschaduw mooi bij staan :j
Wel vind ik je wimpers erg onnatuurlijk, daar mag veel minder mascara op, zodat je wimpers niet zo aan elkaar plakken

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:18

Haha klopt, ik ben een beetje verslaafd aan mascara en voel me kaal met minder. :o Ik gebruik al een stuk minder als voorheen.. maar blijf het een lastig punt vinden. :P

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:21

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:23

Schrik niet, dat vind ik mooier :j