Ik heb zojuist via Ebay zo'n telefoonhouder voor om je arm gekocht. Hopelijk past 'ie. En als het niet zo is, helaas (Kostte toch haast niks, lang leven Ebay!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRowina schreef:goodwin schreef:Ik meld mij ook maar;). Ben vorig jaar ziek geweest en sinds dien flink conditieloos. Ik probeer nu 3x per week een rondje te rennen en bouw het wel heel langzaam op. 1 minuut rennen en dan 1 lopen. Ik vind het best moeilijk om vol te houden...
Gebruik je Start to Run ook? Want dan weet je zeker dat je het goed opbouwt en je merkt daar al heel gauw vooruitgang!
Kasmir schreef:goodwin schreef:Hee Daph YOU GO GIRL!!Ik meld mij ook maar;). Ben vorig jaar ziek geweest en sinds dien flink conditieloos. Ik probeer nu 3x per week een rondje te rennen en bouw het wel heel langzaam op. 1 minuut rennen en dan 1 lopen. Ik vind het best moeilijk om vol te houden...![]()
Vandaag weer mijn rondje van 3km gelopen, helaas nu wel weer last van mijn schenen dus ben nu maar weer 20min aan het koelen.
Zal even 2 rustdagen inplannen met koelen en dan volgende keer weer tussendoor een paar minuten wandelen, ik báaaal zo van die shin splints![]()
Oh en ik wil het gewoon even kwijt: Ik ben ingeloot voor mijn studie Fysiotherapie!! Ben zo blij haha =D
goodwin schreef:Hey rian, jij ook hier?:p. Wij kunnen wel samen gaan rennen joh;)
goodwin schreef:xRowina schreef:
Gebruik je Start to Run ook? Want dan weet je zeker dat je het goed opbouwt en je merkt daar al heel gauw vooruitgang!
Eehhm, ik weet niet eens wat start to run is...
Kasmir schreef:goodwin schreef:Hey rian, jij ook hier?:p. Wij kunnen wel samen gaan rennen joh;)
Haha ja ik ook hier, loop 3x per week momenteel een klein rondje van 3km omdat ik geblesseerd ben. Als je even naar lopik komt kunnen we samen rennen![]()
![]()
Start2run van Evy is wel leuk om mee te beginnen en je gaat dan niet te hard. Je kunt 't gewoon online downloaden, op je Mp3 zitten
en dan vertelt zij je wanneer je moet lopen en wanneer je moet wandelen ondersteunt met muziek.
Teskizaantje schreef:Ik zal me ook eens melden. Ik ben het zusje van Bonjoy en we lopen altijd samen hard met de lessen van EvyAls we vandaag tijd hebben, beginnen we met les 6 en het gaat hartstikke goed!
goodwin schreef:Mijn doel is trouwens een betere conditie krijgen en wat "strakker" worden;). Ook wil ik volgende jaar meedoen met een run voor een goed doel ofzoiets:)