@stunning: Misschien die ene Niveau van die reclame ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:mijn lijstje van vandaag, het is karrig maar krijg geen hap door mijn keel.
O: niets
T: 1 cracker met honing
L: de bedoeling is 4 crackers (2 met kaas 1 met pindakaas en 1 met honing) maar ik weet niet hoeveel ik er van zou eten.
T: niets
A: ik denk iets van 2 gekookte eieren op een meergranen broodje.
ik krijg geen hap door mijn keel omdat mijn vriend is op vakantie en als ik iemand mis dan heb ik geen honger en vind ik eten niet zo fijn, ja ik ben echt raar
vannacht komt hij weer thuis
Anne_mieke88 schreef:mijn lijstje van vandaag, het is karrig maar krijg geen hap door mijn keel.
O: niets
T: 1 cracker met honing
L: de bedoeling is 4 crackers (2 met kaas 1 met pindakaas en 1 met honing) maar ik weet niet hoeveel ik er van zou eten.
T: niets
A: ik denk iets van 2 gekookte eieren op een meergranen broodje.
ik krijg geen hap door mijn keel omdat mijn vriend is op vakantie en als ik iemand mis dan heb ik geen honger en vind ik eten niet zo fijn, ja ik ben echt raar
vannacht komt hij weer thuis
stunning schreef:Ik ben nu op zoek naar een bodymilk/lotion die je houd ook wat verstevigd.. Iemand van jullie die dat ook gebruikt en nog eentje weet die goed werkt?
Negerzoen schreef:stunning schreef:Ik ben nu op zoek naar een bodymilk/lotion die je houd ook wat verstevigd.. Iemand van jullie die dat ook gebruikt en nog eentje weet die goed werkt?
Ik gebruik deze: http://images.chemistdirect.co.uk/images/productimages/large/org_dove_firming_body_lotion_250ml_152429.jpg Dat is inderdaad die met dat groene logo zoals hierboven ook werd aangegeven.
Die werkt echt super! Ik merk echt verschilje huid wordt er echt steviger van!
Je merkt wel ook verschil als je inderdaad een tijdje niet smeert, maar het blijft wel steviger dan voorheen.
stunning schreef:Negerzoen schreef:
Ik gebruik deze: http://images.chemistdirect.co.uk/images/productimages/large/org_dove_firming_body_lotion_250ml_152429.jpg Dat is inderdaad die met dat groene logo zoals hierboven ook werd aangegeven.
Die werkt echt super! Ik merk echt verschilje huid wordt er echt steviger van!
Je merkt wel ook verschil als je inderdaad een tijdje niet smeert, maar het blijft wel steviger dan voorheen.
Ok! En waar kun je die halen? Gewoon bij de Kruidvat ofzo?