Krachttraining voor vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 08:55

Yeaaaahhhhhh :):) :):) :):)
Het is weer maandag!!

Heb nu al zo veel zin in vanmiddag :+

Heel het weekend erg druk gewerkt, straks eindelijk wat voor mezelf!!
Eerst even weer werken.. ^)

Monnie_

Re: Krachttraining voor vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:14

jij spant de kroon nancy :+ hihi veel plezier!!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:17

Dat hout hakken heeft er goed ingehakt :'). mn hele rug is stijf van de spierpijn..Vanmiddag maar en relaxt uurtje skeeleren, om tussen het studeren door toch nog even buiten te bewegen.

iNieuwe week, nieuwe kansen! succes allemaal!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:18

Houthakken is intensief zeg :D :oo Maar volgens mij wel leuk toch?

Monnie :') Haha, ik haat t weekend :+
No kidding.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:19

Auw Marije, vervelend spierpijn :P. Maar inderdaad lekker een uurtje skeeleren is ook wel fijn :). Ik heb ook weer zin om lekker te gaan sporten deze week :D

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:39

Ik heb alweer op de fiets gezeten
Straks weer en vanmiddag naar het ziekenhuis
Dus ik fiets als wel lekker vandaag en vanavond nog sporten
Wil mij 2 uur vol maken want morgen ga ik later ivm school

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:43

pfoe wat beweeg je veel DDDMakkink! Raakt je lijf zo niet overgelast?
Spierpijn van houthakken kan ik me trouwens helemaal voorstellen, das leuk én intensief :D

Hmmm, geen spierpijn... Had toch wel gedacht dat met de extra oefeningen die ik dr gisteren bij pakte ik vandaag spierpijn zou hebben, naar, nee dus... Nouja, alleen maar fijner!

Ik zit er trouwens nogsteeds over te denken om ouderwetse rolschaatsen aan te schaffen, omdat je daar wat stabieler op staat dan skeelers. Maar ik twijfel, omdat ik niet weet of mn enkel dat wel red, super iritant! Eigenlijk wil ik het gewoon eerst een paar keer proberen, maarja...

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:14

Nee mijn lijf doet altijd al moeilijk
Ik wil gewoon zo graag afvallen maar dat lukt niet met stil zitten
Als ik straks daar ben waar ik wil zijn kwa gewicht dan wil ik wel wat minder intensief gaan trainen
Maar wel onderhouden

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:33

Haha houthakken?
Wij moeten altijd ons pasje door zo'n scanner halen, maar ik denk dat als ik was gegaan, dat ze me er wel door hadden gelaten. Heb gisteren dus maar een nieuwe aangevraagd en normaal kost dat 7 euro nog iets en ik hoefde niets te betalen!! haha lieve Kai! ( of zoals mijn sportmaatje en ik m noemen: Mr. Sunshine! Aangezien hij veel te bruin is voor een normale blanke jogen haha!)
Maar gisteren dus wel weer geweest en het was weer erg fijn, voel mn armpjes ook weer goed vandaag!
Gisteren middag ook nog even een rondje geskate maar jezus! ik d8 dat ik toch best wel conditie had! nou ik zeg t je! Ik was na 30 meter al moe! haha! Dus t werd een klein rondje!
Weet je? Vroeger zei ik dat ook altijd, als ik straks meer regelmaat heb dan ga ik sporten, want nu heb ik er toch geen tijd voor. Nou ja zo gezegd zo gedaan, maar ik vind het nu na een jaar pas echt leuk en ben dus ook echt chagerijnig als ik niet kan gaan!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:35

Jullie zijn wel goed bezig zeg, vind het knap dat jullie allemaal zo fanatiek zijn. Hoop dat dat bij mij ook nog komt :D

Vanavond iig weer lekker sporten, dit weekend ga ik op instructeursweekend en gaan we kajacken, survivelen, boogschieten, mountenbiken enz. Tegen de conditietest met fietsen zie ik toch wel een beetje op.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:35

Nouja, bij mij is veel dingen op een dag doen zowiezo een probleem; dan komt mn adhd heel iritant om de hoek zetten en raakt mn brein soort van overbelast. (gaat dan niet zozeer om hoe lang dingen duren of of die dingen zelf ontspannend zijn, maar het feit dat ik dr aan moet beginnen en om moet schakelen, dat kost me heel veel energie)

Hmz, 700ml fruity delight :D (mango-sinasappal-roodfruid-magere kwark smoothie :D )

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:07

Jeutje jullie zijn zo fanatiek! Jullie moeten haast wel allemaal een mooi figuur hebben!

Ik ga deze week 2x spinnen en 2x kracht. Gisteren uit eten geweest dus dat moet er weer af!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:10

DDDMakkink schreef:
Als ik straks daar ben waar ik wil zijn kwa gewicht dan wil ik wel wat minder intensief gaan trainen
Maar wel onderhouden

Ik vind dat je goed bezig bent hoor :j voor zover ik me herinner volg je geen specifiek dieet o.i.d. toch? Hoeveel wil je afvallen als ik vragen mag? :o Die kleine dingen zoals de fiets pakken in plaats van de auto helpen vaak echt wel! Helemaal als je al zoveel sport als jij doet :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:13

Oh heerlijk Airborn, ik ben gek op smoothies! :9

Heb me dit weekend een beetje laten gaan wat betreft brood, hapjes en alcohol :o dus heb vandaag een broodloze dag. Net een uurtje 't paard gereden, ga straks een rondje hardlopen en vanmiddag dan nog het andere paard rijden :j Morgen weer een flinke sportschoolsessie }:)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:28

dressagelady schreef:
DDDMakkink schreef:
Maar wel onderhouden

Ik vind dat je goed bezig bent hoor :j voor zover ik me herinner volg je geen specifiek dieet o.i.d. toch? Hoeveel wil je afvallen als ik vragen mag? :o Die kleine dingen zoals de fiets pakken in plaats van de auto helpen vaak echt wel! Helemaal als je al zoveel sport als jij doet :)

Ben ik het helemaal mee eens, moet toch een hele stap zijn geweest om zo veel te gaan sporten icm afvallen :)

Zo ik heb net een bordje rijst op. Was nog over van gister dus heb het maar opgegeten. Met wat satésaus. Ga zo even op bed liggen. Ben ontzettend moe. En dan vanmiddag flink wat gaan samenvatten voor de uni. Vanavond is het tijd om te sporten :D Joepie!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:25

Plannen gewijzigd, in plaats van 2e paard te rijden een flink stuk mountainbiken, vanavond nog een rondje hardlopen :j

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:28

dressagelady schreef:
DDDMakkink schreef:
Maar wel onderhouden

Tuurlijk mag je dat vragen
Ik wil nu nog 20 kilo zeker afvallen
Ik weeg nu 93,1 en woog eind juni vorig jaar iets van 109 bijna
Het was zeker een hele stap om te sporten want ik voel me nooit zo op mijn gemak
Maar heb echt een hele leuke gezellige kleine sportschool
Dat maakt het wel makkelijker

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:21

Dan ben je wel al lekker op weg! Ik vind het knap, mij lukt het niet. Ben vandaag voor de 120e keer begonnen aan een poging tot meer sporten en minder snoepen. Langer dan een week lukt het me niet. Maar ik wil graag weer gaan paardrijden met mijn pony dus dan moet het gewoon lukken.

Lekker slim, sportschool had de tijden verruimt dus ik ging net vol goede moed om te sporten. Zit de deur dicht. Was even vergeten dat het per 1 april is :') Ik was op de fiets (gemotiveert door jullie hier en het lekkere weer :D ) Dus toch 10 km gefietst en in het bos een rondje hardgelopen. Morgen een nieuwe poging.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:24

Ik heb vandaag toch zo iets erg gehoord :oo

Ben echt helemaal in shock, en ben er kotsmisselijk van..
BAHBAH!!

Info via pb.

Vind het zo erg ;(
Gelukkig kan ik straks sporten, even iets anders doen..

Oh bah.. Kan wel janken..

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:27

mijn sportschool heeft super ruime openingstijden, zelfs op zondag open tot 5 uur tegenwoordig... En is echt om de hoek, letterlijk!

Nancy, ohje, dat klinkt niet best... *hele dikke knuffel* Ik hoop dat het iets is wat weer goed kan/gaat komen!

Hmz, ik heb stress, vrijdag heb ik voor het eerst een bezichtiging voor een eigen huisje! Maar moet dus voor die tijd allemaal formulieren regelen.. en man, stress! Denk dat ik zo ff keer extra ga sporten...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:30

Klinkt niet zo goed Nancy, sterkte iig.

De sportschool was failliet, nu zitten er andere eigenaren in en kun je iedere maand opzeggen, dus ze wilde eerst meer leden voordat de tijden ruimer worden. Vroeger was ie de hele dag open tot 10.00 uur.

Eigen huisje is spannend :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:31

Onze sportschool heeft ook super ruime openingstijden. Gelukkig maar. Door de weeks altijd van 09.00 tot 23.30 geloof ik.

Nancy, sterkte!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:33

Ben ook echt helemaal van slag ook..
:n Het kan gewoon niet.. ;( Meestal is dat zo'n ver van je bed verhaal..

Nog een half uurtje, dan kan ik even trainen..

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:42

ja hier ook weer maandag !
oke ik ben moe... lag gister na 40 uur eindelijk op een bed..
wil wel sporten maar of ik het red :')

nancy , we pb-en effe :(:)

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:47

Ik ben ziek -O-
Voelde me gisteren al niet helemaal top
Maar vanavond na het eten had ik hoofdpijn en had ik het koud
Ben naar bed gegaan
Volgens mij koude koorts
Misschien iets te druk geweest afgelopen weken
Besloten om donderdag pas weer te gaan sporten
Even paar dagen rust kan misschien even geen kwaad