Het is weer maandag!!
Heb nu al zo veel zin in vanmiddag

Heel het weekend erg druk gewerkt, straks eindelijk wat voor mezelf!!
Eerst even weer werken..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hihi veel plezier!!
 hihi veel plezier!!                                                         
 . mn hele rug is stijf van de spierpijn..Vanmiddag maar en relaxt uurtje skeeleren, om tussen het studeren door toch nog even buiten te bewegen.
. mn hele rug is stijf van de spierpijn..Vanmiddag maar en relaxt uurtje skeeleren, om tussen het studeren door toch nog even buiten te bewegen.

Maar volgens mij wel leuk toch?
 Maar volgens mij wel leuk toch? Haha, ik haat t weekend
 Haha, ik haat t weekend 

(mango-sinasappal-roodfruid-magere kwark smoothie
 (mango-sinasappal-roodfruid-magere kwark smoothie  )
 )                                                         

DDDMakkink schreef:Nee mijn lijf doet altijd al moeilijk
Ik wil gewoon zo graag afvallen maar dat lukt niet met stil zitten
Als ik straks daar ben waar ik wil zijn kwa gewicht dan wil ik wel wat minder intensief gaan trainen
Maar wel onderhouden
 voor zover ik me herinner volg je geen specifiek dieet o.i.d. toch? Hoeveel wil je afvallen als ik vragen mag?
 voor zover ik me herinner volg je geen specifiek dieet o.i.d. toch? Hoeveel wil je afvallen als ik vragen mag?  Die kleine dingen zoals de fiets pakken in plaats van de auto helpen vaak echt wel! Helemaal als je al zoveel sport als jij doet
 Die kleine dingen zoals de fiets pakken in plaats van de auto helpen vaak echt wel! Helemaal als je al zoveel sport als jij doet  

dus heb vandaag een broodloze dag. Net een uurtje 't paard gereden, ga straks een rondje hardlopen en vanmiddag dan nog het andere paard rijden
 dus heb vandaag een broodloze dag. Net een uurtje 't paard gereden, ga straks een rondje hardlopen en vanmiddag dan nog het andere paard rijden  Morgen weer een flinke sportschoolsessie
 Morgen weer een flinke sportschoolsessie   

dressagelady schreef:DDDMakkink schreef:Nee mijn lijf doet altijd al moeilijk
Als ik straks daar ben waar ik wil zijn kwa gewicht dan wil ik wel wat minder intensief gaan trainen
Maar wel onderhouden
Ik vind dat je goed bezig bent hoorvoor zover ik me herinner volg je geen specifiek dieet o.i.d. toch? Hoeveel wil je afvallen als ik vragen mag?
Die kleine dingen zoals de fiets pakken in plaats van de auto helpen vaak echt wel! Helemaal als je al zoveel sport als jij doet

Joepie!
 Joepie!                                                         dressagelady schreef:DDDMakkink schreef:Nee mijn lijf doet altijd al moeilijk
Maar wel onderhouden
Ik vind dat je goed bezig bent hoorvoor zover ik me herinner volg je geen specifiek dieet o.i.d. toch? Hoeveel wil je afvallen als ik vragen mag?

Ik was op de fiets (gemotiveert door jullie hier en het lekkere weer
 Ik was op de fiets (gemotiveert door jullie hier en het lekkere weer  ) Dus toch 10 km gefietst en in het bos een rondje hardgelopen. Morgen een nieuwe poging.
 ) Dus toch 10 km gefietst en in het bos een rondje hardgelopen. Morgen een nieuwe poging.                                                         

Het kan gewoon niet..
 Het kan gewoon niet..  Meestal is dat zo'n ver van je bed verhaal..
 Meestal is dat zo'n ver van je bed verhaal..