Haha Simone, mijn zus zei ook al: haloween is al geweest

Heb een nieuw lakje op: 119 van golden rose. Het is eigenlijk een holo, maar zo vind ik m ook erg mooi

Mailtje gehad dat er plek is! Volgende week donderdag eerste theorie les!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lijkt me een leuke opleiding
weet zo niet hoe die heet, ik ga morgen even kijken
). Maar ik las op internet over de lakjes van safari, die wel heel fijn geprijsd zijn. Maar blijven die lakjes ook? Zo hatelijk, even gaan paardrijden en de helft van je nagellak er alweer af :p.
. Veel gemengde reacties vond ik! En vaak alleen dat je ze 2 keer moest lakken voor ze dekken, maar niet of dat dan even blijft of niet! Trouwens jullie nagels zijn altijd echt super mooi!
.
: ik lakte mijn nagels wel eens in een bepaalde kleur en maakte dan met een kontrast kleur (of glitters) de top in een omgekeerde V-vorm, dat vond ik er ook altijd leuk uit zien.
!
!!
.
), kosten nog geen 2,50 p.st. en ik heb de bruine inmiddels op mijn nagels; lakte erg fijn 
en mijn nagels hebben erg te lijden gehad
. Heb ze gisteren dus maar kort gevijld en nu maar weer wachten tot ze weer een acceptabele lengte hebben
.
Omgekeerde V is een leuk idee! Doe zelf wel eens twee diagonale vlakken mbv plakband.
Safari heb ik geen ervaring mee helaas.
.
!!
(voelt haar nagellak verslaving al erger worden). Heb die van safari toch maar niet bestelt, was er niet zo zeker van. Heb in de plaats lakjes van only you besteld (van ici Paris xl, hebben jullie die winkel in NL? Ook super lakjes heb ik horen zeggen. Heb de magnetische besteld, hoop dat deze beter is dan die van essence die ik hier heb. Anne, wauw die blijft echt mooi! Paardrijden is echt de hoofdreden waarom mijn nagels altijd chippen!