Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:07

Mintgroen is leuk met zwart :j

Haha Simone, mijn zus zei ook al: haloween is al geweest ;)

Heb een nieuw lakje op: 119 van golden rose. Het is eigenlijk een holo, maar zo vind ik m ook erg mooi :j

Mailtje gehad dat er plek is! Volgende week donderdag eerste theorie les!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:27

Gefeliciteerd stef, spannend!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:39

Jorien welkom :D

Supergaaf Stef!! Laat je ons even weten hoe het was? :) lijkt me een leuke opleiding

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:13

Leuk stef! Ons wel op de hoogte houden he!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:33

leuk zeg stef :)

in de zomer doe ik vaak mintgroen met wit, zou nu idd zeggen zwart. Of een andere soort groen ofzo, zoiets:

Afbeelding

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:39

Leuk! Ik zal eens even kijken!

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:51

Succes stef!
Vandaag weer dat mooie lakje van hema opgedaan, 826 dacht ik.
Is laatst ook al voorbij gekomen hier :)

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:57

Ik heb een nieuw lakje gekregen :D weet zo niet hoe die heet, ik ga morgen even kijken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:26

Ik baal altijd als lakjes geen naam hebben ;)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 11:39

Ik ook stef, vind ik zo leuk. Dus bij voorkeur, Rimmel, Catrice, L'oreal en Essie. Maar van Essie heb ik nog niks! Maarja, ben 24 Januari jarig dus dan kan ik geld vragen.

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:24

Hoi kom even binnenvallen! :p Weten jullie of de nagellakjes van safari goed zijn? Ik gebruik vaak cartrice, essence en rimmel en ben over alle drie zeer tevreden! ( momenteel newspaper nails waar ik verliefd op ben :D). Maar ik las op internet over de lakjes van safari, die wel heel fijn geprijsd zijn. Maar blijven die lakjes ook? Zo hatelijk, even gaan paardrijden en de helft van je nagellak er alweer af :p.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:32

Zoek even dit topic door (linksonder safari intikken) ;)

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:34

Heb ik gedaan :). Veel gemengde reacties vond ik! En vaak alleen dat je ze 2 keer moest lakken voor ze dekken, maar niet of dat dan even blijft of niet! Trouwens jullie nagels zijn altijd echt super mooi!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:43

Wat zijn jullie creatief geweest meiden!
Ik ben wel-is-waar dol op lakken, maar niet zo heel erg van het designen. Dat deed ik vroegâh toen ik nog heel wat jonger was ook heel vaak, maar op mijn leeftijd hou ik daar gewoon niet meer zo van :o .
Vind het wel heel leuk bij jullie staan!!
Oja, voor als jullie nog inspiratie nodig hebben :+ : ik lakte mijn nagels wel eens in een bepaalde kleur en maakte dan met een kontrast kleur (of glitters) de top in een omgekeerde V-vorm, dat vond ik er ook altijd leuk uit zien.

*Stef, ik vind dat met die rode dingen wel mooi :j !
*Simone, bedankt voor je bovenstaande post, nu weet ik dat ze bij de etos een mooie turquoise hebben ;) !!
Ik heb jaren geleden een turquoise (metalic) van L'Oreal gekocht waar ik nog steeds iets van heb. Die vind ik helemaal geweldig voor op mijn tenen; daardoor lijken je voeten altijd zo lekker bruin ;) .

Ik heb gisteren in Oostenrijk bij de DM een paar lakjes gekocht (we hebben hier ook de DM, maar daar hebben ze niet dat merk :? ), kosten nog geen 2,50 p.st. en ik heb de bruine inmiddels op mijn nagels; lakte erg fijn +:)+ !

Afbeelding

Ik was een paar dagen feesten :+ en mijn nagels hebben erg te lijden gehad :\ . Heb ze gisteren dus maar kort gevijld en nu maar weer wachten tot ze weer een acceptabele lengte hebben ;) .

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:33

Leuk Sterre

Ik heb zelf de Safari's en vind ze wel fijn. Ze drogen best goed en meestal moet je wel twee keer lakken. Maar over het algemeen zou ik ze een zeven geven. De prijs is inderdaad ookheel fijn

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:56

Ik weet niet zeker of de etos die nog heeft hoor, die kreeg je van de zomer bij bepaalde besteding of producten er gratis bij.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:24

Die hebben ze toch ook in de grotere potjes?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:34

oh geen idee of ze precies dezelfde dan hebben, kan best hoor :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:00

Ik vind die lichtroze uit jouw post heel mooi Sterre :j Omgekeerde V is een leuk idee! Doe zelf wel eens twee diagonale vlakken mbv plakband.
Vind het ook altijd veel leuker als lakjes namen hebben :D Safari heb ik geen ervaring mee helaas.

Essie heeft bij mij alles overleefd zonder chippen; paardrijden, werken, feesten en 3 dagen ziek zijn. Top lakje +:)+
Had hem wel voor oud&nieuw nog even gepimpt met glitters en steentjes:
Afbeelding

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:10

Tijdje geleden schreef ik ook regelmatig in het topic (of in deel 6 of 5), meld me ook maar weer eens. Al heb ik net als Sterre mijn nagels nu ook helemaal kort gevijld, ze bleven scheuren en haken en hopelijk groeit het nu gewoon weer eens goed.

Stef, wat leuk dat je die opleiding gaat doen! Wil je van je hobby je werk maken?

Anne_26, wat leuk die nagels zo! Ik heb laatst ook eens van die steentje gekocht, maar had eigenlijk geen idee wat er mee kon. Ben al niet zo van de art dingetjes, behalve dan stickers en glitters.

Zag hier ook iets over crackle nagellak, heel gaaf met die glitters eroverheen!! Was er ook niet zo van, tot ik bij een vriendin de shatter lak van Opi zag. Heb er inmiddels 3 potjes van; zilver, turquoise en paars. Heb de laatste tijd wat geïnvesteerd in de duurdere lakjes en merk toch wel echt verschil. Waarbij Sally Hansen en Opi op respectievelijk plaats 2 en 1 staan. Best balen, want die prijzen zijn niet zo heel leuk, waar Rimmel nog best te doen is (helemaal in de aanbieding en dat is best vaak). :o

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:34

*Anne, jouw nagels vind ik ook mooi, zo dat zilvere op die donkere nagels +:)+ !

*Stef, helemaal vergeten: leuk dat je die opleiding gaat doen! Past volgens mij ook helemaal bij je :) .
Ben benieuwd hoeveel dames er volgend jaar kerst met van die mooie creaties van je rond lopen ;) !!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:37

Anne, dat is ook erg leuk!! Zijn dat losse glitters, of een lakje?

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:02

Ik denk dat ik hier even blijf meepraten :) (voelt haar nagellak verslaving al erger worden). Heb die van safari toch maar niet bestelt, was er niet zo zeker van. Heb in de plaats lakjes van only you besteld (van ici Paris xl, hebben jullie die winkel in NL? Ook super lakjes heb ik horen zeggen. Heb de magnetische besteld, hoop dat deze beter is dan die van essence die ik hier heb. Anne, wauw die blijft echt mooi! Paardrijden is echt de hoofdreden waarom mijn nagels altijd chippen!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:19

Gezellig :)
Ik vind de magnetische van de action beter/fijner als die van de essence

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:21

Ja ik vind die van essence echt slecht. Alleen een action hebben wij hier niet :p