CG 108 Degrees:wat is die mooi zeg!

CC Space case
GR Scale 4
GR scale 15
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Edit: ik had een misa lakje naar db estuurd, maar die kwam maar niet aan. Uiteindelijk vond de buurman het (geloof ik??) beschadigd in de tuin.. Stomme postbezorgers! Zoek dan gerust een baan die je wel leuk vindt.
wiebke schreef:Hoi nagellakliefhebbers!
Ik ben een stille meelezer.. maar geniet erg van alle mooie lakjes die voorbij komen! Wat ik me nu afvraag he.. op sommige foto´s staan gelakte nagels waarbij niet de hele nagel gelakt is.. hoe leg ik dat uit..op de nagel bij de nagelriemen zit dan geen nagellak.. why tell me why.. ??
iilovemc schreef:Ik heb even jullie hulp nodig!Morgen met school ga ik zwemmen en ik heb een bruine bikini met witte ringen. Maar nu heb ik een nagellak probleem. Ik heb namelijk doorzichtig, wit, grijs, zilver, goud, groen, lichtroze, gewoon roze, felroze, lichtblauw, donkerblauw met glitters, oranje, dieprood, felrood, paars en zwart. Maar welke kleur staat er dan het beste bij een bruine bikini
wiebke schreef:Hoi nagellakliefhebbers!
Ik ben een stille meelezer.. maar geniet erg van alle mooie lakjes die voorbij komen! Wat ik me nu afvraag he.. op sommige foto´s staan gelakte nagels waarbij niet de hele nagel gelakt is.. hoe leg ik dat uit..op de nagel bij de nagelriemen zit dan geen nagellak.. why tell me why.. ??
Donkerblauw schreef:Mijn eBay-envelop was zelfs gratis verzenden.Blijf het echt absurd goedkoop vinden, al dat spul uit Hong Kong en omstreken.
En hier in Nederland is het echt bizar duur.. Bijna 7 euro voor een pakketje.Het is al helemaal banketstaaf als het echt nét niet door de brievenbus past, zoals een flesje China Glaze.. Dan zijn de verzendkosten bijna even duur als de inhoud.