Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 28-10-11 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Skessa_
Geplaatst: 28-10-11 14:38
Ik heb wel een stuk of 15 lakjes van Gosh denk ik. Misschien wel meer, geen idee eigenlijk Heb er een paar uit de kortingsbakken, zelfs 1tje voor € 0,25!! Heb er ook een paar met kortingsacties gekocht. Alleen Holographic heb ik de volle mep voor betaald. Maar die is het ook meer dan waard! Zooooooooooo mooi
Ik vind OPI wel leuk, maar de prijzen niet zo . En daarbij vind ik de kleurtjes van China Glaze veeeel leuker, dus bestel eigenlijk liever dat.
Moeders klaagde net dat ik haar nagels weer moest doen, omdat er stukjes aflagen. Meteen voor mij even de kans om die magnetic van essence uit te proberen. Kleur 01, miracle shine met een magneet van de koelkast. Resultaat: Mooi egaal gelakte zilverkleur, zonder verder enig effect . Nouja, iig een leuk kleurtje om samen met mijn Blue Years Eve te gaan proberen .
Ik ben trouwens benieuwd naar die nieuwe LE editions.. Die rode van Catrice lijkt me errug leuk, al wil ik wel eerst swatches gaan zien, omdat ik het idee heb dat-ie nogal op Ruby Pumps van ChG lijkt. Maar kwam net deze foto tegen van de Vampire's Love Collectie van Essence en die bruine lijkt me wel heel mooi.
Mavelle
Geplaatst: 28-10-11 14:52
Leuk die Holland collectie
Skessa_
Geplaatst: 28-10-11 14:57
Jaaa die OPI collectie is leuheeeeeuk! Vampsterdam, echt geweldige naam!
Ik heb een paar lakjes van CG uit de normale collectie. Valt allemaal tegen. Dekt voor geen meter. Dus doe mij maar OPI! OPI moet je alleen in t buitenland kopen, scheelt meer als de helft met hier
Donkerblauw
Geplaatst: 28-10-11 15:01
Vind het wel stoer dat er een Holland-collectie is, die namen zijn echt briljant. Weet nog niet of ik ze ga kopen, ligt eraan welke er überhaupt te krijgen zijn hier, en hoe snel ze uitverkocht zijn (gaat altijd snel hier).
Liesurt
Geplaatst: 28-10-11 16:31
Love de Holland collectie van OPI! Die namen zijn zo leuk Aan de andere kant vind ik het zonde van mijn geld om zulke dure lakjes te komen..
Deze week heb ik het volgende gekocht met de kruitvatkorting
Catrice: Prismatic topcoat Mona Lisa is staring back Meet me at cotal ilsand Big City Life Berlin Big City Life Sydney Big City Life NY Stempelsetje Witte stempellak
Essence: Gold Rush Sure Azure French matt Special Effect Topper (circus confetti)
MNY (Bij Etos, van Mabelline): Army groen metallic Zilvere glitter
ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik nu geen nieuwe nagellak mag kopen tot de nieuwe collectie van essence en catrice
lovey_ou
Geplaatst: 28-10-11 17:32
Skessa_ schreef:
Dat is dan een beetje dom
Vooral van groene nagellak verkleuren je nagels heel erg. Een base coat beschermt dat.
Nou bij mij niet hoor zijn altijd wel geelverkleurt
Yv_
Geplaatst: 28-10-11 17:32
Die prismatic geeft een soort van allekleurtjes matte topcoat over een andere kleur heen. Ik vond het idee erg leuk, vind het minder dat-ie mattig opdroogt. En vind het ook vrij moeilijk om een leuk kleurtje te vinden om eroverheen te doen. Zag een swatch ivc Mint Candy Apple van Essie en die vond ik echt heel erg leuk. Alleen op de blote nagel vind ik 'm wel grappig. Denk dat-ie met lichte kleurtjes wel erg leuk is.
Hahaha you go Lindy! Wel een goeie afspraak, want dat is maar 2 weken wachten !
Vamperdam is écht een leuke naam ja ! Vind die kleur ook de mooiste van de collectie.
Ik bedacht me dat ik Prismatic Top Coat nog over paars heen wilde proberen en zie net dat ik nog mijn paase tops had.. Tadaaa.. Ringvinger en pink zijn met Prismatic, de andere 2 zijn zonder.
Hahaha gaat echt hard hier die aantallen! Op hoeveel zit iedereen nu een beetje? Ik iets meer dan 60.
Mama moest net naar de Kruidvat, ojee... Heb I wear my sunglasses at night van Catrice gekocht voor onder mijn scale lakje en een basecoat, want ik heb mijn pakketje binnen jeej.
Joy van ChG is erg mooi, de scale over bovenstaand lakje staat ook leuk maar toch vind ik hem iets te donker naar mijn zin. Het lakje van Golden Rose (116 geloof ik) is ook heeeel mooi, maar wel een klein potje joh!