[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:01

Jeetje wat een blonde opmerking van mezelf. Dacht echt dat het over henna ging, sorry!
Gelukkig komen de irritaties dus niet van de tattoo :-)

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:01

Meestal als mensen rode bultige hebben, ,puistjesachtig, om de tattoo, komt het van het smeren.
Smeer eens een dag of twee niet
Of stap over op bv Bepanthen zalf
Heeeeeeeeel dun smeren, twee keer per dag is meer dan voldoende! Wss is het te vet voor je huid
En inpakken zou ik ook niet meer doen. Lekker in de lucht laten, zeker als je uitslag krijgt.
Good luck

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:03

Kom nog weer even binnenvallen.. Als ik al die tattoos hier zie gaat t toch heeel erg kriebelen!

Gaan over 2 weken richting Rotterdam naar Tattoo Bob. Iemand ervaring met zijn werk? :)

lovehorses7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:28

Brr tattoo begint te jeuken!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:56

Lynn_x schreef:
Ik meld me ook even met een vraag..

Ik heb via een translator op internet het woord Survive laten vertalen naar het Tibetaans.
Nou wil ik wel 100% zeker weten dat het er ook echt staat voor ik het laat tattoëren..
Weten ze het bij de meeste tattooshops? Of moet ik echt opzoek naar een tibetaan? :')

Ik heb de naam van mijn man in het tibetaans op mijn onderarm. Ik heb het door een tibetaan laten vertalen. Kan je wel een linkje geven als je wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:01

Lynn_x schreef:
Gaan over 2 weken richting Rotterdam naar Tattoo Bob. Iemand ervaring met zijn werk? :)

Die op mijn schouderblad is door Ralph gezet, ben er nog steeds heel tevreden over :j Vond het prettig dat je gewoon kan binnen lopen en als het niet druk is direct geholpen kan worden. Ik ben niet zo'n goede planner, dus weet nooit zo goed wanneer ik echt de tijd heb, geld en zin.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:20

Mijn vriend heeft 2mnd geleden bij tattoo bob zijn bestaande tribal laten uitbreiden. Door die blonde vrouw, poeh weet ff niet meer hoe ze heet... Ze zijn aardig lang bezig geweest, zo'n 3,5u tatoeeren. hij moet de 17e terug om te checken.
Ik wil ook een tattoo, maar ik kan dus maar geen exact plaatje vinden van wat ik wil. En ben stiekem een beetje bang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:25

Gewoon langs gaan met plaatjes die er op lijken en dan uitleggen wat je graag zou willen. Ralph heeft ook een paar keer overnieuw moeten tekenen voordat het was zoals ik in gedachte had. Het was telkens van: ja dat is al beter, maar toch nog niet helemaal hoe ik het in gedachte heb. Qua uitleggen hoe het dan moest ben ik echt een ramp, dus het koste even wat moeite, maar toen had die toch dat wat ik graag wilde getekend. Dat bang zijn moet je wel echt zelf overheen komen, maar als je er eenmaal bent valt het reuze mee hoor :j

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:24

aaaa... mijn taat jeukt ook !!! brr... hij begint wel mooi te genezen ! vervel enorm.. kan niet wachten tot ie gewoon genezen is !

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:59

idinn schreef:
Lynn_x schreef:

Die op mijn schouderblad is door Ralph gezet, ben er nog steeds heel tevreden over :j Vond het prettig dat je gewoon kan binnen lopen en als het niet druk is direct geholpen kan worden. Ik ben niet zo'n goede planner, dus weet nooit zo goed wanneer ik echt de tijd heb, geld en zin.

En je vraagt je dan niet af waarom het niet druk is, en er niemand is? Er rekening mee houdend dat de echt goede artiesten 3 maanden tot een jaar wachttijd hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:21

Nou nee eigenlijk niet ... heb ik gezegd dat er helemaal niemand was dan? :? Ik ben daar meerdere keren geweest, voor die tijd en erna. En er was altijd genoeg aanloop en soms was het echt heel druk dat we gelijk maar weer omdraaiden en het een andere keer probeerde. Die op mijn schouderblad is niet heel groot, stond er relatief snel op. Maar daar is zeker niks op aan te merken qua belijning of schaduw, als dat niet goed was zou ik dat heus wel zeggen hier en ze afraden. Dat ik daar niet te maken had met een wachtlijst wil niet gelijk zeggen dat het een stel prutsers zijn. Dragon wil vanaf begin volgend jaar geloof ik ook vrije inloop beginnen naast de mogelijkheid een afspraak te maken. Voor mij ideaal, omdat ik niet maanden van tevoren weet welke dag ik wel en niet kan.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:24

waar ik altijd ga heeft op zaterdag altijd vrije inloop maar op afspraak ook wachtlijsten van maanden...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:13

Ik ben niet zo te spreken over Tattoo Bob.
Mijn tattoo was niet strak gezet en deze heb ik later iets dikker over laten trekken door Edwin van Body Cult A'dam en nu is 'ie helemaal mooi. :)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 02:50

Het ligt er ook maar heel erg aan wie hem zet denk ik, ieder heeft zijn specialiteit

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:03

22 jaar geleden, heeft Bob mijn eerste tattoo gezet, gewoon uit los handje. Ben er tot de dag van vandaag nog steeds erg blij. En blijft ook mooi van kleur ( is enkel zwart, maar okey)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:25

Sorry ik spam even
:o
Laatst bijgewerkt door Olympia op 08-12-11 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spammen is niet toegestaan op Bokt, vandaar dat de link is verwijderd.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:44

Ik ga vandaag bellen voor een afspraak ik wil op de binnen kant van mijn boven arm Live Laugh Love En dan 1 of 2 zwarte zwaluwen erbij.. Met de betekenis voor mij dat je moet genieten van het leven omdat je nooit weet hoe het loopt.. in mijn achter hoofd is deze tattoo ook voor mijn vriendin die taai slijm ziekte heeft.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:18

Nou vrijdag om 4 uur kan ik al !! spannend

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:48

Dat is snel!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:18

weet iemand waar ik keltisch vertaald kan krijgen?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:25

Ik moet toch even iets met jullie delen hoor. Mijn zusje van nu 15 jaar heeft het niet makkelijk.. ze loopt daarvoor ook bij de GGZ. Met haar ouders (mijn pa en stiefmoeder) heeft ze de afspraak staan dat als ze klaar is met de GGZ ze een tattoo mag laten zetten. vorige week was ze dus he-le-maal blij.. want ze was klaar bij de GGZ! * daar ben ik het niet helemaal mee eens maar ok * Tot mijn verbazing gingen mijn vader en stiefmoeder zéér serieus in op het tattoo-verhaal.. ze moest maar eens goed orienteren en kijken wat ze wilde..en tattooshops gaan bellen over de kosten e.d. Nou, een ontwerp had ze al ( mooi plaatje moet ik zeggen) met veel cirkels erin.. terwijl die toch wel errug lastig zijn om te tattoeren! dus ik zeg tegen mijn pa: ´ je mag je portomonee wel opentrekken dan.. weet je wat dat kost?!´

Ik ben van mening dat een emotioneel onstabiele puber géén tattoo moet laten zetten... wat denken jullie daar van?

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:38

wiebke schreef:
Ik ben van mening dat een emotioneel onstabiele puber géén tattoo moet laten zetten... wat denken jullie daar van?

Tja, ik ben sowieso van mening dat beneden de 18 een tattoo gewoon onverstandig is.
Genoeg mensen die iets laten zetten dat ze toen prachtig vonden, en jaren later spijt hebben.
Uiteraard gebeurt dit ook bij 'ouderen' maargoed, dan heb je er hopelijk met een volwassen gedachtegang over nagedacht.
Maargoed, wat doe je eraan..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:59

Waarom zou ze die tattoo niet mogen/kunnen zetten? :) Er zijn heel veel mensen die misschien achteraf spijt hebben van hun tattoo. Ze is misschien wel wat jong, en dat is voor mij wel een reden om er goed over na te denken, maar verder zou ik het probleem niet zo zien (en al helemaal niet als je vader en stiefmoeder het hebben beloofd).

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:09

Bij ons waren we allemaal jong... Ik net 16 met m'n rugstuk, m'n zusje was nog net geen 16 en m'n nichtje ook

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:20

Mijn tattoo 1 week oud.
Ben er super blij mee :D
Ik moest van mezelf 10 kilo afvallen en eerder mocht ik geen tattoo van mezelf. Dat is dus gelukt. En verder zitten er ook nog wat persoonlijke dingetjes aanvast.
Het zijn 2 veren.

Afbeelding