Gelukkig komen de irritaties dus niet van de tattoo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_x schreef:Ik meld me ook even met een vraag..
Ik heb via een translator op internet het woord Survive laten vertalen naar het Tibetaans.
Nou wil ik wel 100% zeker weten dat het er ook echt staat voor ik het laat tattoëren..
Weten ze het bij de meeste tattooshops? Of moet ik echt opzoek naar een tibetaan?
Lynn_x schreef:Gaan over 2 weken richting Rotterdam naar Tattoo Bob. Iemand ervaring met zijn werk?
Vond het prettig dat je gewoon kan binnen lopen en als het niet druk is direct geholpen kan worden. Ik ben niet zo'n goede planner, dus weet nooit zo goed wanneer ik echt de tijd heb, geld en zin.
idinn schreef:Lynn_x schreef:Gaan over 2 weken richting Rotterdam naar Tattoo Bob. Iemand ervaring met zijn werk?
Die op mijn schouderblad is door Ralph gezet, ben er nog steeds heel tevreden overVond het prettig dat je gewoon kan binnen lopen en als het niet druk is direct geholpen kan worden. Ik ben niet zo'n goede planner, dus weet nooit zo goed wanneer ik echt de tijd heb, geld en zin.
Ik ben daar meerdere keren geweest, voor die tijd en erna. En er was altijd genoeg aanloop en soms was het echt heel druk dat we gelijk maar weer omdraaiden en het een andere keer probeerde. Die op mijn schouderblad is niet heel groot, stond er relatief snel op. Maar daar is zeker niks op aan te merken qua belijning of schaduw, als dat niet goed was zou ik dat heus wel zeggen hier en ze afraden. Dat ik daar niet te maken had met een wachtlijst wil niet gelijk zeggen dat het een stel prutsers zijn. Dragon wil vanaf begin volgend jaar geloof ik ook vrije inloop beginnen naast de mogelijkheid een afspraak te maken. Voor mij ideaal, omdat ik niet maanden van tevoren weet welke dag ik wel en niet kan. wiebke schreef:Ik ben van mening dat een emotioneel onstabiele puber géén tattoo moet laten zetten... wat denken jullie daar van?
Er zijn heel veel mensen die misschien achteraf spijt hebben van hun tattoo. Ze is misschien wel wat jong, en dat is voor mij wel een reden om er goed over na te denken, maar verder zou ik het probleem niet zo zien (en al helemaal niet als je vader en stiefmoeder het hebben beloofd).