Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:IngridB ik heb eind 2010 mijn gebit laten trekken, eerst mijn kiezen en na een paar weken mijn tanden.
Ik zat in de auto met een hele verdoofde bakkes in het spiegeltje te kijken of ik mijn shaggie wel goed tussen mijn lippen duwde hahahahaha en dan geen trekje kunnen nemen omdat de hele handel lam ligt!!!!
Erg he en de keer erna weer en op één of andere manier lukte het nog ook!
Zijn die pilletjes van jou voor de stofwisseling ook met groene thee???????
Anoniem schreef:@ IngridB en chanicha:
Waarom hebben jullie gebit laten trekken?
Anoniem schreef:Ow da's idd niet leuk![]()
Wat ga je nu doen? Een gebit of implantaten?
Ik heb nu ook last van dat kronen afbreken met bevestiging en al![]()
Die worden nu omgezet in stifttanden en kiezen. En ik ben druk bezig 1 kies te behouden waar om de haverklap een ontsteking aan de wortelpunt zit... mijn tandarts liet het woord "trekken" laatst al vallen maar ik wil er nog niet aan.
_Nelleke_ schreef:Klinkt als een leuk weekend Quellian! Sterkte met de poes!
XoNo, ik zit nu dus op dat punt, bijna 6wk gestopt en het eerste waar ik aan denk als ik wakker wordt is roken. *zucht* Vooral na werk heb ik het echt moeilijk en ik ben het nu ook zat. Terwijl alles wat in het Allen Carr boek staat wel echt goed tot me door is gedrongen alleen er is een stemmetje in m'n hoofd die heel hard zegt: 'Interesseert me allemaal niet, ik wil NU roken.' Hou het wel vol hoor! Maar.. pff! :S
Quellian schreef:Welnee XonoIk rookte alleen maar buiten ivm kind, maar het is net zo moeilijk hoor
![]()
![]()
Ik rookte ook graag (en veel) in de auto.
[naam], dat is inderdaad dikke oliebol zeg. Is het opgelost met hoefschoenen, dwz; is het dan minder pijnlijk voor hem?
chanicha schreef:IngridB ik ben in de war met Iinge_ hihihhi, volgens mij is er ook iets mis met mn bovenkamer hoor tjong jonge!!!!!
Dus hier gaat ie nog een keer!!!! Iinge_ zijn die pilletjes voor je stofwisseling ook met groene thee????????