Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:Myryana: Ik vraag me af hoe het nu met je split is?
En eigenlijk heb ik een hele stomme, misschien wat vreemde vraagMaar je hebt een vriend toch? Is dat nou niet heel raar met het zoenen ofzo? Of merk je daar niet zo veel van? Dat vraag ik me nou al zo lang af..
rudi schreef:Nou... tromgeroffel... heb gisteren mijn tongpiercing laten zetten!! Jeeeahh! Zonder verdoving, in oosterhout bij de Prikwinkel. Was een erg aardige meneer, die goed de tijd nam om me gerust te stellen en me veel informatie gaf! Ik voelde het wel, (logisch) maar pijnlijk vond ik het absoluut niet. Even een prikje that's all!
Ik ben meteen door gereden naar mijn werk, heb veel moeten praten en 's avonds nog een lesje spinning gegeven. Ging allemaal boven verwachting! Praten ging goed, tong was nauwelijks dik. Vannacht wel wat last gehad en vanoctend was mijn tong wel opgezwollen. Toch kan ik goed praten en heb het idee dat het nu al weer minder is! Niet echt pijnlijk, wel irritant gevoel soms.
Eten heb ik gisteren meteen 'normaal' gedaan in de vorm van koek als tussendoortje, 's avonds 2 broodjes. Ik eet erg langzaam maar mijn piercer zei dat het goed is om vast voedsel te eten, voor de genezing. Dat denk ik ook en eet dus gewoon alles wat ik wil eten! (behalve kwark wat ik normaal at). Verder spoel ik na elke maaltijd met lauw water en ga ik vanaf vandaag 2 keer per dag met zoutoplossing spoelen!
Ben er blij mee!