[Centraal] Diëten en afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jojoju

Re: [Centraal] Diëten en afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:10

Wat fijn dat ik zo welkom ben!

Mijn vetjes beginnen me ook echt in de weg te zitten ja.. als ik in de stad loop kijk ik de hele tijd in de ramen om te zien ´hoe dik ik wel niet ben´ . En niet te vergeten tijdens de nachtelijke bezigheden.. zou toch prettig zijn als mijn benen in zijn nek liggen ik nog gewoon adem kan halen!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:19

Ook namens mij van harte welkom!

wiebke schreef:
En niet te vergeten tijdens de nachtelijke bezigheden.. zou toch prettig zijn als mijn benen in zijn nek liggen ik nog gewoon adem kan halen!

Hahahahaha, mijn dag kan niet meer stuk, _/-\o_ .
Ik mag je nu al!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:30

:D Nog een erg goede reden om wat af te vallen wiebke :')
Op brood eet ik echt van alles:
- kipfilet
- fricandeau
- halvajam
- light pindakaas
- slankie smeerkaas
- Philadelphia light
- appelstroop
- magere kaas
- eitje

Vaak maak ik het af met wat sla/kommkommer/tomaat, echt heel lekker :9

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:36

wiebke schreef:
Wat fijn dat ik zo welkom ben!

Mijn vetjes beginnen me ook echt in de weg te zitten ja.. als ik in de stad loop kijk ik de hele tijd in de ramen om te zien ´hoe dik ik wel niet ben´ . En niet te vergeten tijdens de nachtelijke bezigheden.. zou toch prettig zijn als mijn benen in zijn nek liggen ik nog gewoon adem kan halen!

:')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:48

:Y)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:18

Over dat paaseitje? Neem hem terwijl je aan het hardlopen bent! :)) Dan komt het er ook niet aan haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:22

Bleh, stap ik net uit de auto staan ze bij de bakker voor de deur heerlijke IJzerkoekjes te bakken... :9
Toen ben ik heel snel doorgelopen, als ik iets niet kan weerstaan...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:28

Mars knap dat je toch niet hebt toegegeven! Daar kan je maar mooi trots op zijn! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:41

Aranel schreef:
Waar ontbijten jullie trouwens mee? :)
Ik eet nu al heel erg lang special K pure chocolade, maar wil ook wel eens wat anders.. :Y) Yoghurt vind ik te zuur voor 's morgens en brood vind ik ook niet lekker op dat tijdstip.. :o

Hebben jullie nog (verantwoorde) tips voor een lekker ontbijtje wat ook nog een beetje vult?

Ik wil binnenkort gaan ontbijten met beetawix! Lijkt me echt hartstikke lekker. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:46

Ik ben vandaag echt heel erg de fout in gegaan door een snicker te eten :oo maar ik had er zoveel zin in.. Echt heel slecht, want ik had er ook een blikje cherry cola bijgehaald. En dat op een dinsdag. Maar goed, ik heb gisteren 3KM hardgelopen, ga morgen avond denk ik weer zo'n 7 kilometer hardlopen op de training en donderdag ga ik ook nog hardlopen en vrijdag heb ik 2 uur training, dus op zich kan het ook wel een keertje. Maar het voelt gewoon slecht haha.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:00

Rebeccaa schreef:
Ik ben vandaag echt heel erg de fout in gegaan door een snicker te eten :oo maar ik had er zoveel zin in.. Echt heel slecht, want ik had er ook een blikje cherry cola bijgehaald. En dat op een dinsdag. Maar goed, ik heb gisteren 3KM hardgelopen, ga morgen avond denk ik weer zo'n 7 kilometer hardlopen op de training en donderdag ga ik ook nog hardlopen en vrijdag heb ik 2 uur training, dus op zich kan het ook wel een keertje. Maar het voelt gewoon slecht haha.

Heb je een dag dat je wel wat extra's mag?
Ik heb daar de Zaterdag voor, maar als er eerder in de week iets is dan wissel ik mijn dag gewoon..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:25

Oei, vandaag veel jarigen op stage, een leerling en een juf.. dus dat was een plakje cake, een cakeje en een klein zakje chips :x Vanavond maar ff heel fanatiek paardrijden om het eraf te krijgen _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:37

Rebeccaa schreef:

Heb je er wel van genoten? ;)
Dat is wel belangrjk hoor, als je eens zondigt moet je ervan genieten en daarna kun je gewoon met frisse moed de draad weer oppakken. Wij hebben elke zaterdag patatdag, dan halen we iets lekkers bij de snackbar. :) Op die manier is het beter vol te houden dan jezelf echt alles te ontzeggen, dus af en toe moet je jezelf echt iets gunnen.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:39

Ik kom hier ook even binnen wandelen. Ik ben nu 5 dagen met het 17 dagen dieet bezig. Tot nu toe is het redelijk vol te houden. Ik ben heel benieuwd of het gaat werken.
Er moet zo'n 20 kg af, eigenlijk nog wat meer, maar die 20 wordt al een flinke klus. Ik ga er voor :D

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:46

Op pagina 30 heb ik gereageert en sinds dien niet meer, maar ik wilde even vertellen dat het bij mij binnen 2 maanden in een keer helemaal is verandert! :D Ik sport niet meer dan hiervoor, en eet voor mijn gevoel niet gezonder (heb wel minder honger dan eerder) en ik ben nu 6 kilo afgevallen en zoveel strakker en blijer met mezelf :D ik heb nu bijna een platte buik, nog wel een heuveltje onder mijn navel maar niet meer een mount everest als eerst :o (ik ben voor de rest een beetje smal, dus dat viel wel op). Dus mensen, er is ook hoop dat het zomaar in een keer de goede kant opgaat ;)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:49

Rebeccaa schreef:

Moet je maria koekjes kopen, erg lekker en niet erg veel calorieen! :D En zoals iemand al zij, genieten! je mag af en toe best even sam-D dag hebben (schijt aan mijn - dieet) als je maar niet over de 2000 calorieen gaat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:24

Ladyloe schreef:
Rebeccaa schreef:

Heb je een dag dat je wel wat extra's mag?
Ik heb daar de Zaterdag voor, maar als er eerder in de week iets is dan wissel ik mijn dag gewoon..

Ja nou ja, op zich niet echt. Maar op zaterdag als ik uit ga wel op zaterdag in elk geval, dan mag alles. Maar daar kom ik niks van aan i.v.m. mijn karakter op de zaterdag nachten. Ben dan zooo druk en aan het stuiteren dat het echt topsport is volgens mij. :)) Maar goed, ik ga zaterdag niet uit dus dan is dit mijn 'zondig' dagje geweest.

Mars schreef:
Rebeccaa schreef:

Heb je er wel van genoten? ;)
Dat is wel belangrjk hoor, als je eens zondigt moet je ervan genieten en daarna kun je gewoon met frisse moed de draad weer oppakken. Wij hebben elke zaterdag patatdag, dan halen we iets lekkers bij de snackbar. :) Op die manier is het beter vol te houden dan jezelf echt alles te ontzeggen, dus af en toe moet je jezelf echt iets gunnen.

Ja jawel! Ik had echt zo veel zin in die snicker :9. Ga denk ik gewoon met mezelf afspreken dat 1x per week ik een wat ongezonder dagje mag hebben. Merk namelijk dat als ik dat niet doe ik veel 'kleine' dingetjes snaai onder het idee van 'is toch niet zo veel..' Maar dat is samen juist nog slechter dan afentoe een keer een snicker of zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:25

loveidefix schreef:
Rebeccaa schreef:

Moet je maria koekjes kopen, erg lekker en niet erg veel calorieen! :D En zoals iemand al zij, genieten! je mag af en toe best even sam-D dag hebben (schijt aan mijn - dieet) als je maar niet over de 2000 calorieen gaat :D

Haha ik weet niet of ik over de 2000 heen zit.. Dat reken ik niet uit. Eerder wel heeeel obsessief maar ik vind dat niet veel toevoegen. Maria koekjes zijn heerlijk, maar ik eet dan weer zo de hele rol leeg :'). Daarom is een snicker fijn of iets haha, op is namelijk gewoon op dan!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:07

Net een paar kilometer hardgelopen, daarna een kiwi gegeten. De rest van de dag is aardig goed gegaan :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:12

Zo heb net een mini-snoep-paprikaatje op! :+:

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:15

Oeeeh lekker flying_angel! Zitten die ook in zo'n emmertje net als snoeptomaatjes?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:19

Euhms dat weet ik eigenlijk niet, ik denk dat dat wel kan maar mijn moeder neemt ze altijd mee. Zal eens vragen, maar denk dat ze die wel in zo'n emmertje hebben! :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:19

Die mini paprika's zijn idd heerlijk!
Ik heb een heerlijke verse eierkoek nu, ze zijn niet heel erg gezond maar beter dan chocolade en af en toe mag ik er één bij de thee van mezelf :D

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:31

Oh eierkoeken vind ik ook heerlijk, helaas zijn die wel begluut. Ach en is toch ook niet erg om af en toe wat ongezonds te eten, als je verder gezond eet moet dat best kunnen vind ik..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:36

Een oliebol is zelfs gezonder dan een eierkoek. Minder calorien en meer voedingsvezels. Af en toe zondigen mag best. Inmiddels zondig ik al wat meer. Ik ben afgevallen van 74 naar 58 kg,let nog wel op wat ik eet,eet al wat vaker slechter dan tijdens het lijnen,maar blijf nog steeds op gewicht.