Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:Wat fijn dat ik zo welkom ben!
Mijn vetjes beginnen me ook echt in de weg te zitten ja.. als ik in de stad loop kijk ik de hele tijd in de ramen om te zien ´hoe dik ik wel niet ben´ . En niet te vergeten tijdens de nachtelijke bezigheden.. zou toch prettig zijn als mijn benen in zijn nek liggen ik nog gewoon adem kan halen!
Aranel schreef:Waar ontbijten jullie trouwens mee?
Ik eet nu al heel erg lang special K pure chocolade, maar wil ook wel eens wat anders..Yoghurt vind ik te zuur voor 's morgens en brood vind ik ook niet lekker op dat tijdstip..
Hebben jullie nog (verantwoorde) tips voor een lekker ontbijtje wat ook nog een beetje vult?
Rebeccaa schreef:Ik ben vandaag echt heel erg de fout in gegaan door een snicker te etenmaar ik had er zoveel zin in.. Echt heel slecht, want ik had er ook een blikje cherry cola bijgehaald. En dat op een dinsdag. Maar goed, ik heb gisteren 3KM hardgelopen, ga morgen avond denk ik weer zo'n 7 kilometer hardlopen op de training en donderdag ga ik ook nog hardlopen en vrijdag heb ik 2 uur training, dus op zich kan het ook wel een keertje. Maar het voelt gewoon slecht haha.
Rebeccaa schreef:Ik ben vandaag echt heel erg de fout in gegaan door een snicker te etenmaar ik had er zoveel zin in.. Echt heel slecht, want ik had er ook een blikje cherry cola bijgehaald. En dat op een dinsdag. Maar goed, ik heb gisteren 3KM hardgelopen, ga morgen avond denk ik weer zo'n 7 kilometer hardlopen op de training en donderdag ga ik ook nog hardlopen en vrijdag heb ik 2 uur training, dus op zich kan het ook wel een keertje. Maar het voelt gewoon slecht haha.
Ladyloe schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben vandaag echt heel erg de fout in gegaan door een snicker te etenmaar ik had er zoveel zin in.. Echt heel slecht, want ik had er ook een blikje cherry cola bijgehaald. En dat op een dinsdag. Maar goed, ik heb gisteren 3KM hardgelopen, ga morgen avond denk ik weer zo'n 7 kilometer hardlopen op de training en donderdag ga ik ook nog hardlopen en vrijdag heb ik 2 uur training, dus op zich kan het ook wel een keertje. Maar het voelt gewoon slecht haha.
Heb je een dag dat je wel wat extra's mag?
Ik heb daar de Zaterdag voor, maar als er eerder in de week iets is dan wissel ik mijn dag gewoon..
Mars schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben vandaag echt heel erg de fout in gegaan door een snicker te etenmaar ik had er zoveel zin in.. Echt heel slecht, want ik had er ook een blikje cherry cola bijgehaald. En dat op een dinsdag. Maar goed, ik heb gisteren 3KM hardgelopen, ga morgen avond denk ik weer zo'n 7 kilometer hardlopen op de training en donderdag ga ik ook nog hardlopen en vrijdag heb ik 2 uur training, dus op zich kan het ook wel een keertje. Maar het voelt gewoon slecht haha.
Heb je er wel van genoten?
Dat is wel belangrjk hoor, als je eens zondigt moet je ervan genieten en daarna kun je gewoon met frisse moed de draad weer oppakken. Wij hebben elke zaterdag patatdag, dan halen we iets lekkers bij de snackbar.Op die manier is het beter vol te houden dan jezelf echt alles te ontzeggen, dus af en toe moet je jezelf echt iets gunnen.
loveidefix schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben vandaag echt heel erg de fout in gegaan door een snicker te etenmaar ik had er zoveel zin in.. Echt heel slecht, want ik had er ook een blikje cherry cola bijgehaald. En dat op een dinsdag. Maar goed, ik heb gisteren 3KM hardgelopen, ga morgen avond denk ik weer zo'n 7 kilometer hardlopen op de training en donderdag ga ik ook nog hardlopen en vrijdag heb ik 2 uur training, dus op zich kan het ook wel een keertje. Maar het voelt gewoon slecht haha.
Moet je maria koekjes kopen, erg lekker en niet erg veel calorieen!En zoals iemand al zij, genieten! je mag af en toe best even sam-D dag hebben (schijt aan mijn - dieet) als je maar niet over de 2000 calorieen gaat