Gewoon laten doen, lippen zwellen nu eenmaal graag. Je hebt er een naald door laten steken, je kan niet verwachten dat je lichaam blij is Gewoon 1x per dag voorzichtig schoonmaken. Die viezigheid is waarschijnlijk wondvocht.
Pally
Geplaatst: 05-06-11 22:26
Ik heb nu eindelijk na heel wat jaren niet gedurft te hebben, oorbellen laten schieten. De zweerknopjes heb ik er 6 weken in laten zitten, alles ging goed nergens last van gehad. Nu heb ik al 6 weken andere oorbellen in en dat gaat niet echt goed. Mijn rechteroor is al 2x vanuit het niets opgezwollen geweest, oorbel eruit gehaalt om de boel schoon te maken. Maar het enige wat eruit komt is bloed, geen etter ofzo. En nu sinds een paar dagen begint mijn linkeroor, ook voornamelijk bloed. Ik maak ze onder de douche schoon met alleen water en ik gebruik van dat spul wat ik van de juwelier heb mee gekregen. Wat is nu beter? Deze oorbellen erin laten of weer de zweerknopjes? En dan wel blijven schoonmaken of met rust laten?
Het klinkt alsof je oorbellen met nikkel hebt en er niet tegen kunt Ik zou dus oorbellen kopen zonder nikkel. Op je gaatjes kun je Sterilon druppelen, dat stopt de zwelling wel!
Ik heb mijn piercing (navel) nu iets meer als een week. Hij is nog steeds heel rustig. Maar het zit wel een klein korstje tegen de rand van het gaatje aan bij het bolletje. Moet ik dit gewoon laten zitten? ik heb er geen last van en hij blijft rustig
Lous
Geplaatst: 06-06-11 11:42
Gewoon laten zitten en niet aankomen. Verdwijnt vanzelf.
hallo:) even een vraagje. ik heb vandaag mijn conch twee weken. hij is sinds eergister begonnen met vervelene, heb in het stof gestaan in de werkplaats dus het komt daarvan! maar ik weet niet wat ik daar nu het best aan kan doen. Met zeezout gaan schoonmaken of met water blijven schoonmaken?. dat doe ik twee x per dag met een wattenstaafje. Er komt wat pus ofzo iets uit en dat droogt dan op!
Ik heb een vraagje. Ik wil graag een gewone oorbel in m'n helix doen(een zilveren). Maar, wordt dan het gaatje heel snel kleiner zodat ik er geen normale piercing meer in kan doen? Of duurt dat een tijdje? Of verschilt dat per lichaam, ja zeker?
Nee hoor, het velletje wordt wel wat dunner maar het gaatje in principe niet, als je er weer een piercing in wilt kun je die als het goed is zo weer doorprikken!
Het gaatje krimpt wel degelijk maar het verschil is zo miniem dat je de gewone er zo in krijgt normaal, als hij genezen is doet dat geen centje pijn. Ik wissel mijn 1.2 ook af met mijn 1.6.
Dan heb je iets geraakt met hem er door steken of was hij nog niet mooi genezen
Twaalf
Geplaatst: 06-06-11 16:14
Ik denk dat het per persoon ook verschilt. Mijn helix gaat wel snel dicht. Ik was met stappen mijn sieraad verloren, paar uur daarna moest ik echt een insertionpin pin erbij halen om er nog iets door te krijgen
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 06-06-11 16:15
maar dan heb je hem helemaal uit. Bij de persoon die het vroeg blijft er een sieraad in of lees ik het nu zo mis? Met mijn helix heb ik geluk, na drie maanden was hij nog volledig open, maar heb hem ook bijna 5 jaar nu.
Hij was niet lekker genezen, hij heeft heel lang lopen klooien maar de oorbel die ik er een tijdje in heb gehad werkte alleen averechts, vandaar dat ik er weer een gewone piercing in wilde.