knabbelgirl schreef:je moet drinken ook meetellen heEn beleg etc
ik drink alleen maar water, en beleg is meegeteld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
helaas verzorg ik haar niet meer maar mag haar nog steeds samen met haar baasje bezoeken 

15 minuten ofzo gerend en hard gelopen, ben nu al bekaf
Ik heb denk ik 1,5 KM gedaan
. Morgen weer
het is heerlijk zo laat nog eventjes rennen... waarom dacht ik hier niet eerder aan
heb mezelf beloond met een pure mini bros en een blikje cola zero
heb al dagen geen prik gedronken

of je moet gewoon opscheppen met mate, pasta mag best maar geloof dat je ongekookt zo'n 150 gram per dag kan eten zonder dat het onverantwoord wordt, en dat is best weinig.
Had vanmiddag een andere smaak magere kwark gekocht, net een schaaltje gehad, en yumm!

lekker joh!
die appel-kaneel ziet er erg lekker uit! ga die morgen meteen kopen, is zo'n hele bak alleen niet te veel van het goede?
(word ontbijt, en gezien ik niks kan bewaren op school in een koelkast... )
hebben jullie niet thuis van die afsluitbare plastic bakjes? Dan doe je daar toch de helft in als je het wilt meenemen en je laat de helft thuis, of je eet dit thuis als onbijt en kiest onderweg/op school voor dingen als crackers/brood met beleg en fruit
dat is het probleem

) maar ik heb n u echt honger als een paard... en wat nog erger is, is dat ik weet dat er een heerlijke zak cheese union chips in de kast op me ligt te wachten, en normaal gesproken zou ik die nu dus met alle heerlijkheid in mijn eentje op eten
)

volg het al heel lang, alleen inderdaad jammer dat alles door elkaar loopt.. want deze aflevering, het uit elkaar halen van het team had ik al gezien.. en de afleveringen hierna kan ik je ook al vertellen
maar het blijft echt een top serie!
en een glas chocomel. ( dat doe ik nooit meer, wist niet dat dat 200 kcal is per glas! )
) wonderworst_ schreef:haha ik drink niks bij het eten, maar dat was een half uurtje na het eten, dus ik dacht ik zet het daarbij..
Patriciavt: spannend he ncisvolg het al heel lang, alleen inderdaad jammer dat alles door elkaar loopt.. want deze aflevering, het uit elkaar halen van het team had ik al gezien.. en de afleveringen hierna kan ik je ook al vertellen
maar het blijft echt een top serie!
![]()