Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Irre

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 06:35

Gisteren kwam ik bij uit de narcose en kon ik niet stoppen met klappertanden. Na extra pijnstilling en een warmte deken nog een tijd verder geslapen.
Ik ben erg misselijk geweest na de narcose. Heb zodoende nog niets kunnen eten.
Vandaag voel ik me wat beter. Het vierde goedje in mijn infuus leek wat te doen. En wel dizzy, maar dat is niet gek gezien het feit dat ik al nuchter ben sinds dinsdagavond. Alleen wat water binnen gehouden tot nu toe. Heb nog niet zelf gestaan of geplast dus kreeg een catether. Die gaat er straks uit samen met de drains en het infuus. Dirk komt me om 8.30 halen.
Werd vreselijk geteisterd door een mug vannacht!!!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 07:07

fijn dat het er opzit en je je nu wat beter voelt!
Maar vraagje; heb je bovenstaande tekst zelf getypt op je gsm of zo?
Ik kon pas na 3 weken na de operatie 1 zin typen op de computer en dat deed dan al teveel pijn.
Wat hebben veel dames van jullie hier geluk zeg zie ik wel!!
Hahaha, maar ja ik ben dan ook sowieso altijd al de pechvogel.
Maakt niet uit wat er mis maar ik heb altijd overal pech mee.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 10:32

Ja op telefoon getypt.
Ben net thuis. Voel me nog echt wel misselijk en slap. Moet veel hoesten en dat doet zeer. Ik ga lekker mijn bedje in.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 10:50

Irre, heel veel sterkte, hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:43

Beterschaps Irre! Rust maar eens lekker uit

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:01

tamaramt schreef:
fijn dat het er opzit en je je nu wat beter voelt!
Maar vraagje; heb je bovenstaande tekst zelf getypt op je gsm of zo?
Ik kon pas na 3 weken na de operatie 1 zin typen op de computer en dat deed dan al teveel pijn.
Wat hebben veel dames van jullie hier geluk zeg zie ik wel!!
Hahaha, maar ja ik ben dan ook sowieso altijd al de pechvogel.
Maakt niet uit wat er mis maar ik heb altijd overal pech mee.

Echt?! Ik was 30 minuten uit de narcose en ik kon al vanalles weer typen, had gegeten, gedronken en na een uurtje na operatie liep ik alweer naar de wc in mijn uppie. Maar had alles heel anders! Was bijna hieperactief toen ik uit de narcose kwam en ook heel veel gekletst, film gekeken, gewoon wakker gebleven de hele tijd. Kon juist amper slapen. Ook geen bakje onder mijn kont geduwd voor behoefte, liep zo zelf naar de wc. Gelukkig ook geen drains nodig gehad. :) Heb ik denk ik geluk gehad!

Ow, trouwens, heb ook weer mijn eerste normale beugelbh's gekocht en aan! :) Wilde het eerder al doen, maar toen was 1 drielandenpunt nog open dus kon het niet goed, maar nu is het eigenlijk dicht dus toch maar even bh's gepast en aan. Een mooie 80D :) Yay! Zo blij!! En helemaal geen last van de beugel op mijn littekens oid. Voel het niet eens! Maar de littekens zijn ook amper zichtbaar en zijn alles behalve gevoelig. Ben er blij mee! :)

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:28

Lotte wat super dat het bij jou zo ontzettend goed gegaan is en wat moet het heerlijk zijn om nu weer gewone BH's te kunnen kopen.

Ik heb net met hulp van mijn vriend kunnen douchen. Wat een genot, ik voelde me zo ontzettend vies!

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:24

"Wat een dingen, hé!" hoor ik achter me als ik langs een terras loop. Pas in de auto bedenk ik wat ik terug had willen zeggen: "Jaloers ? Je mag ze hebben hoor!" Maar ja, te laat. Wat een k-opmerking zeg, en dan precies zodat ik het nog net kon horen. Alsof ik er zo blij mee ben...

Irre, wat fijn dat je hebt kunnen douchen!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:11

@lotte_wessel; jij hebt dan wel echt geluk gehad; ik heb 1,5 dag in het ziekenhuis plat moeten blijben liggen aan infuus en drains aan beide kanten. Alleen naar toilet mocht ik pas savonds laat(was sochtends geopereerd) en met hulp van zuster omdat ik zo duizelig was.
@irre; fijn is dat he; ff dochen en jezelf weer fris voelen. Ik had de 2e dag gedochet mbv vriend; die heeft mij nog zeker 2 weken toen moeten helpen met dochen want alleen kon ik het niet. Werd ik iedere keer weer duizelig.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:05

Ik had het alleen nu ook nog niet gekund. Moest echt zitten ander had ik plat gelegen. Blijf toch nog echt wel dizzy. Heb ook weinig concentratie nog. Ik kan nog geen boek lezen en ik val constant in slaap.
Ik heb Dirk er op uit gestuurd voor zoogcompressen. Is volgens mij veel makkelijker dan gaasjes.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:59

Irre, sterkte en succes! Lekker rustig aan doen!

Ik moest ook echt iig 1dag plat liggen met drains, eigs nooit echt pijn gehad alleen die drains beetje..
3e dag wel gewassen mbv hulp int ziekenhuis maar toen ben ik bijna flauwgevallen haha.
4e dag kon ik wel weer douchen, zelfstandig :j alleen wel hulp met aankleden ed, dat is wel lastig.
Ik was wel echt moe na operatie :j dus veel geslapen. :j morfine pomp niet gebruikt durfde ik niet haha was bang dat ik misselijk zou worden misschien.

Klote nado! Ik herken het gevoel, ik durfde op gegeven moment niet meer nasr bijv een openbaar zwembad ofzo, constant maar aangekeken worden, word je niet blij van :+

Ben nog steeds elke dag blij dat ikgedaan heb :j
Lekker bh's shoppen en bikini's :D
Heb nu alsnog C/D qua cup maar het valt lang niet meer op, past veel mooier zo. :D

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:26

Nado, helemaal vergeten om op te reageren maar wat een k opmerking zeg!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:27

Pff ik stort iedere keer zo hard in na het eten! Alsof al mijn bloed zich puur op mijn maag richt of zo. Ik moet dan echt gaan liggen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:29

dat zijn bijwerkingen vd narcose; evenals het vele slapen en moe zijn; gewoon lekker je tijd nemen en luisteren naar je lichaam en veel rusten! En over tijdje is alles weer goed en ben je superblij dat je het gedaan hebt.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:35

Ik ben nu al superblij. Ben benieuwd hoe het er uit ziet zonder die bloederige tape.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 00:23

De tijd gaat hard, nog 22 dagen en dan te bedenken dat ik 8 mei mijn 1e afspraak bij de pc heb gehad.
Volgende week maandag nog even naar de anesthesist en de verpleegkundige, neem aan dat alles wel in orde is.
Nog even op zoek naar een goede bh voor na de operatie, erg lastig vind ik het om een goed uit te zoeken!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:50

AnneXxX schreef:
De tijd gaat hard, nog 22 dagen en dan te bedenken dat ik 8 mei mijn 1e afspraak bij de pc heb gehad.
Volgende week maandag nog even naar de anesthesist en de verpleegkundige, neem aan dat alles wel in orde is.
Nog even op zoek naar een goede bh voor na de operatie, erg lastig vind ik het om een goed uit te zoeken!

gewoon naar een goede lingeriezaak gaan en zeggen dat je een bvk gaat doen; 9vd 10 zaken zullen je dan de triumph action sport bh geven; super fijne bh voor na de operatie. Ik heb die echt 3 maanden lang dag en nacht gedragen. Nu niet meer want ik vind het nu niet stevig genoeg v paardrijden en de bh is nu iets te klein ook :o

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:19

Ik vond het wel makkelijk dat ik die in de kliniek aangemeten kreeg.

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:22

Irre schreef:
Ik ben nu al superblij. Ben benieuwd hoe het er uit ziet zonder die bloederige tape.

weet zeker dat je nog blijer gaat zijn
ik was het in ieder geval toen wel :j :D
alleen dacht ik dat ze veel wijder stonden maar dat trok helemaal bij gelukkig

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:32

Vannacht geen oog dicht gedaan. Krijg het enorm in mijn rug van dat rugslapen. Ik hoest ondanks de codeïne en hoestdrank nog steeds de longen uit mijn lijf, wat best veel spanning geeft op de hechtingen. En ondanks de domperidon blijf ik me misselijk voelen. Heb net een beschuitje en wat thee op en dan begint echt alles te tollen, ik ga zweten en ik krijg vlekken voor mijn ogen. Het blijft wel binnen.
Maar verder gaat het goed. Ik heb weinig lekkage en weinig pijn.

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 13:18

@ Irre,

Ik herken dit inderdaad! VRE-SE-LIJK dat slapen op de rug! Ik heb deze eerste week ook geen oog dichtgedaan, en werd super chagrijnig van de pijn in mijn rug, maar nu na ongeveer anderhalve week kan ik op mijn rechterzij liggen. Dit scheelt echt een hoop! Probeer kussens onder je zij te leggen waardoor je 'half' op je zij ligt, zodra je geen pijn meer hebt aan de zijkant zou je kunnen proberen een stukje verder te rollen. Probeer wel leunend op je ellebogen omhoog te komen zodra je iets aan je bovenlichaam gaat bewegen, want zo'n rare verkeerde beweging maakte ik gisteren. Toen was het 'IEP AUW!'

Het niet kunnen hoesten (of niezen) herken ik inderdaad ook, maar ik moet toegeven dat het na een weekje wel weer meevalt, maar als hoesten nu al heel veel pijn doet zou ik niezen helemaal ff achterwege laten. Vooral rustig blijven liggen als alles blijft draaien, laat je maar lekker verwennen door manlief! :+: Meestal maakt het spiegel-poseren vlak voor het douchen mijn dag weer goed *\o/* 5 minuten douchen is mijn geweldigheidspunt van de dag (want ik ben normaal gewend 2x een half uur te douchen per dag, the shame).

Is er toevallig iemand die weet wanneer je weer 'normaal' (als in lang :Y) ) mag douchen? (beetje maffe vraag, maar ik vraag het maar toch) En wanneer is het weer veilig om aan sexytime te beginnen zonder dat je een risico loopt dat er wondjes openscheuren?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:03

Irre domperidom is niks, bel evt de HA-post en vraag om primperan. Dat werkt vaak sneller en beter! Sterke hoor! Een kussen onder je matras ter hoogte van je bovenlichaam kan wellicht helpen tegen de rugpijn? Ik vind dat toen erg fijn.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:52

in welke ziekenhuizen hebben jullie de operatie laten uitvoeren?

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 15:17

Bergmankliniek in Den Haag.

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 15:39

Viecurie ziekenhuis in Venray