Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tamaramt schreef:fijn dat het er opzit en je je nu wat beter voelt!
Maar vraagje; heb je bovenstaande tekst zelf getypt op je gsm of zo?
Ik kon pas na 3 weken na de operatie 1 zin typen op de computer en dat deed dan al teveel pijn.
Wat hebben veel dames van jullie hier geluk zeg zie ik wel!!
Hahaha, maar ja ik ben dan ook sowieso altijd al de pechvogel.
Maakt niet uit wat er mis maar ik heb altijd overal pech mee.
Heb ik denk ik geluk gehad!
Wilde het eerder al doen, maar toen was 1 drielandenpunt nog open dus kon het niet goed, maar nu is het eigenlijk dicht dus toch maar even bh's gepast en aan. Een mooie 80D
Yay! Zo blij!! En helemaal geen last van de beugel op mijn littekens oid. Voel het niet eens! Maar de littekens zijn ook amper zichtbaar en zijn alles behalve gevoelig. Ben er blij mee!
alleen wel hulp met aankleden ed, dat is wel lastig.
dus veel geslapen.
morfine pomp niet gebruikt durfde ik niet haha was bang dat ik misselijk zou worden misschien.

AnneXxX schreef:De tijd gaat hard, nog 22 dagen en dan te bedenken dat ik 8 mei mijn 1e afspraak bij de pc heb gehad.
Volgende week maandag nog even naar de anesthesist en de verpleegkundige, neem aan dat alles wel in orde is.
Nog even op zoek naar een goede bh voor na de operatie, erg lastig vind ik het om een goed uit te zoeken!
Meestal maakt het spiegel-poseren vlak voor het douchen mijn dag weer goed
5 minuten douchen is mijn geweldigheidspunt van de dag (want ik ben normaal gewend 2x een half uur te douchen per dag, the shame).
) mag douchen? (beetje maffe vraag, maar ik vraag het maar toch) En wanneer is het weer veilig om aan sexytime te beginnen zonder dat je een risico loopt dat er wondjes openscheuren?