Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 11:06

Goodmorning ladies!! :wave:

Wow SAK, jij ook al 2 weken vrij? Ben jaloers! :j
Lekker gelopen Judith! :j Heerlijk!
Marjoleintje, heb gisterenavond gelopen en het was af en toe best glad.
Ik zit er ook aan te denken WenK, 4 dagen lopen tijdens de feestdagen, ik ben extra vrij, dus wil ik ook extra gaan lopen, zowiezo om al het kerstcaloriën er af te houden! :+ Ben ook aan het kijken voor de indeling, interval, duurloop 5km, korte duurloop met versnellingen en dan nog één. Het hardlopen gaat zo lekker dat ik best een stapje verder durf te zetten. De les van gisteren liep ik zo uit, zonder enige moeite.

ik ben nu ook iedere keer mijn lessen aan het omgooien, afhankelijk hoe ik mij voel en hoeveel tijd dat ik heb, zoek er een les bij. Mijn conditie is met zo'n sprong vooruit gegaan, dat ik de meeste lessen al zonder problemen loop. Niet te overmoedig worden natuurlijk.

Gisteren lekker geshopt bij V&D, eindelijk eens geen hardloopspulletjes gekocht :+

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 11:20

:D Lopen is voor mij ook voor de caloriën hoor, en omdat ik het lekker vind natuurlijk... :D Heb wat extra tijd, dus waarom niet.

Ik ben as maandag vrij, 24 december en 31 december ben ik ook vrij en tussen kerst en oud & nieuw werk ik halve dagen. Tijd genoeg om lekker te lopen/wandelen dus. En ik ben een enorm buitenmens, dus laat mij maar lekker buiten spelen. Als ik kon ging ik nu ook weg hier, ff naar stal, Lis losgooien, naar huis omkleden, hardlopen, daarna oefeningen. Dan, na de lunch met de hondjes nog een uurtje door het bos wandelen om dan 's avonds heerlijk voldaan aan de thee te gaan... Maar goed, moet hier aanwezig zijn tot 17:00 uur. En dat zou zo erg niet zijn als ik wat te dóén had, maar al het werk is alweer af, verveel me rot!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:13

Hier een Bom-melding :D

Pfffffff, beetje drukjes. Vanochtend de jongste voor de laatste keer naar het kinderdagverblijf gebracht, met cakejes voor de kids en chocolaatjes voor de juffies. HIj was helemaal hieperdepieper :):) Verjaardagsstoel en versieringen hingen er al, muts was al gemaakt. Best gek dat hij daar vandaag voor het laatst is.

Dochter naar school gebracht, vanmiddag ophalen nadat ze nog de musical heeft gereperteerd en dan om 5 uur weer brengen voor het kerstdiner. Ouders mogen allemaal iets klaarmaken wat dan lekker vanavond opeten in de klas. Heb grappige prikkers gekocht, snack-tomaatje erop en een cocktailknakworstje, een knolselderij gehalveerd, alufolie eromheen, prikkers erin en klaar is klara :+

Zo nog mijn verslagen uitwerken en dan hoop ik om 1 uur een rondje te kunnen rennen, mits het niet ijzelt of sneeuwt. Het regent hier nu, dat vind ik niet zo erg.

Heerlijk vooruitzicht Sas, lekker vrij.
Wen jij ook lekkere dagen voor de boeg en 4x kan best hoor. Mijn mannetje loopt ook 4x per week: di-do-za-zo :j Zondag lang (20 km) en de overige dagen 5 km
Marjoleintje, dan woon je niet verkeerd in Diever, mooie omgeving, ben daar een aantal jaren geleden op vakantie geweest.
Juud, goed dat je weer bent gaan lopen, geen spierpijn?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:16

Hier ook regen, maar buienradar ziet er niet verkeerd uit hoor, wat dat betreft...

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:17

@Wenk niets zo erg om je te moeten vervelen op je werk...
@Bom geen last van spierpijn! Ik merkte alleen dat mijn longen nog wel wat gevoel waren na een week geen stem en hoesten/verkouden zijn...

Morgen wil ik weer! Nu alleen hopen dat er heeeeeeel veeeeeeel sneeuw valt in Oostenrijk en niet hier!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:23

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:38

Leuk rokje Wen :j
Juud, herkenbaar, 2 weken geleden hier ook zwaar verkouden en geen stem en dan die koude lucht erop is inderdaad niet zo fijn.

Getsie het regent hier niet meer, het plenst :wow: :n

Wil vandaag ook nog foto's uitzoeken om af te laten drukken, koop altijd een do-it-yourself familieplanner en dan crea bea foto's erop plakken. Erg leuk om te doen, kwam alleen tot de ontdekking dat ik die foto's niet meer kan ophalen voor we op vakantie gaan. Maar in Drenthe hbben ze vast ook wel een Hema waar we de foto's kunnen ophalen. Kalender mee, evenals lijm, stiften, schaar en gekleurd papier. Bezigheidstherapie tijdens de vakantie ;)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:41

hetbommeke schreef:
Leuk rokje Wen :j
Juud, herkenbaar, 2 weken geleden hier ook zwaar verkouden en geen stem en dan die koude lucht erop is inderdaad niet zo fijn.

Getsie het regent hier niet meer, het plenst :wow: :n

Wil vandaag ook nog foto's uitzoeken om af te laten drukken, koop altijd een do-it-yourself familieplanner en dan crea bea foto's erop plakken. Erg leuk om te doen, kwam alleen tot de ontdekking dat ik die foto's niet meer kan ophalen voor we op vakantie gaan. Maar in Drenthe hbben ze vast ook wel een Hema waar we de foto's kunnen ophalen. Kalender mee, evenals lijm, stiften, schaar en gekleurd papier. Bezigheidstherapie tijdens de vakantie ;)

En dan toch ook maar een aanhanger achter die tweede auto... ;) _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:49

Nou... nu je het zegt := Je brengt me op een idee :') Hebben nog een caravan, daar kan heul veul in _O-

Nee hoor, en ook koffer op het dak voor mijn schoonmoeder :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:13

Bom, gaat je schoonmoeder ook mee? :')

Leuk rokje Wen! :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:14

Haha erg ben je Bom!

Oeh, ik ben zoooo leuk geslaagd! Heb het rokje gekocht (maat 40, maar die zit iets ruim al *\o/*) en een superleuk vestje erbij. Ben meteen ff langs de hema geweest voor ondergoed en een fatsoenlijke BH (sportbh onder een mooi truitje kan niet vind ik, te meer daar je het randje van de BH dan ziet), dus ik ben weer happy.
Dit is het vestje...
http://www.stepswebshop.nl/product/532/ ... idery.aspx

En dan dus dat rokje, met een mooi zwart (spagettibandjes)truitje met een werkje (heb ik al thuis) en een mooie panty met zwarte pumps... :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:31

Goed geslaag WenK, voelt zo lekker nieuwe kleding!!! *\o/*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:32

.... en met die maten... :o vorige keer dat ik wat leuks ging kopen had ik nog maat 44/46 en nu gewoon 40!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:43

Nope, schoonmoeder gaat NIET mee, manlief heeft wel een mail gestuurd naar schoonfamilie dat ze voor 1 dagje welkom zijn in Drenthe >;) Ze wonen in noord groningen. Hoop dat er heul veul sneeuw ligt, liefst 2 m hoog :o

Leuke kleertjes Wen :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:46

Haha, maar die sneeuw dan alleen maar bij schoonmoeder voor de deur... _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:49

Pcies, en een klein beetje in Grijpskerk, heeft Sas ook een witte kerst ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:52

Haha ja, want dat wil ze graag... :D

Blijft hier regenen trouwens, regent nog flink door... Duimen dat het zo blijft of beter wordt tot een uur of 19:00... :o Dan ben ik wel weer terug van rennen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:01

Heb je al een leuke opleiding gevonden Wen?

Ik kreeg gister een mail dat de cursus die ik via de Bestuursacademie in januari zou doen, is verschoven naar maart/april. Een van die dagen zit ik dus in Rome, ons 10-jarig bestand te vieren :+ Deze cursus zou door mijn werkgever worden bekostigd, nog uit het potje van 2010. Gaat over gebiedsontwikkeling en staat los van de andere cursus bij de OU, die betaal ik zelf. Ben benieuwd hoe we dit weer gaan regelen, weet niet of er ook een potje 2011 komt, gezien de bezuinigingen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:06

Hmmm, lastig is dat...

Nee, zit heeeel erg te twijfelen wat ik moet. Ik dénk modules. Ga er met de kerst wel ff met m'n pa over praten... :j Ook of hij een idee heeft hoe ik het financieel het beste kan doen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:21

Modules zijn overzichtelijk, helaas ook duurder.

Bij de OU weet ik dat je 14 maanden de tijd hebt, na inschrijving, om je module te halen. In die 14 maanden heb je 3 tentamenkansen. Mocht je die 3 niet halen of die 14 maanden, dan kun je kansen bijkopen en dus extra maanden.

Je kunt je ook voor een aantal modules tegelijk inschrijven, is goedkoper, maar die 14 maanden blijven gelijk.

Geen idee of dat bij alle andere opleiders ook zo werkt.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:51

:oo Het is hier echt heel erg slecht weer, het giet van de regen niet normaal :+

Ik ben echt onwijs druk :n Super druk met de overdracht van de taken die ik er per 1 januari bij ga doen.
Nog steeds BIJNA het verslag af, 2 zinnen verder dan vanmorgen :') Maar het moet vandaag af want ik wil het morgen echt versturen en ik heb de (o zo leuke) presentatie ook nog niet gekregen :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:52

Leuk Sak, bezig zijn met je nieuwe taken...

haha 2 zinnen verder is toch weer iets verder... :D

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:53

ik ben net terug van mijn beoordelingen, behalve een tegenvallende en in mijn ogen onterechte 6 (en in de ogen van studiegenoten ook...) was het goed, nu even ontspannen... zo in de regen naar het paard, misschien neem ik die wel meeop een rondje rennen (je moet wat als je geen hond hebt)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:54

Ja heul leuk :n
Niemand weet dat ik dit ga doen namelijk en ik weet ook niet in hoeverre ik dit mag vertellen.
Ik krijg er in elk geval echt heel erg veel werk bij :=

Ik word nu ook de managementassistente van het Hoofd Financiën en administratie. Heel erg leuk allemaal maar daar hangen echt ontzettend veel mensen onder. En werkelijk ik heb geen idee. In de eerste week van januari (nu echt geen tijd) gaan we maar eens bij elkaar zitten en mijn collega schrijft in de vakantie nog een overdrachtsdocument.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:55

Jeetje KDS dat is wel een beetje jammer zeg, maar toch een voldoende (dacht ik dan altijd maar weer) maar kan ik kan me voorstellen dat het tegenvalt.

Ondertussen is de gigantische regenbui over gegaan in natte sneeuw. Dat wordt naar huis glibberen straks en ik heb tot half 5 nog een vergadering :n