Wow SAK, jij ook al 2 weken vrij? Ben jaloers!

Lekker gelopen Judith!
Heerlijk! Marjoleintje, heb gisterenavond gelopen en het was af en toe best glad.
Ik zit er ook aan te denken WenK, 4 dagen lopen tijdens de feestdagen, ik ben extra vrij, dus wil ik ook extra gaan lopen, zowiezo om al het kerstcaloriën er af te houden!
Ben ook aan het kijken voor de indeling, interval, duurloop 5km, korte duurloop met versnellingen en dan nog één. Het hardlopen gaat zo lekker dat ik best een stapje verder durf te zetten. De les van gisteren liep ik zo uit, zonder enige moeite. ik ben nu ook iedere keer mijn lessen aan het omgooien, afhankelijk hoe ik mij voel en hoeveel tijd dat ik heb, zoek er een les bij. Mijn conditie is met zo'n sprong vooruit gegaan, dat ik de meeste lessen al zonder problemen loop. Niet te overmoedig worden natuurlijk.
Gisteren lekker geshopt bij V&D, eindelijk eens geen hardloopspulletjes gekocht
Lopen is voor mij ook voor de caloriën hoor, en omdat ik het lekker vind natuurlijk...
Verjaardagsstoel en versieringen hingen er al, muts was al gemaakt. Best gek dat hij daar vandaag voor het laatst is.
Je brengt me op een idee
Hebben nog een caravan, daar kan heul veul in
) en een superleuk vestje erbij. Ben meteen ff langs de hema geweest voor ondergoed en een fatsoenlijke BH (sportbh onder een mooi truitje kan niet vind ik, te meer daar je het randje van de BH dan ziet), dus ik ben weer happy.
Ze wonen in noord groningen. Hoop dat er heul veul sneeuw ligt, liefst 2 m hoog
Het is hier echt heel erg slecht weer, het giet van de regen niet normaal