Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSOULSISTER schreef:briitje schreef:Zooo dat scheelt echt heel weinig, ben je dan niet beetje opgelicht met je socap extensions qua prijs
Dus niet opgelicht met mijn Socap haar, ga maar eens goedkoper zoeken en net zo goed gezet!
xSOULSISTER schreef:briitje schreef:Zooo dat scheelt echt heel weinig, ben je dan niet beetje opgelicht met je socap extensions qua prijs
Citaat:Indian gold kostte 360,- bij haar.
Dus niet opgelicht met mijn Socap haar, ga maar eens goedkoper zoeken en net zo goed gezet!
briitje schreef:xSOULSISTER schreef:Zooo dat scheelt echt heel weinig, ben je dan niet beetje opgelicht met je socap extensions qua prijs
Indian gold kostte 360,- bij haar.
Dat vind ik echt ONZIN, want ik heb ze dus ook gezet waar deadxstar ze heeft gezet
en was een stuk minder kwijt en het was echt super kwaliteit en dus ook van So Cap. wil jij dan zeggen dat die gene die ze gezet hebt, verlies erop maakt? misschien maken ze wel super veel winst op wat jij betaald..dus ja vind ik oplichten
Citaat:Dat vind ik echt ONZIN, want ik heb ze dus ook gezet waar deadxstar ze heeft gezet
en was een stuk minder kwijt en het was echt super kwaliteit en dus ook van So Cap. wil jij dan zeggen dat die gene die ze gezet hebt, verlies erop maakt? misschien maken ze wel super veel winst op wat jij betaald..dus ja vind ik oplichten
Citaat:Vind ik niet ! Soulsister heeft hele mooie extensions --> heel mooi haar en de prijs heeft zij er voor over omdat ze er blij mee is.
Dat zou ik ook zijn. En voor kwaliteit moet je wat over hebbenDus als zij tevreden is over de kwaliteit tegenover de prijs .. dan kun jij niet zeggen dat ze opgelicht is !
Sassy4barrel schreef:Ik bedoelde niet de kwaliteit van de extensions, maar die van de kapper (voor t inzetten). De ene kapper is nu eenmaal duurder als de andere. En misschien zijn bij jou in de buurt meer kappers die met socap werken en daarom de prijs lager houden (ivm concurrentie) als bij haar in de buurt..
Sassy4barrel schreef:Ik heb welleens verschil gezien tussen het inzetten. De ene kapper werkt gewoon netter als de andere. Dat zie je dan later terug.. Ik weet ook niet precies wat de afstand is maar als ze niet bij jouw kapper in de buurt woont is ze ook al snel $ aan benzine kwijt
Citaat:Indian gold kostte 360,- bij haar.
briitje schreef:Dat vind ik echt ONZIN, want ik heb ze dus ook gezet waar deadxstar ze heeft gezet