Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:55

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:57

Via die site wou ik hem ook bestellen :j

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:20

Ik krijg deze stijltang van mijn vriendjeeee <3.
Verjaardags cadeautje hihi!
:o

Afbeelding

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:20

Chi is echt super :j

Ik heb de witte, ideale tang :+:

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:28

ik vind vooral de kleur super, het merk ken ik niet :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:17

Goed. Ik wil me er ook eens aan wagen :D
Waar kan ik het beste kopen? Ik lees veel over Luxy en Ebay..

Zo is het nu:

Afbeelding

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:24

Hee Marjolein!

Jou is al vet lang joh! :oo jeetje!

Zou ik idd kijken voor de luxy's.

Of via ebay (bij Tammy en mijn chineze vriend _O- ) voor 60cm.
Ik denk dat als jij 50cm in je haar hebt, dat het alleen voller word en niet langer :+

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:00

_JL_ schreef:
ik vind vooral de kleur super, het merk ken ik niet :D

Het is volgensmij een van de beste en bekendste merken,
ook onder kappers.

Ben ook gek op de kleur!
En ik steun er Pink Ribbon ook nog mee. :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:08

Marjolein: Ik kan jouw foto niet zien, maar ik ben echt super tevreden met mijn Luxy's :j Dus ik zou die zeker aanraden :j

Edit ik zie je foto nu: Mooi haar heb je al :j
Hoe lang ben jij? Mijn haar is ook van die lengte en als ik mijn Luxy's in doe komen ze er nog zeker 10/15 cm onderuit. Maar ik ben maar 1.70 dus dan ogen ze snel langer dan als je langer bent.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:24

Ik ben 1.80 en mijn luxy's zijn ook echt tot halverwege mijn rug... Hier ook een erg tevreden gebruiker van luxy!!! <3 Ik ga ze morgen weer in de krul zetten en dan mogen ze zaterdag weer een dagje uit :D

Overigens heb ik weer ruzie met USPS. Die luxy's van een vriendin van mij zijn ook spoorloos :') Ik ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren :P

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:02

Ik ben ook 1.80 :j ben bang dat ik er niet zoveel aan heb als ik ze neem.. want mijn eigen haar hangt ook bijna tot halverwege mijn rug :

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:40

Ik ben 1.69 en bij komen ze bijna tot op me ass :Y)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:47

Weet iemand of ik iemand met splinternieuwe kappers spullen blij kan maken ? :P

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:30

xSOULSISTER schreef:
briitje schreef:
Zooo dat scheelt echt heel weinig, ben je dan niet beetje opgelicht met je socap extensions qua prijs :+

Dus niet opgelicht met mijn Socap haar, ga maar eens goedkoper zoeken en net zo goed gezet!

Dan hoef je niet verder te zoeken hoor, aangezien ik véél minder kwijt was (en niet alleen ik hier), zoals je al weet ;)
Ook super gezet, super kwaliteit haar, ook so cap.

Dus dat vind ik onzin :)

Over de krultangen, zit ook te twijfelen tussen een 32 en 38 mm .. Misschien eind van de maand als t ff mee zit :P

Even vragen of mn mams zo tijd heeft om m'n puntjes te knippen.. En misschien weer even zwart verven, vooral de highlights! Vind helemaal zwart toch leuker :P

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:56

xSOULSISTER schreef:
briitje schreef:
Zooo dat scheelt echt heel weinig, ben je dan niet beetje opgelicht met je socap extensions qua prijs :+

Citaat:
Indian gold kostte 360,- bij haar. ;)
Dus niet opgelicht met mijn Socap haar, ga maar eens goedkoper zoeken en net zo goed gezet!

Dat vind ik echt ONZIN, want ik heb ze dus ook gezet waar deadxstar ze heeft gezet
en was een stuk minder kwijt en het was echt super kwaliteit en dus ook van So Cap. wil jij dan zeggen dat die gene die ze gezet hebt, verlies erop maakt? misschien maken ze wel super veel winst op wat jij betaald.. ;) dus ja vind ik oplichten

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:18

Anniek: even tussen ons!
Ik heb de dralon van ebay nu al binnen! Superservice!

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:57

briitje schreef:
xSOULSISTER schreef:

Dat vind ik echt ONZIN, want ik heb ze dus ook gezet waar deadxstar ze heeft gezet
en was een stuk minder kwijt en het was echt super kwaliteit en dus ook van So Cap. wil jij dan zeggen dat die gene die ze gezet hebt, verlies erop maakt? misschien maken ze wel super veel winst op wat jij betaald.. ;) dus ja vind ik oplichten

Vind ik niet ! Soulsister heeft hele mooie extensions --> heel mooi haar en de prijs heeft zij er voor over omdat ze er blij mee is.
Dat zou ik ook zijn. En voor kwaliteit moet je wat over hebben :) Dus als zij tevreden is over de kwaliteit tegenover de prijs .. dan kun jij niet zeggen dat ze opgelicht is !

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:07

Citaat:

Citaat:
Vind ik niet ! Soulsister heeft hele mooie extensions --> heel mooi haar en de prijs heeft zij er voor over omdat ze er blij mee is.
Dat zou ik ook zijn. En voor kwaliteit moet je wat over hebben :) Dus als zij tevreden is over de kwaliteit tegenover de prijs .. dan kun jij niet zeggen dat ze opgelicht is !

Tuurlijk snap ik dat als je prijs en kwaliteit goed is. Maar je hebt 3 So caps en als zei de gewone socap heeft, (waar dus maar 1 lengte in is) en zei dan meer dan 100 euro meer betaald dan mij, vind ik dat je opgelicht bent. Ik neem aan dat iedereen dat gewoon bij de groothandel haalt, en dat is echt niet zoooo duur! Anders kan de gene die het bij mij doet, niet voor 100 euro minder aanbieden. Dus als dit het geval is, vind ik dat opgelicht bent voor 100 euro! Want normaal gesproken is Indian Gold nou eenmaal duurder dan socap.

En dat je meer betaald voor betere kwaliteit vind ik onzin. want ik heb ook gewoon goede kwaliteit voor minder..... :+

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:14

Ik bedoelde niet de kwaliteit van de extensions, maar die van de kapper (voor t inzetten). De ene kapper is nu eenmaal duurder als de andere. En misschien zijn bij jou in de buurt meer kappers die met socap werken en daarom de prijs lager houden (ivm concurrentie) als bij haar in de buurt.. Wat ik bedoel is dat als zij tevreden is (en ze heeft hartstikke mooi haar dus terecht) dan is het toch goed !

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:19

Sassy4barrel schreef:
Ik bedoelde niet de kwaliteit van de extensions, maar die van de kapper (voor t inzetten). De ene kapper is nu eenmaal duurder als de andere. En misschien zijn bij jou in de buurt meer kappers die met socap werken en daarom de prijs lager houden (ivm concurrentie) als bij haar in de buurt..

Ja kan, maargoed dan blijf ik alsnog bij me punt. Voor iedere kapper is het evenveel werk, misschien iets meer. Maar om dan alsnog 100 euro meer te betalen.. Prima als je dat ervoor over hebt hoor, ieder ze ding.. maar ik zou alleen een 2e x nadenken. :D

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:22

Ik heb welleens verschil gezien tussen het inzetten. De ene kapper werkt gewoon netter als de andere. Dat zie je dan later terug.. Ik weet ook niet precies wat de afstand is maar als ze niet bij jouw kapper in de buurt woont is ze ook al snel $ aan benzine kwijt

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:28

Sassy4barrel schreef:
Ik heb welleens verschil gezien tussen het inzetten. De ene kapper werkt gewoon netter als de andere. Dat zie je dan later terug.. Ik weet ook niet precies wat de afstand is maar als ze niet bij jouw kapper in de buurt woont is ze ook al snel $ aan benzine kwijt

Dat is ook zo hoor, maar je weet helaas nooit van te voren wanneer het 'goed of slecht' word ingezet. Dat is enkel ervaring opdoen en horen van anderen. Helaas heb ik het ook een x gehad dat ik weinig betaalde, en dezelfde week viel er al veel uit. Dan staat de prijs - kwaliteits verhouding zeker niet in balans. Maar de laaste x heb ik 5 maanden mogen genieten van me haar, voor een betaalbare prijs, vandaar dat ik er nooit meer aan zou uitgeven dan nodig.

En dan is t natuurlijk ook zo, dat je bij een salon meer betaald dan bij iemand thuis en ik denk dat dat ook het geval is

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:38

Op e-bay, welke verkoper is goed?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:40

is er nog iemand die ik blij kan maken met een busje shampoo voor extentions en een busje cremespoeling voor extentions?
beide meer dan de helft gevuld.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:50

xSOULSISTER schreef:
briitje schreef:

Citaat:

briitje schreef:

En hoeveel extensions had je dan als ik vragen mag :) ?