Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bobomelo schreef:Lieszje schreef:@ bobomelo
Volg een opleiding tot handhaver.
Rest lees ik later even bij, heb straks rijles
En dat heb ik dan he, dan denk ik, bedoelt ze dat nou in de zin van: bemoei je met je eigen zaken, of bedoelt ze het gewoon positief......
Citaat:Ahh... ik lees de laatste tijd alleen nog maar mee... maar moest even reageren op je berichtje... Heb het echt te doen met je...
Dat zijn dingen die mij ook altijd overkomen, dus ik kan me zo goed inleven hoe frustrerend en machteloos dat voelt, dus via deze weg eenvoor jou... Dapper dat je al die stappen hebt overwonnen, en ik hoop dan ook echt dat deze tegenslag je niet ontmoedigd om door te zetten... Het is nu allemaal even moeilijk, maar ik geloof er nog altijd in dat er betere tijden komen en dat het allemaal wat makkelijker wordt..
vidya schreef:@ svdijk ; wat heftig! En wat goed dat je erover kunt schrijven. Voor mij ook een heerlijke relativeringsmethode. Wat overigens ook goed hielp was je verhaal lezen. Een dag eerder baalde ik nog over het missen van een tentamen (ja ik was verdrietig, maar t was echt niet t einde van de wereld want ik krijg ook nog wel andere kansen) en toen kwam jij met je verhaal, .... t was een wake up call zeg maar.
Ik denk soms dat ik het maar heel moeilijk heb, weer na zoveel jaar alleen bij mijn ouders moeten intrekken, naar aanleiding van een hele heftige periode... Maar jij had niemand die je in de eerste instantie opving terwijl je hoogzwanger was!! Dat is toch vreselijk.
Bedankt voor je verhaal, het was voor mij wel een wake-upcall om dankbaar te zijn voor de dingen die ik soms als vanzelfsprekend acht.