Beterschap beide!! Dankzij jullie besef ik me nu dat ik hier nu ook geen last van heb
(solly). Is niet helemaal waar, ik merk het aan mijn dystro-arm wel een beetje maar dat is (klopt af) een rustige dystro.
Aikon ik wil jou op smoelenboek
wel hebben, dan kan ik Mees wat vaker zien....
De doorzichtige pleisters gaat tot nu toe goed. Is van hetzelfde spul als infuuspleisters. Verband is geen optie denk ik, daarvoor zitten de wonden te laag. Ze zitten op mijn onderrug en op de overgang bil-rug. Ik denk dat verband omhoog kruipt.
Ik kreeg de tip om deze pleister op recept te vragen aan de huisarts, dan krijg ik ze vergoed. Dus dat heb ik gedaan. Ik heb nu een rol van 10 meter doorzichtig pleister gekregen en een stapel steriele gaasjes, netjes bezorgd door de appotheek. Ik kan voorlopig weer vooruit.
Vanmiddag na de regen heb ik ook weer een "wandeling" gemaakt met een vriendin. Moeders heeft weer een rolberoerte gekregen
. Tis maar goed dat zij overmorgen op vakantie gaat voor 3,5 week
Ik heb het gisteren nog in het ziekenhuis gevraagd of het kwaad kon. Kreeg als antwoord: dat deed je hier toch ook al
, zolang je maar oppast met stoepranden en hobbelige wegen. Dus ik maar uitgelegd dat ik een overbezorgde moeder heb. Ik snap zelf ook wel dat ik voorzichtig moet zijn. Ik kies mijn routes ook expres zo uit dat ik voornamelijk over geasfalteerde fietspaden rijd.
Ik heb wielen dus dan mag je toch op het fietspad