Ik heb dystrofie, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

phillien

Re: Ik heb dystrofie, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:34

wat een snert weer vandaag bah, koud(pijn =veel moe) en regen bah bah bah

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 15:25

Baal er ook van. :( Ik voel mijn lijf weer in de achteruit gaan. Word weer een leuke winter :n

Judith, waren ze er niet duurder? Zit er goud op <<) Is een verband niet goed koper? Geeft geen allergie :)* Dat gebruik ik op plaatsen waar dat kan ipv pleisters. Die kan ik hooguit 2 dagen op dan niet meer.

Ik heb eczeem onder mijn voeten, JEUKEN :wow: Baal daar ook van. Is lang geleden dat ik het daar had. En dat samen met de pijn in mijn enkel :n Denk dat napoleon karamel de schuldige is. Maar is erg :9

Mees is een schatje hé? Bijt wel erg graag >;) Ik heb op smoelenboek meer foto's.

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:23

Beterschap beide!! Dankzij jullie besef ik me nu dat ik hier nu ook geen last van heb := (solly). Is niet helemaal waar, ik merk het aan mijn dystro-arm wel een beetje maar dat is (klopt af) een rustige dystro.

Aikon ik wil jou op smoelenboek :+ wel hebben, dan kan ik Mees wat vaker zien....

De doorzichtige pleisters gaat tot nu toe goed. Is van hetzelfde spul als infuuspleisters. Verband is geen optie denk ik, daarvoor zitten de wonden te laag. Ze zitten op mijn onderrug en op de overgang bil-rug. Ik denk dat verband omhoog kruipt.
Ik kreeg de tip om deze pleister op recept te vragen aan de huisarts, dan krijg ik ze vergoed. Dus dat heb ik gedaan. Ik heb nu een rol van 10 meter doorzichtig pleister gekregen en een stapel steriele gaasjes, netjes bezorgd door de appotheek. Ik kan voorlopig weer vooruit.

Vanmiddag na de regen heb ik ook weer een "wandeling" gemaakt met een vriendin. Moeders heeft weer een rolberoerte gekregen }:) . Tis maar goed dat zij overmorgen op vakantie gaat voor 3,5 week :j :j
Ik heb het gisteren nog in het ziekenhuis gevraagd of het kwaad kon. Kreeg als antwoord: dat deed je hier toch ook al :? , zolang je maar oppast met stoepranden en hobbelige wegen. Dus ik maar uitgelegd dat ik een overbezorgde moeder heb. Ik snap zelf ook wel dat ik voorzichtig moet zijn. Ik kies mijn routes ook expres zo uit dat ik voornamelijk over geasfalteerde fietspaden rijd.
Ik heb wielen dus dan mag je toch op het fietspad 8-) :D

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:33

Nog even een fototje spammen waar ik heel erg trots op ben <3 <3 . Dit was in het weekend voor de eerste operatie. Ik heb op de camping ontzettend veel complimenten gekregen over hoe braaf Irene naast de scoot meeloopt *\o/*

Afbeelding

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 14:58

Wauw, scootproofpaard. Heerlijk dat ze zo mee werkt. (nieuw woord voor galgje }> )

Gemeen van je om je moeder zo te plagen }> maar wel leuk.

Ben blij dat het weer droog is. Mees is een sjeeskees *\%/* Dingetje kan hard. Is wel een goede training om Mees vaak te dragen. Die kan de 4 kilometer nog niet aan. Dus ik speel puppytaxi :D Ze weeg een kleine 3 kilo, moet zeggen dat ik het wel in mijn rug voel en in mijn dystro hand. Da's wat minder >;)

De DA rekening is binnen *mis een flauwval smiley* Hou je vast 578,45 :$ :wow: Is dus van 2 honden.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 10:15

leuke foto! braaf paard!! scootproofpaard ook leuk met scrabbel hihihi.

wat fijn dat mees het zo goed doet, leuk hoor dat kleine spul

ik zit hier weer met een ziekehond, weer een bloedblaar, arm beest

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 15:50

Mees niet lief vanmorge :n Ze heeft me geateckeld :( Lag op mijn knietjes en heb gaatjes in mijn wreef ^) Mees heeft scherpe tandjes }> Is Mud ook achter, ze hing in haar staart. :')

Gaat het weer erg veranderen de komende dagen? Ik ben zo lam en stijf in mijn lijf, en moe. :Z Moet mezelf vooruit schoppen, al ben ik daar te moe voor.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:17

ja we krijgen vanaf dinsdag regen, ik ben ook niet voorruit te branden.

arme jij, stoute puppen mees, die puppie tandjes zijn zoooooo pijnlijk,

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 17:20

En scherp :( Krijg daar nog een flinke dobber aan om dat af te leren.

Ah, regen. Heerlijk :roll:

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:43

Het gaat idd een stuk kouder worden. Ik ben ook al zo sloom maar dat kan ook komen omdat ik vannacht een beetje heb liggen spoken, en de thuiszorg komt al 2 dagen vroeg := := 9.00u is toch vroeg voor iemand die niet werkt? O:) O:) .

Stoute Mees :D , Die puppytandjes zijn zo vlijmscherp. Maar dat lieve koppie maakt wel weer een hoop goed <3

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 18:37

Zeker als ze lekker zelf aan het spelen is met haar dennenappel of wc rol. :D Of als ze slaapt. }>

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:12

slapende puppies zijn zo lief (slapende kinderen ook hihihi)

hier voorlopig helaas geen puppies erbij, morgenn mag mijn jongste (6jr) weer onder narcose, zijn tanden moeten gereinigd worden, arme ziel

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 14:42

Heeft ie zo'n vervelend gebit? Suc7. *oeps, bedenk me dat ik ook nog een afspraak moet maken bij de TA*

Zonnetje warmt de stijve botjes wat op. Voelt allemaal wat soepeler nu. Vanavond weer eens knolhobbelen :) ALS bijrijdster niet laat is. Bak verlichting is stuk :(

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:09

ja, hij is een inteeltje uit tenboer , zijn moeder is zijn oma en zijn broer is zijn vader. hij miste zowiezo al 2 tanden, heel jammer want kwa bouw was hij super. vorig jaar hebben ze al 2 tanden verwijderd en goed gereinigt, hij stonk zo uit zijn bek, en nu weer.
maar nu 3 kiezen en 1 tandje, dat tandje wist ik, maar de kiezen niet. en hele gebit is weer flink gereinigt, weer 160 euro armer, hondje zelf was goedkoper hahahhahahaa.
en mijn grote had nu ook een bult op zijn andere poot, de arme schat. wordt woensdag flyballen met 2 schoenen aan hihihi

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 17:33

Was ook niet blij met mijn DA rekening. :n Maar da's een knappe inteelt.

Dystrofie plaatsen beginnen hier meer en meer mij te jennen :( Word er niet vrolijker op :n Hoop dat ik het morgen wel voor elkaar krijg om een appeltaart te maken. Appels moeten verwerkt en snel. Heb alles al binnen, nu het nog even *kuch* doen.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:01

het is een lieve inteelt, altans voor mij voor derest is het een rat hahahhaa. hij doet het zo goed met behendigheid echt toppie.

hier begint de dystro zelfs richting mijn schouder te gaan, het was vandaag redelijk warm, maar wel veel pijn, morgen regen........... regen............ en regen..... bah

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 14:26

De hoeveelheid neerslag valt hiero nog mee. *snel afkloppen* Heb wel het idee dat ik door stroop loop :? Gister wel lekker geknolhobbeld. Was maar 20 min. toen zagen we niet veel meer :D

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 19:00

hier viel het ook mee, zou de hele dag regenen, maar alleen vanochtend miezer regen, vanmiddag mooi droog (vanaf 2uur) gisteren veel pijn, vandaag erg veel tintelingen.

hier ff flink aan het balen, mijn telefoon is gevallen, beeldscherm stuk........... iphone 3, bahbah bah
ik heb hem """maar"""gratis gekregen van een vriend, maar toch, bah, nuopzoek naar goedkoop adresje voor een beeldschermpje. de telefoon zelf doet het nog super

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 23:46

Ik ben nog altijd erg blij met mijn antieke nokia 5140i (is made in hungary lees ik :? ) Niet stuk te krijgen. :) Heb mijn jongste knol naar nokia vernoemt :D in spiegelbeeld _O- Hij is ook niet stuk te krijgen. ~~}>

Het hoost hier nu.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 07:36

ik heb nu ook maar weer 1 van mijn oude telefoons gepakt, die zijn ook niet stuk te krijgen, nouja de accu, maar die zijn al tig keren gevallen, ook vanaf het paard hahaha
leuke naam voor je paard, grappig, mijn man zweert ook bij nokia, ik ben wat minder merk vast, als ze maar goedkoop zijn hahahaa

het regent hier weer bah bah, kan ook amper uit mijn bed komen, het is dat de wekker door blijft gaan en ik er echt uit moet , maar anders echt niet

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 10:53

Regent en dondert hier om de haverklap. :( Heb als een bolk beton geslapen :D lig nu wel onder 6 dekens <3 Lekker warm en dan die heerlijke topper waar je lekker in weg zakt :z *ik ga geloof ik wer terug mijn nest in :o * Die topper geeft goed steun aan alle ledematen, echt heerlijk.

Als je nokia omdraait krijg je aikon :j

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:44

hier net nat geregend, hele ochtend droog, en nu schijnt de zon weer.......... druk aan de schoonmaak, mocht ook wel zag boven een vlok stof voorbij dwarrelen..................

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 13:20

Het zijn hier vooral plukken honden haar :) Met een nieuwe verhaarbal er bij kan ik denk ik wel een trui breien.
Hier ook regelmatig hagel. Zit wel aardig ingepakt. Ski broek ligt nog in de kast, maaaaarrrrrrrrr is wel aantrekkelijk om die tevoorschijn te halen.

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:18

Pff, ik heb medelij met jullie Y;( . Hier regent en onweert het afgewisseld met droog en een heel klein beetje zon. In huis is het nog 22 graden zonder dat de kachel brand, dus ik klaag niet. Wel heb ik gisteren een dikker dekbed laten pakken en dat was vannacht wel lekker.

Aikon, wat een grappige naam, was me nog niet opgevallen. Hoe is je appeltaart gelukt? Ik wil weer foto's van M&M, hier of op smoelenboek O:)

Nu ben ik aan het toekijken hoe mijn huisje wordt schoongemaakt :) . Ik ben erg slecht in het toekijken maar mijn hulp is streng voor me. Dus nu maar bokken als afleiding. Gelukkig heb ik wel extra uren toegezegd gekregen voor de komende 3 maanden dus heeft mijn hulp ook echt genoeg tijd om alles te kunnen doen. En ook de thuiszorg die smorgens en s'avonds komen zijn niet te beroerd om kleine dingen te doen (was in de machine doen, vaatwasser in/uit ruimen ed)

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:40

hier is het droog gebeleven voorderest alleen die ene bui toen ik met de honden aan het fietsen was............

onze slaapkamer helemaal stof vrij, dan moet het ook weer gelijk riegelreus(hoe schrijf je dat ook alweer?), alles vankant , onder het bed weg, van boven naar beneden alles stofvrij, nu alleen nog dweilen, maar werd onderbroken hahaha
oja trap ook al afgenomen, straks de overloop en dan morgen maar slaapkamer dochterlief doen en opruimen.