Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik voel mijn lijf weer in de achteruit gaan. Word weer een leuke winter 
Is een verband niet goed koper? Geeft geen allergie
Dat gebruik ik op plaatsen waar dat kan ipv pleisters. Die kan ik hooguit 2 dagen op dan niet meer.
Baal daar ook van. Is lang geleden dat ik het daar had. En dat samen met de pijn in mijn enkel
Denk dat napoleon karamel de schuldige is. Maar is erg
Ik heb op smoelenboek meer foto's.
(solly). Is niet helemaal waar, ik merk het aan mijn dystro-arm wel een beetje maar dat is (klopt af) een rustige dystro.
wel hebben, dan kan ik Mees wat vaker zien....
. Tis maar goed dat zij overmorgen op vakantie gaat voor 3,5 week
, zolang je maar oppast met stoepranden en hobbelige wegen. Dus ik maar uitgelegd dat ik een overbezorgde moeder heb. Ik snap zelf ook wel dat ik voorzichtig moet zijn. Ik kies mijn routes ook expres zo uit dat ik voornamelijk over geasfalteerde fietspaden rijd.

)
maar wel leuk.
Dingetje kan hard. Is wel een goede training om Mees vaak te dragen. Die kan de 4 kilometer nog niet aan. Dus ik speel puppytaxi
Ze weeg een kleine 3 kilo, moet zeggen dat ik het wel in mijn rug voel en in mijn dystro hand. Da's wat minder
Is dus van 2 honden. 
Ze heeft me geateckeld
Lag op mijn knietjes en heb gaatjes in mijn wreef
Mees heeft scherpe tandjes
Is Mud ook achter, ze hing in haar staart.
Moet mezelf vooruit schoppen, al ben ik daar te moe voor. 
Krijg daar nog een flinke dobber aan om dat af te leren.
9.00u is toch vroeg voor iemand die niet werkt?
.
, Die puppytandjes zijn zo vlijmscherp. Maar dat lieve koppie maakt wel weer een hoop goed

Of als ze slaapt.

ALS bijrijdster niet laat is. Bak verlichting is stuk

Maar da's een knappe inteelt.
Word er niet vrolijker op
Hoop dat ik het morgen wel voor elkaar krijg om een appeltaart te maken. Appels moeten verwerkt en snel. Heb alles al binnen, nu het nog even *kuch* doen. 
Gister wel lekker geknolhobbeld. Was maar 20 min. toen zagen we niet veel meer

) Niet stuk te krijgen.
Heb mijn jongste knol naar nokia vernoemt
in spiegelbeeld
Hij is ook niet stuk te krijgen.

Heb als een bolk beton geslapen
lig nu wel onder 6 dekens
Lekker warm en dan die heerlijke topper waar je lekker in weg zakt
*ik ga geloof ik wer terug mijn nest in
* Die topper geeft goed steun aan alle ledematen, echt heerlijk.

Met een nieuwe verhaarbal er bij kan ik denk ik wel een trui breien.
. Hier regent en onweert het afgewisseld met droog en een heel klein beetje zon. In huis is het nog 22 graden zonder dat de kachel brand, dus ik klaag niet. Wel heb ik gisteren een dikker dekbed laten pakken en dat was vannacht wel lekker.
. Ik ben erg slecht in het toekijken maar mijn hulp is streng voor me. Dus nu maar bokken als afleiding. Gelukkig heb ik wel extra uren toegezegd gekregen voor de komende 3 maanden dus heeft mijn hulp ook echt genoeg tijd om alles te kunnen doen. En ook de thuiszorg die smorgens en s'avonds komen zijn niet te beroerd om kleine dingen te doen (was in de machine doen, vaatwasser in/uit ruimen ed)