[Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: [Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:49

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:05

Ik heb tips nodig.
Ik wil graag de tekst 'we will all laugh at gilded butterflies' laten zetten maar weet niet precies waar en hoe..
Iemand tips of voorbeelden?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:49

op je onderarm/in je zij/been.

dat moet je echt bij shop laten doen. Als je daar komt dan schrijven ze dat direct op je huid en kan je samen aangeven wat je en hoe je dat wil :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 10:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:27

smillie_ schreef:
Ik zal uitkijken met de trap, ik ben 1.85 dus het zal nodig zijn dan waarschijnlijk?

Denk het ook wel ja, ik ben net 1.70 en vond het bovenaan al wat lastig (maar ik had dan ook nog een tas en jas in mn handen beet).
Het is vooral dat je moet opletten welke voet je eerst neerzet want het zijn maar halve treden, omdat het zo steil omlaag moet. Dus elke tree heeft of links of rechts een dingetje :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:28

Ik ben gisteren ook dom geweest, ben ontzettend verbrand op mn rug dus ook mn tattoo..

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:38

smillie_ schreef:
hoi dames,
Na weer een tijdje gewoon meelezen kom ik toch maar opnieuw binnenvallen.
Met reden, want ik ben net een afspraak gaan maken in de tattooshop.
The Wildcat in Antwerpen, ze zijn nogal bekend hier en ik vond hun website er ook goed uitzien.
http://www.wildcat.be/
Wat denken jullie?

Het is mijn eerste tattoo en ik vond de gang van zaken wel een beetje vreemd eerlijk gezegd.
De jongen die mij hielp nam gewoon mijn plaatjes van internet aan, ik zei dat het maar voorbeeldplaatjes waren en dat er nog een zin in moest.
Deze zin heeft hij opgeschreven, net als waar ik hem wil en of hij gewoon zwart moest.
Verder dacht hij dat de grootte die ik wil, de grootte van de plaatjes was...
Ik heb geantwoord dat het niet gewoon een zwarte vlek mocht worden en dat hij daar een beter zicht op had.

K heb 50 euro voorschot betaald, shampoo en calendula zalf meegekregen. Hij zei dat degene die de tattoo gaat zetten mij die dag wel meer uitleg ging geven over het gebruik etc...

Allemaal goed en wel, maar ik heb die persoon dus niet gezien, hoe kan hij nu weten wat ik juist wil?
Gaat hij dan die dag zelf nog een schets maken terwijl ik er ben?
Is dit een normale manier van werken?
Ik kon ook 17 juli meteen al terecht, terwijl ik een wachtlijst verwacht had, aangezien ze zo bekend zijn...

Ik was in de shop zelf te zenuwachtig om al deze dingen te vragen eigenlijk ;)

Ik zou trouwens ook tussen de 320 en de 400 euro gaan betalen. De tattoo komt vanop mijn heup, naar mijn zij en zou ongeveer 15 tot 18 centimeter worden.
Is dit een normale prijs?

Wat denken jullie? Alle meningen zijn welkom, ik vind het namelijk wel errg spannend :D :D

Hier iemand uit Antwerpen!

Wildcat is inderdaad bekend, maar wil je écht de beste uit Antwerpen denk ik dat je bij Glorybound Tattoo beter zit. Joe Dynamite is een begrip in Antwerpen. Daar ga ik mijn komende tattoo laten zetten en de eerste bijwerken (die is in de Body Art Studio in Borsbeek gezet, erg goed, maar bijwerken is door iemand anders gedaan en ik ben niet 100% tevreden).

Die wachtlijst zal er wel zijn, maar als er iemand heeft afgezegd waar ze jou in kunnen tussenpassen, dan kan je er snel terecht, heb je gewoon geluk gehad!

De schets wordt op de dag zelf zeker nog gemaakt en dan komt er een blueprint op je huid. Kan je zelf nog 100 keer aanpassen tot je zelf helemaal tevreden bent!

danique1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:49

Hier mijn tattoo

Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:49

woow gaaf zeg :oo

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 13:58

Die ziet er mooi uit :)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:00

Ow, ik mag trouwens langs komen en inderdaad zoals sommige hier al dachten, nagini (mijn python) moet met mij mee :P Zo kan hij precies foto's maken zoals hij denkt dat de tattoo het mooist word. Maar of ik de mensen die dan op dat moment binnen zitten wel even van te voren wil waarschuwen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:21

Worden slangen niet heel snel ziek buiten?

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:29

Als je ze in een koude periode naar buiten doet wel. maar als het buiten een goede temp. is, is het geen probleem. Hij moet toch ook wel eens naar de dierenarts :P. Ik ga dan eigenlijk ook altijd met de auto.

De shop is vlak bij mijn huis, dus dan kan het wel. Anders had ik het zeker niet gedaan.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 17:27

rusty886 schreef:
ik heb er al heel lang over nagedacht en wil graag een paar tattoo's laten zetten alleen weet ik niet welke goed zijn en niet zo duur zijn.
maar het liefst wel in de omgeving van eindhoven.
als iemand iets weet zou ik het graag willen horen.

http://dragontattoo.nl/

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:05

Dragon tattoo inderdaad :j
ze zijn daar echt goed, heel behulpzaam ook.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 20:19

SteffiiY schreef:
Ik ben gisteren ook dom geweest, ben ontzettend verbrand op mn rug dus ook mn tattoo..

ai...... en nu?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:04

Ik ben dus echt niet tevreden over Dragon Tattoo, heb daar 1 tattoo laten zetten, een hondenpootje, had een perfect voorbeeld mee over hoe hij eruit zou moeten gaan zijn en een beter voorbeeld konden ze niet hebben zeiden ze zelf. Het was ook allemaal geen probleem. Maar de tattoo ziet er totaal niet uit zoals op het voorbeeld...

jessy1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:39

smillie_ schreef:
hoi dames,
Na weer een tijdje gewoon meelezen kom ik toch maar opnieuw binnenvallen.
Met reden, want ik ben net een afspraak gaan maken in de tattooshop.
The Wildcat in Antwerpen, ze zijn nogal bekend hier en ik vond hun website er ook goed uitzien.
http://www.wildcat.be/
Wat denken jullie?

Het is mijn eerste tattoo en ik vond de gang van zaken wel een beetje vreemd eerlijk gezegd.
De jongen die mij hielp nam gewoon mijn plaatjes van internet aan, ik zei dat het maar voorbeeldplaatjes waren en dat er nog een zin in moest.
Deze zin heeft hij opgeschreven, net als waar ik hem wil en of hij gewoon zwart moest.
Verder dacht hij dat de grootte die ik wil, de grootte van de plaatjes was...
Ik heb geantwoord dat het niet gewoon een zwarte vlek mocht worden en dat hij daar een beter zicht op had.

K heb 50 euro voorschot betaald, shampoo en calendula zalf meegekregen. Hij zei dat degene die de tattoo gaat zetten mij die dag wel meer uitleg ging geven over het gebruik etc...

Allemaal goed en wel, maar ik heb die persoon dus niet gezien, hoe kan hij nu weten wat ik juist wil?
Gaat hij dan die dag zelf nog een schets maken terwijl ik er ben?
Is dit een normale manier van werken?
Ik kon ook 17 juli meteen al terecht, terwijl ik een wachtlijst verwacht had, aangezien ze zo bekend zijn...

Ik was in de shop zelf te zenuwachtig om al deze dingen te vragen eigenlijk ;)

Ik zou trouwens ook tussen de 320 en de 400 euro gaan betalen. De tattoo komt vanop mijn heup, naar mijn zij en zou ongeveer 15 tot 18 centimeter worden.
Is dit een normale prijs?

Wat denken jullie? Alle meningen zijn welkom, ik vind het namelijk wel errg spannend :D :D

Ik ben ook van antwerpen en heb daar men piercings laten steken .en ben daar wel heel tevreden over.
Van tattoos weet ik niet want ik ga bij tattoo ronny in herentals .
Maar ik vind het precies toch wel heel duur hoor .
Is het een brede die je gaat laten plaatsen ik heb er eentje van 13 cm op men voet en heb er maar 75 euro voor betaald de vlinder die ik nu ga laten zetten met bloemen en namen van de kindjes gaat me maar 100 euro kosten .

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:06

mnee, de tattoo is niet zo heel erg breed...
Ik vind het niet erg dat het veel kost, ik geef liever meer uit om dan een goede tattoo te krijgen...

Ik maakte mij vooral een beetje zorgen om de werkwijze.
Maar ik ga gewoon de 17e gaan en dan zullen ze mij de schets wel laten zien op voorhand, of inderdaad, blueprint op mijn huid...
Ik heb er wel vertrouwen in, ze zullen niet voor niks zo goed aangeschreven staan denk ik dan ;)
Hopelijk is het snel 17 juli :D

Ik heb wel een volleybaltornooi 25 juli, en eigenlijk stond er op het papier dat ik zweten moest vermijden, dus hier moet ik nog iets op verzinnen

rusty886

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:32

Caye bedankt voor de links ik ga een keer langs om te kijken of het iets is. AngelofLove ik geloof je graag want heb meer van dat soort verhalen gehoort de afgelopen tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:01

@ smillie_ : denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, daarbij zie je dan het ontwerp en als het niet is wat je wilt kan je dan gewoon met hem zelf overleggen/aanpassingen maken. Gaat echt wel goed komen, zolang je maar niet van de trap afvalt!

Prijs is denk ook niks mis mee, ik heb mijn sleutelgat met oog erin in Rotterdam bij Tattoo Bob laten zetten en die was 100 euro en is 3 bij 2 (met schaduw rondom 4 bij 5) ongeveer. zonder de 25% korting die ik had met mijn studentenpas hihi. Ik ben benieuwd als je geweest bent naar het eindresultaat! Ik heb namelijk nog wat op de planning staan en wil liefst in Antwerpen, aangezien ik doordeweeks vaak meer tijd vrij heb.

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:08

Krijg je echt korting met een studenten pas?
Welke pas is dat dan, want ik heb er ook een maar weet niet of dat de zelfde is?
En doen ze dit bij alle shops?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:03

Wat een geld zeg :wow:
ik ben veel minder kwijt geweest en mijn tatoos zijn vele malen groter

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 10:21

Dat is idd best geld :oo

Deze heeft mij ook 100,- gekost.. en die is toch wat groter O:)

Afbeelding

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:18

@DenK4ever, 100 euro is echt niet veel zeg!
Ik heb voor deze 75 betaald, is 5x5 cm en alleen lijnen:

Afbeelding