www.tattooarie.nl daar ben ik ook wel over te spreken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smillie_ schreef:Ik zal uitkijken met de trap, ik ben 1.85 dus het zal nodig zijn dan waarschijnlijk?
smillie_ schreef:hoi dames,
Na weer een tijdje gewoon meelezen kom ik toch maar opnieuw binnenvallen.
Met reden, want ik ben net een afspraak gaan maken in de tattooshop.
The Wildcat in Antwerpen, ze zijn nogal bekend hier en ik vond hun website er ook goed uitzien.
http://www.wildcat.be/
Wat denken jullie?
Het is mijn eerste tattoo en ik vond de gang van zaken wel een beetje vreemd eerlijk gezegd.
De jongen die mij hielp nam gewoon mijn plaatjes van internet aan, ik zei dat het maar voorbeeldplaatjes waren en dat er nog een zin in moest.
Deze zin heeft hij opgeschreven, net als waar ik hem wil en of hij gewoon zwart moest.
Verder dacht hij dat de grootte die ik wil, de grootte van de plaatjes was...
Ik heb geantwoord dat het niet gewoon een zwarte vlek mocht worden en dat hij daar een beter zicht op had.
K heb 50 euro voorschot betaald, shampoo en calendula zalf meegekregen. Hij zei dat degene die de tattoo gaat zetten mij die dag wel meer uitleg ging geven over het gebruik etc...
Allemaal goed en wel, maar ik heb die persoon dus niet gezien, hoe kan hij nu weten wat ik juist wil?
Gaat hij dan die dag zelf nog een schets maken terwijl ik er ben?
Is dit een normale manier van werken?
Ik kon ook 17 juli meteen al terecht, terwijl ik een wachtlijst verwacht had, aangezien ze zo bekend zijn...
Ik was in de shop zelf te zenuwachtig om al deze dingen te vragen eigenlijk
Ik zou trouwens ook tussen de 320 en de 400 euro gaan betalen. De tattoo komt vanop mijn heup, naar mijn zij en zou ongeveer 15 tot 18 centimeter worden.
Is dit een normale prijs?
Wat denken jullie? Alle meningen zijn welkom, ik vind het namelijk wel errg spannend![]()
rusty886 schreef:ik heb er al heel lang over nagedacht en wil graag een paar tattoo's laten zetten alleen weet ik niet welke goed zijn en niet zo duur zijn.
maar het liefst wel in de omgeving van eindhoven.
als iemand iets weet zou ik het graag willen horen.
smillie_ schreef:hoi dames,
Na weer een tijdje gewoon meelezen kom ik toch maar opnieuw binnenvallen.
Met reden, want ik ben net een afspraak gaan maken in de tattooshop.
The Wildcat in Antwerpen, ze zijn nogal bekend hier en ik vond hun website er ook goed uitzien.
http://www.wildcat.be/
Wat denken jullie?
Het is mijn eerste tattoo en ik vond de gang van zaken wel een beetje vreemd eerlijk gezegd.
De jongen die mij hielp nam gewoon mijn plaatjes van internet aan, ik zei dat het maar voorbeeldplaatjes waren en dat er nog een zin in moest.
Deze zin heeft hij opgeschreven, net als waar ik hem wil en of hij gewoon zwart moest.
Verder dacht hij dat de grootte die ik wil, de grootte van de plaatjes was...
Ik heb geantwoord dat het niet gewoon een zwarte vlek mocht worden en dat hij daar een beter zicht op had.
K heb 50 euro voorschot betaald, shampoo en calendula zalf meegekregen. Hij zei dat degene die de tattoo gaat zetten mij die dag wel meer uitleg ging geven over het gebruik etc...
Allemaal goed en wel, maar ik heb die persoon dus niet gezien, hoe kan hij nu weten wat ik juist wil?
Gaat hij dan die dag zelf nog een schets maken terwijl ik er ben?
Is dit een normale manier van werken?
Ik kon ook 17 juli meteen al terecht, terwijl ik een wachtlijst verwacht had, aangezien ze zo bekend zijn...
Ik was in de shop zelf te zenuwachtig om al deze dingen te vragen eigenlijk
Ik zou trouwens ook tussen de 320 en de 400 euro gaan betalen. De tattoo komt vanop mijn heup, naar mijn zij en zou ongeveer 15 tot 18 centimeter worden.
Is dit een normale prijs?
Wat denken jullie? Alle meningen zijn welkom, ik vind het namelijk wel errg spannend![]()