Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Prijs viel me ook mee, hoop dat het voor jullie blijft werken!
Het gaat er alleen niet helemaal mee weg.. maar langzaamaan gaat het wel beter, en het voelt zeker beter! 

.
!
.
) maar ook daar het gevoel van dat ze minder zijn geworden.
) en op de rest van m'n gezicht een beetje nachtcreme. ik zie morgen wel wat er is gebeurd.
Steentje schreef:nr_1 schreef:nou ik heb ook een lading courtin besteld.. dus hoop ook dat het bij mij werkt..
Welke producten heb jij aangeschaft?
Wel grappig om te lezen dat sinds ik er positieve recensies over schrijf, er enkele mensen uit dit topic ook mee zijn begonnen.

En niet met vieze handen in je gezicht (nooit doen!) veel bacterien blijven op je nagels zitten. Nagels zijn hele vieze dingen haha
Dus als je met paarden bezig bent, blijf dan vooral met je handen uit je gezicht en was ze een paar keer per dag.
Heb nooit last van puistjes gehad, altijd complimentjes gehad over mijn huid tot ik B12 injecties moest hebben omdat ik beneden de waardes zit. Sinds die prikken heb ik last van acne gekregen. Mijn hele hoofd zit eronder (ook op de rug en boven mijn borsten een beetje) Soms ga ik naar de snelbruiner om die pukkels te verbranden. Dat werkt wel een beetje
Maar vandaag ben ik toch maar naar een schoonheidssalon geweest die Courtin producten verkoopt. Heb dagcreme die je savonds ook op kunt doen. Dus smorgens en savonds doe je die op. En reinigings melk. Heb het vanavond al even op gedaan en ik merkte meteen dat mijn huid er rustig van werd en de jeuk weg ging. Ik weet niet of dit genoeg is. Mischien dat ik ook nog maar de hand & face wash aan moet schaffen. Ze had het ook over pure thea tree die je op de pukkels kan doen. Iemand daar ervaring mee? abeltje_xx schreef:wie was het trouwens die naar m'n leeftijd vroeg ( 21) vanwege de nivea young? omdat ik vroeg of je dat in combinatie met PB wel mocht gebruiken ( niet dat ik het nou zovaak gebruik, maar vooral af en toe om extra te reinigen ( naast water) of als cremetje voor hydratatie ofzo)
is 21 te oud en zou jij iets anders aanraden, omdat de NY-lijn wel expliciet tegen puistjes is enzo...