Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Marije__ schreef:niett teveel fruit? Maar wat is dan wel een echt goede verantwoorde snack? Ik heb net een appel en banaan op..
Ik vind het ook allemaal erg dubbel.... fruit dus eweer niet goed? hmmmm wat mag dan wel, vieze worteltjespff
zavander schreef:ik moet van de dokter veel light producten eten . en veel beweging is goed voor je....
ik moet nu alle sop schrijven wat ik eet en drinkt ook al ga ik stappen en ben nu al 3 kilo kwijt ga om de 4 weken naar de dokter toe hij helpt me ermee en dan kijken we ook of ik iets kan doen om af te vallen. eerst dronk ik suiker in me thee en koffie die vervang ik nu in zoetjes...
en eet 3 keer per dag... en drink veeel water of siroop..
en wil zeggen dat het heelgoed gaat
Marije__ schreef:oh en Anna, heb je dan zo;n springtouw met een teller erin?
wel een goed idee ! dat is best intensief
Anne_Lieke, misschien toch een beetje meer gaan bewegen? je kan bv een blokje gaan hardlopen of skeeleren. en kwa voeding.. let op je snacks, dus ipv zo;n lekkere koek neem een grote beker water met een rijstewafel oid. Vooral de snacks doen het m.. en laat sausjes etc staan.
Anne_Lieke schreef:zavander schreef:ik moet van de dokter veel light producten eten . en veel beweging is goed voor je....
ik moet nu alle sop schrijven wat ik eet en drinkt ook al ga ik stappen en ben nu al 3 kilo kwijt ga om de 4 weken naar de dokter toe hij helpt me ermee en dan kijken we ook of ik iets kan doen om af te vallen. eerst dronk ik suiker in me thee en koffie die vervang ik nu in zoetjes...
en eet 3 keer per dag... en drink veeel water of siroop..
en wil zeggen dat het heelgoed gaat
Light producten zitten toch juist heel veel suikers in? Of heb ik het nu mis?!
Anna-Jelly schreef:Jaaa! Eind van de week wordt t boven de 10 graden!
Weekend zal wel weer slecht worden, ga op stap...