Haha word net wakker echt serieus me tattoo ziet er nu niet uit haha! overal hangen nu gewoon losse velletjes Nja dan is het genezen wel mooi begonnen! Heb hem nu ook vanaf woensdag dus klopt wel!
Ik de hele tijd denken en gegoogled naar een bokster (vrouwelijke bokser!!!) die tattoo's zet, zie ik ineens Marchaha een wijs poppetje onder de qoute zetten!!!! Ik geef het op, ik ben echt blond!
Ik vind dat zij erg mooie tattoo's zet, die van mij komen bij haar vandaan Ik ben er nogs teeds erg tevreden over!
Miran88
Geplaatst: 06-09-09 16:57
Heb vanochtend totaal onverwacht tatoeage laten zetten. Wilde er al lang 1 en ging met me tante mee om te kijken. Zegt ze ineens vind je die mooi? Dan krijg je die van mij voor je verjaardag Het is een sierletter C en wil er nog wat omheen laten zetten. Ben er echt super blij mee.
Mleen
Geplaatst: 06-09-09 17:00
Nou ik heb mijn tattoo op mijn voet! Donderdag gezet, viel me echt reuze mee! Was doodsbang, trilde als een gek en was lijkbleek... Maar uit eindelijk viel het me echt heel erg mee... Op de voet tattoeren is zo erg nog niet!
Mooie tatoeage. Vind het ook een mooie plek op je voet. Het lijkt mij eigenlijk wel pijnlijk want een paar plekken op mijn rug waren echt niet zo lekker. Maar jah de pijngrens ligt bij iedereen anders natuurlijk
Dankje! De pijn was het ergst bij de A en de M... Daar deed het echt even zeer dat ik mijn pinkje blauw beet ... Maar voor de rest is het me echt mee gevallen...