Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn vader zit nu in Afghanistan en zijn reactie was eerst, hooo we zouden toch wachten tot ze 18 was? (Maar ik heb liever een zo ruim mogelijk genezingstijd, en als ik hem op mijn 18e laat zetten dan kom ik daar net mee in de knoei met het zomerseizoen etc, dus nu was ideaal), maar die zei uiteindelijk: nou wens haar maar succes!
Maar voor een navelpiercing hoort het niet uit te maken. Enkel tijdens het zetten mag je niet zat zijn ivm bloedingen.

Je hebt dan zo'n rij staan, maar hoe weet je welke voor wat is? Er staan dan wel dingen bij waarvan ik weet dat het niet is, neuspiercings, tepelpiercings, navelpiercings, maar verder zou ik het echt niet weten..

Moiryn schreef:Oke dit is echt een stomme vraag, maar, als je bijvoorbeeld op het internet piercings wil kopen, laten we zeggen op CF, en je wilt een nieuwe piercing voor je kraakbeen, wat moet je dan aanklikken?Je hebt dan zo'n rij staan, maar hoe weet je welke voor wat is? Er staan dan wel dingen bij waarvan ik weet dat het niet is, neuspiercings, tepelpiercings, navelpiercings, maar verder zou ik het echt niet weten..
het doet zo pijn als ze hem dan daar er uit rukken
... maar ik zal hem toch wel eens moeten verwisselen denk ik zo.. want het steentje dat er in zit blijft ook niet voor eeuwig mooi...

inderdaad stomme uitvinding met dat bolletje
helemaal nu ik daar dus zegmaar 20 piercings van heb xD 

en om dat opnieuw te moeten betalen haha!