Ik geloof dat ik een slechte week heb

Vanavond lekker ge-BBQ'd bij mama en papa en een rosé'tje gehad

Zucht...nah... *schopt zichzelf weer in het gareel*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Helleuhh...
Ik geloof dat ik een slechte week heb
Vanavond lekker ge-BBQ'd bij mama en papa en een rosé'tje gehad
Zucht...nah... *schopt zichzelf weer in het gareel*
Citaat:Jouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant. Let er op dat je gezond eet, ook als je wilt afvallen. Met de groen geschreven producten zit je goed. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht in de gaten houden.
Dit advies is gebaseerd op de door jou opgegeven voeding van slechts 1 dag. Het geeft dan ook géén oordeel over jouw gemiddelde voedingspatroon!
Citaat:In je eten zit te weinig vet. Mogelijk krijg je daardoor te weinig essentiële vetzuren binnen. Die vetzuren kan je lichaam niet missen. Ook heb je wat vet nodig om voldoende vitamine A, D en E binnen te krijgen. Let er daarom op dat je bijvoorbeeld je brood besmeert met margarine uit een kuipje en dat je bakt in vloeibare margarine of olie. Kies eventueel producten met omega-3-vetzuren.
Citaat:Je krijgt niet te veel verzadigd (=verkeerd) vet binnen. Meestal kies je voor producten met weinig verzadigd vet. Dat is een goede keus, want daardoor verklein je de kans op hart- en vaatziekten