Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

morgen wordt mijn lippiercing gezet bij fineline in Emmen. Ik ga eerst voor een labret en haal er dan later wel een ringtje bij. Bedankt voor de info hier
als hij zit zal ik even een foto posten als daar belangstelling bij is. 
pharagirlke schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb zelfs al een rondje in m'n lip (binnenkant), ontdekte ik 5 dagen ofzo na het zetten van m'n labret.
Hier van hetzelfde, en het bovenste balletje van mijn onderste navelpiercing (volg je nog) heeft ook een "kuiltje" gemaakt
heb mn labret inmiddels 5 weken
heb trouwens ook een beetje een kuiltje aan de buitenkant, maar niet heel erg..
DJB schreef:Ik kom ook even binnenvallen:)
Misschien een hele domme vraag, maar hoe zit dat bij een tongpiercing met de onderkant van je tong?? Als ik naar mijn eigen tong kijk heb ik aan de onderkant in het midden zo'n stukje vel 'hangen'. Lijkt me vrij pijnlijk en onhandig als daar een piercing doorheen gaat? Of zit die ervoor (zit de piercing dan niet heel ver voor op je tong)?
Of heb ik nou gewoon een rare tong?:P

.. 

ik vond het een leuke uitspraak, maar wat nou als ik zo'n "trutje" was geweest? 
Dus staafje eruit, gevolg: moest opnieuw gezet worden! Dus naald er opnieuw in en deze keer lag ik keurig stil. Het viel me alles mee!
Het is nu helemaal hard en dik om de piercing heen. Moet ik me daar zorgen om maken?
Ik kwam net uit de stromende regen gefietst