me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:53

@Marilla; Zo vroeg wakker vandaag!
@MP; Veel plezier in de stad!
@Hannanas; Heb je 2 ratten? Hoe oud worden ze eigenlijk gemiddeld? Ik heb 2 konijnen, sinds dinsdag een nieuw hok en dan komen ze buiten te staan. Zal ook wel een foto maken als alles af is. :)
@miss_kippie; Oei... bedoelden ze MRSA? Hopelijk ben jij niet besmet!

Hannanas

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:09

@Paula, op dit moment heb ik 4 ratten, allen grote dikke knuffel mannen. Leuk, een nieuw hok!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:10

miss_kippie schreef:
Hannanas uhm gaat niet altijd goed meneer heeft nu ook wensen welk dekje hij wil rijden :7
word net gebelt door zh ik moet met spoed maandag komen mijn arts die me geopereerd heeft heeft een bacterie bij der die bacterie kan der voor zorgen dat nooit meer antibiotica bij me werkt.en omdat ik natuurlijk heel vat maar ben willen ze me testen. dus maandag word alles op kweek gezet en dan afwachten. :7 kan der ook nog wel bij :+

Hahahahaha, welk dekje :D Zooo... heftig van die bacterie. Ik ga duimen dat het allemaal gedoe voor niets is.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:50

jep MRSA maandag gaat alles op kweek en dan is het afwachten.hannanas meneer wil eurostar setjes :+

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:40

MP... sjonge,kon dat er ook nog wel bij :+ ga voor je duimen dat het allemaal meevalt :(:)

Ratten zijn leuk :D heb er ook een aantal gehad waarvan een een Ierse..George en hij was mega groot :D
Je kon hem niet met een hand optillen :P
Een donkerbruine met een witte triangel op zijn borst,met hem op je schouder gegarandeerd plaats in de tram }> :=

Dit is hem niet maar dan heb je beetje een idee...
Afbeelding
bron: http://members.chello.nl/~t.vanderlinde ... oorten.htm

Vandaag verschrikkelijk moe...bah,had gehoopt dat die injectie goed deed.Gister ging het redelijk maar nu kan ik mijn ogen bijna niet open houden.Eens kijken hoe de week verder gaat verlopen...kan 2 dingen betekenen:

Of het helpt niet
Of de frequentie is te laag.

Vind wel vreemd dat ik mij bijna een week heel fit heb gevoeld en daarna weer ingestort ben.Heb echt rustig aan gedaan dus dat kan het niet zijn.Ga maar weer eens uitpluizen op het net.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:58

ik had vorige week ook een fitte week en deze week ben ik weer helemaal niks.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:01

Voor mij was dat de 1e week in ruim 1,5jaar...ik had net 4 injecties in mijn mik zitten :P

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:35

verslaafde :+ vanavond me nieuwe camera testen *D

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 08:55

@Hannanas; Gezellig 4 van die mannen! Konijnen zijn gisteren in hun nieuwe hok getrokken en ze vinden het helemaal geweldig (en ik ook, haha). Alleen begon mijn ene konijn al direct wat te knagen (ondanks de sambal) dus hoop dat ie de rest een beetje heel laat. Ik zal vandaag wel een foto maken!
@Miss_kippie; Jeetje MRSA... Ik hoop heel hard voor je dat je dat niet opgelopen hebt... :(:)
@Tinky12; Balen dat je ineens zo'n terugval hebt... Komt het niet juist door die injectie, dat 'ie aan het werk is?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 16:08

MP...al foto's? :o

Paula....leuk als ze zo op verkenning gaan,ze moeten alleen hun hok niet opvreten :P

Over die injecties...de terugval komt omdat ik niet genoeg krijg,daar ben ik van overtuigd.Ben gister met een vriendin in gesprek geweest die al heel lang een tekort heeft.Ze heeft mij gewaarschuwd dat ik op mijn strepen moet gaan staan...ze moeten zich houden aan de voorgeschreven dosis die in de gebruiksaanwijzing staat.Geen lapmiddelen want dat is dweilen met de kraan open.Overdoseren kan niet dus dat is het probleem niet....

Dat betekend dat ik 5 weken lang 2 injecties per week moet krijgen en als je neurologische klachten hebt kan dit oplopen tot wel 2 jaar lang 2 injecties per week.Je kunt tussendoor proberen om de tussenliggende dagen te rekken...ipv 3 dagen ertussen naar 4 of 5 dagen.Kijken hoe je je voelt.
Neurologische klachten heb ik genoeg...concentratie stoornis,slaap problemen,korte termijn geheugen is slecht,spraakstoornis(ik kan vaak niet op woorden komen),coördinatie stoornis,wazig zien,niet lang kunnen staan,trilling in mijn hand en kaak en zo zijn er nog wel een aantal.

Ben terug gaan rekenen en waarschijnlijk is mijn operatie(of de reden daarvan) ,bijna 7 jaar geleden,de boosdoener geweest.Dat betekend dat ik mijn klachten al ruim 5 jaar had voordat mijn lichaam er de brui aan gaf.
Er zijn altijd veel vage klachten geweest die ik toeschreef aan mijn werk en mijn medicijnen,er vallen veel stukjes op zijn plaats.
Een tekort van bijna 7 jaar los je niet op met een handvol ampullen :n

Hier nu niet op doorgaan kan onherstelbare schade veroorzaken,als dat er inmiddels al niet is.Ik heb mij een aantal dagen goed gevoeld,echt heel goed...alsof er een waas uit mijn hoofd was.Alles was helder en bruisde van binnen,zoals het hoort te zijn.Dus ik wil mij er wel in vastbijten... ;)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 19:18

Pfff...
Een vriendin van mijn moeder is vanmiddag gekomen met 2 kinderen, van 3 en 5. En die heb ik de hele middag vermaakt en ze zijn er nu nog. Kleuren, springtouwen, in de speeltuin schommelen en van de glijbaan en dat soort dingen.
Ben nu echt helemaal gebroken! :Z

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 19:27

Marilla :(:) beneid je niet

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:05

@Tinky12; Je gaat dus weer overleggen met je HA? Hopelijk krijg je het in ieder geval voor elkaar!
@Marilla; Pfoei, hou je het nog vol?

Mijn nieuwe konijnenhok:

Afbeelding

Hier woon ik en loop ik elke dag met ponylief O:) :

Afbeelding Afbeelding

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:16

Paula... Jup...in gesprek ;)

Wat een gaaf hok :j kan hij via binnen ook naar boven?Gaaf hoor...heerlijk ruim met slaapkamer boven en een grote tuin :D
(kolere...hij woont luxer dan ik :P )

Is die kleine je poown....zoet :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:53

Huh? Ik? Foto's? Waarvan :+

Wat een mooi hok joh! Echt supersupersupermooi...

Verder gaat het hier weer mooi bagger.. nog even een halve week wachten en dan mag ik naar a-dam!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 06:54

:+ Sorry MP...ik bedoelde MK :P ...ben niet zo enorm helder zeg maar :o
Balen dat je je nog zo klöte voelt :(:) hopelijk kan Amsterdam wat voor je doen....

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 08:43

Pff, wat balen MP! Ik hoop echt dat je je snel beter voelt!

Nou, ik was toch wel blij toen die kinderen om 9 uur weg gingen. Was echt moe van dat spelen enzo. Zien jullie me al gaan, in een zomerjurkje van een kleine glijbaan op m'n buik terwijl er mensen achter de glijbaan zitten :D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 08:46

gisteren voor het eerst van 8 tot 16.00 gewerkt, daarna was ik echt op. Gelukkig was ik met de bus, dus ik hoefde ook niet zelf auto te gaan rijden. Ben toen ik thuis kwam maar meteen gaan slapen, en na een uurtje was ik weer fit.
Ik heb als het goed is nieuw werk:), en dan hoef ik alleen op zondag 3 uurtjes te werken, ik krijg dubbel betaald. Ik weet alleen nog niet hoeveel zondagen in de maand. Over 1 of 2 maanden zoek ik dan nog een zaterdagbaantje erbij,ook bij de tnt.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 08:56

Dat is wel erg lekker! Jij werkt dus bij de tnt? Wat doe je dan? En is het zwaar? En wat is je nieuwe baan? *Ben nog al nieuwsgierig, maar wil zelf graag over een maand of 2 ook op zoek naar een baantje voor paar uurtjes en weet niet goed wat goed vol te houden is*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:08

ik val even jullie topic binnen, heb dus niet al die pagina's gelezen.

maar ik vraag mij af of er tussen jullie mensen zitten met de ziekte van Lyme en dat dat nog niet helemaal is aangetoond.

Ik zat dus net op de website te lezen en shokking hoeveel klachten ik heb van die ziekte en ik ga dus ook een test laten doen. Maar ik lees ook dat het niet zo gemakkelijk is om daadwerkelijk aangetoond te krijgen of je die ziekte hebt. Nogal een slimme bacterie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:39

Even een kort berichtje, omdat het voor jullie ook interessant is :)
Mijn moeder vond op internet deze studie naar ME/CVS door het whittemore peterson institute in Amerika, zij hebben (binnen een bepaalde groep ME-ers) goede resultaten met mensen die echt veel minder moe zijn dan voorheen.
Zie http://aboutmecfs.org/Conf/IACFSME09WPI.aspx
Of google op het whittermore peterson institute
en Dr. Judy Mikovits
(niet schrikken dat is eigenlijk een onderzoekster naar kanker, maar richt zich nu mede op ME/CVS)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:58

@marilla: ik werk nu bij de c1000 en ga werken bij de tnt.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:38

@Tinky12; Nee hij kan niet van boven naar beneden, want er zitten 2 konijnen in die niet samen kunnen. Konijn nummer 2 kun je op de foto alleen niet zien. Maar doordat de ren aan elkaar grenst kunnen ze wel met elkaar snuffelen enzovoort. Ideaal, want konijnen kunnen niet meer gecastreerd worden dus waarschijnlijk ook nooit meer bij elkaar helaas. Ze zijn de hele dag aan het rennen, in het hok, in de ren, in het hok, op de verdiepinkjes, in de ren enzovoort. :D
@MP; Balen dat het bagger gaat. Welke dag moet je naar A'dam?
@Marilla; Haha, wel leuke kindjes?
@Hermlein; Zo lange dag werken. Denk je dat je dat allemaal gaat redden naast school?
@Russel; Sorry ik kan je niet helpen, ben nooit op de ziekte van Lyme getest...

Ik denk dat ik zo ga (proberen te) hardlopen. :=

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:05

Ben weer bijgelezen.
Prachtig konijnenhok! (Meer is even niet blijven hangen... ;) )

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:27

HWK! Hoe gaat het met jou? :)