Wie heeft er ook migraine? Wat wel/niet eten drinken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Re: Wie heeft er ook migraine? Wat wel/niet eten drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:08

Lieve pieteritus, ik weet niet wat ikmoet zeggen, ik weet er alles vanen wat er door je heen gaat, heel veel sterkte in ieder geval, misschien troost het je een klein beetje dat je het beste doetwat maar mogelijk is voor je paardje.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:52

Het ene moment kan ik er goed over praten, het andere moment stort ik direct in. Vandaag had ik wat afspraken op mijn bedrijf maar die heb ik gecanceld en de springles voor vanavond heb ik afgezegd.
Wonder boven wonder is mijn hoofd wel heel. Heb gister om 12u een slaaptablet genomen want het spookte in mijn hoofd.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 08:57

Goedemorgen allemaal; helaas is het weer zover, ben weer opgestaan met een heel wazig pijnlijk half hoofd en supermisselijk, :( heb wel iets ingenomen maar HA heeft gezegd dat ik alleen zomig in kan nemen als de aanval heel heftig is en dan kan ik geen andere pinstillers innemen. Dus wacht het nog even af. Het komt vast door de stress die het transport van mijn paardje heeft veroorzaakt, heeft 36 uur!!! in de vrachtwagen gestaan mijn arme lieverd. Zit nu weer op mijn werk en er is ook nog eens niets te doen, dus dat wordt de dag maar uitzitten dan.Hoe is het met jullie. lang stil op deze topic, is dat een goed teken?

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 09:21

Nog steeds (ik snap er niets van) geen aankomende aanval....
Wel vannacht vreselijk aan de diarree gegaan (nu ook nog), door de Spaghetti Carbonara van mijn schoonzus. (en bedankt).

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 09:23

Gelukkig Pieteritus dat je geen aanval hebt, wel jammer datje schoonzus dacht ah, geen hoofpijn okee, dan verzin ik even iets anders. ~~}> Hoe gaat het voor de rest met je?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:54

xyvonnex schreef:
Pieteritus, sterkte met de de beslissingen rond je paardje en alvast voor de komende tijd.

Nou het is weer zover, ik noem het altijd foute hoofdpijn,het begon gister avond .En als het s´avonds begint is het dus foute boel.Dan heb ik het de komende 4 / 5 dagen.Hoe doen jullie dat dan , met jullie paardjes.Voorheen stond ze op de manege.
Maar nou dus niet meer.straks ga ik err weer naartoe , maar zie nou al op tegen het auto ritje.(is maar 5 min)Want rij dan liever geen auto.Laat staan met hooi slepen en mesten.Maar het moet toch gebeuren.Wou graag weten hoe jullie dat dan doen.
Ik ken geen mensen die het van me over zouden nemen. ;(

Dat is een van de redenen dat onze paarden op een pensionstal staan, want ook wij hebben overwogen om ze bij eigen huis te nemen, maar we hebben toen meegewogen dat je best een probleem hebt als je dan ziek bent, wat toch regelmatig voorkomt. Nu worden ze in elk geval gevoerd en komen ze er elke dag uit, en dat is een hele geruststelling.
Verder hebben we allebei een paard dus als ik ziek ben gaat mijn man en andersom, dat is wel ideaal. ;)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:58

pieteritus schreef:
Maandag wordt hij afgemaakt.... vandaag heb ik alles geregeld met DA en de ophaaldienst van de Rendac. DA vond het ook een heel wijs besluit en het vriendelijkst voor mijn paard.
Zelf kan ik het wel een beetje relativeren, maar het zit me nog erg hoog.

Ik ben na pas weer sinds een paar dagen in dit topic, dus lees nu pas over je oude paard. Wat erg joh, dat is heel heftig om je oude vriend te moeten missen. :(:)
Maar ik weet er alles van, want ik heb afgelopen winter mijn lieve oude merrie van 26 moeten laten inslapen die ook al langer ernstig ziek was (ze had grass sickness), met haar heb ik een 'twijfelperiode' gehad van zo'n 1,5 jaar, waarbij ze lichamelijk steeds verder achteruit ging en enorm mager werd, maar geestelijk top bleef en bleef vechten om te blijven leven, ze was tot het eind toe gelukkig waar ik heel dankbaar om ben, en ze genoot nog elke dag in de kudde met mijn andere 2 paarden. Maar ik heb heel wat hoofdbrekens en hoofdpijn om haar gehad door de zorgen, hoeveel ik ook nog van haar genoot ...
Heel veel sterkte, ik leef met je mee! :(:)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:59

rocymax schreef:
Goedemorgen allemaal; helaas is het weer zover, ben weer opgestaan met een heel wazig pijnlijk half hoofd en supermisselijk, :( heb wel iets ingenomen maar HA heeft gezegd dat ik alleen zomig in kan nemen als de aanval heel heftig is en dan kan ik geen andere pinstillers innemen. Dus wacht het nog even af. Het komt vast door de stress die het transport van mijn paardje heeft veroorzaakt, heeft 36 uur!!! in de vrachtwagen gestaan mijn arme lieverd. Zit nu weer op mijn werk en er is ook nog eens niets te doen, dus dat wordt de dag maar uitzitten dan.Hoe is het met jullie. lang stil op deze topic, is dat een goed teken?

Sterkte!

Ja, was een goed teken want van de week geen migraine gehad ondanks hele drukke werkweek!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:57

Nou meld me ook maar, weken geen hoofdpijn gehad, maar helaas.

Sinds gister zit het echt linksboven op mijn hoofd, druk ik op mn hoofd doet t echt zeer enzo. Rechts helemaal nergens last van\, is geen migraine dit. Maar wie herkent dit? Hele linkerkant doet inmiddels zeer :( en ik durf me niet weer ziek te melden...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:47

Is het niet iets van holte ontsteking ofzo?

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:37

Goedemorgen.
Hier ook weer last 't weekend, zaterdagavond Imigrannetje op, zondag redelijk de dag doorgekomen en eind van de middag kwam het weer vrolijk terug helaas.
Vroeg naar bed gegaan met een Imigrannetje en heel hard hopen dat het vandaag niet weer terugkomt.

Iedereen met zeer hoofd :(:) .

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:47

Hoi hoi, meld me ook weer, gisteren toch redelijk de dag doorgekomen maar vandaag.............. Ik heb een heel klein vermoeden dat dit het begin van een voorhoofdsholteontsteking is want mijn neus doet ook zeer en mijn ogen en mijn hele hoofd als of ik hier niet ben alsof iemand anders mij is, ja hoe moet ik dit nu uitleggen?? Ik ga even naar demanege, papieren regelen en dan nog even op bed, moet vanmiddag werken.
Pieteritus, ik denk aan jullie, sterkte!!!!

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:47

@Pieteritus: heel veel sterkte vandaag.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:27

kimmie1 schreef:
@Pieteritus: heel veel sterkte vandaag.

Inderdaad, ik had in haar topic ook al gereageerd. Hoop dat je hoofd heel blijft.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:46

Dank jullie.
Ik ga proberen iets te eten binnen te krijgen (en houden) en dan ga ik naar achter. Ik ga mijn paard lekker poetsen en zijn staart vlechten. En dan wachten tot het zover is....

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:49

Getsie, dat lijkt me zo moeilijk, wachten op het moment.... Heel veel sterkte en geniet van jullie laatste moment samen! Ik krijg er gewoon kippenvel van en tranen in mn ogen...

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:59

Wachten is erger dan de daad zelf, denk ik. Vandaag ben ik eerlijk gezegd heel rustig. Gister nog wel een huilmoment gehad, maar zoals mijn man zei: hij heeft 5 jaar extra van je gekregen, dat had hij bij een ander nooit gehad. Verder moet je denken aan alle goede dingen en niet dat hij er dadelijk niet meer is.
En hoe ik het ook haat om hem gelijk te geven: dat heeft hij vandaag wel....
't Enige wat ik echt heel vervelend vind, is dat het hier nu motregent. Ik had het liever droog gehad.
En ik moest een dekzeil van de zaak mee naar huis nemen, toen was het me bijna teveel.

Ik laat het wel weten als het voorbij is.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:02

Heel veel sterkte, bah wat moeilijk!

Heb 2 paracetamol op en nu met coffeine geslikt. Maxalt is op, maar dit is ook gene migraine volgens mij. Vanmorgen gewerkt maar nu ook knap misselijk dus vanmiddag meld ik me toch maar ziek :(.

Floortje1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:11

Hellow iedereen... }:0

Allereerst; Pieteritus, ongelooflijk veel sterkte. Ik vind je ontzettend dapper. Bij het overlijden van mijn twee huisdieren ben ik er ver vandaan gebleven, erg he? ;(
Geniet nog even van hem en koester alles wat je van hem kent in je hart; zijn geur, zijn blik, zijn manier van doen... En weet dat hij bij je blijft. :(:)

Sterkte iedereen, met halve hoofdjes, hoofdpijn en/of migraine... :(:)

Met mij gaat het niet zo. Vrijdag heb ik weer zware migraine gehad na donderdagavond tot laat te ruzieën met mijn vriend. |( Vandaag heb ik de sollicitatie gehad. Volgens mij is het gesprek wel aardig gegaan, maar ik heb zelf niet echt een positief gevoel over de functie. Ik denk niet dat ik ermee door wil. :\

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:49

Simodi: Ben al lang niet meer in dit topic geweest haha. Je vroeg me nog of ik nog zo jong was dat m'n arts niets voor wilt schrijven, nouja, ik ben pas 16 :D .

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:51

Pieteritus: Heel veel succes vandaag! :(:)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:54

pieteritus schreef:
Wachten is erger dan de daad zelf, denk ik. Vandaag ben ik eerlijk gezegd heel rustig. Gister nog wel een huilmoment gehad, maar zoals mijn man zei: hij heeft 5 jaar extra van je gekregen, dat had hij bij een ander nooit gehad. Verder moet je denken aan alle goede dingen en niet dat hij er dadelijk niet meer is.
En hoe ik het ook haat om hem gelijk te geven: dat heeft hij vandaag wel....
't Enige wat ik echt heel vervelend vind, is dat het hier nu motregent. Ik had het liever droog gehad.
En ik moest een dekzeil van de zaak mee naar huis nemen, toen was het me bijna teveel.

Ik laat het wel weten als het voorbij is.

Heel erg veel sterkte!

Je zult zien dat je man gelijk krijgt. Ik heb dat met Odilla ook (ingeslapen precies een jaar geleden, ze was 26), als ik aan haar denk (en dat is regelmatig) denk ik ook aan alle fijne momenten. Je weet dat je keuze nu goed is en dan kun je daar vrede mee hebben, echt .... :(:)

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:36

Het is voorbij, klaar, uit... mijn liefste maatje is er niet meer.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:42

|( :(:) , heel erg veel sterkte gewenst!!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 19:05

pieteritus schreef:
Het is voorbij, klaar, uit... mijn liefste maatje is er niet meer.

:(:) Hoe is 't nou met je?
Is het allemaal goed en rustig gegaan?