Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xyvonnex schreef:Pieteritus, sterkte met de de beslissingen rond je paardje en alvast voor de komende tijd.
Nou het is weer zover, ik noem het altijd foute hoofdpijn,het begon gister avond .En als het s´avonds begint is het dus foute boel.Dan heb ik het de komende 4 / 5 dagen.Hoe doen jullie dat dan , met jullie paardjes.Voorheen stond ze op de manege.
Maar nou dus niet meer.straks ga ik err weer naartoe , maar zie nou al op tegen het auto ritje.(is maar 5 min)Want rij dan liever geen auto.Laat staan met hooi slepen en mesten.Maar het moet toch gebeuren.Wou graag weten hoe jullie dat dan doen.
Ik ken geen mensen die het van me over zouden nemen.
pieteritus schreef:Maandag wordt hij afgemaakt.... vandaag heb ik alles geregeld met DA en de ophaaldienst van de Rendac. DA vond het ook een heel wijs besluit en het vriendelijkst voor mijn paard.
Zelf kan ik het wel een beetje relativeren, maar het zit me nog erg hoog.
rocymax schreef:Goedemorgen allemaal; helaas is het weer zover, ben weer opgestaan met een heel wazig pijnlijk half hoofd en supermisselijk,heb wel iets ingenomen maar HA heeft gezegd dat ik alleen zomig in kan nemen als de aanval heel heftig is en dan kan ik geen andere pinstillers innemen. Dus wacht het nog even af. Het komt vast door de stress die het transport van mijn paardje heeft veroorzaakt, heeft 36 uur!!! in de vrachtwagen gestaan mijn arme lieverd. Zit nu weer op mijn werk en er is ook nog eens niets te doen, dus dat wordt de dag maar uitzitten dan.Hoe is het met jullie. lang stil op deze topic, is dat een goed teken?
pieteritus schreef:Wachten is erger dan de daad zelf, denk ik. Vandaag ben ik eerlijk gezegd heel rustig. Gister nog wel een huilmoment gehad, maar zoals mijn man zei: hij heeft 5 jaar extra van je gekregen, dat had hij bij een ander nooit gehad. Verder moet je denken aan alle goede dingen en niet dat hij er dadelijk niet meer is.
En hoe ik het ook haat om hem gelijk te geven: dat heeft hij vandaag wel....
't Enige wat ik echt heel vervelend vind, is dat het hier nu motregent. Ik had het liever droog gehad.
En ik moest een dekzeil van de zaak mee naar huis nemen, toen was het me bijna teveel.
Ik laat het wel weten als het voorbij is.