Ik had vroeger een hele goede dokter ( was ook de vader van een vriendin/klasgenoot van mij) maar die zijn toen een wereldreis gaan maken van een jaar en kregen wij een vervanger.
Die vervanger is echt bagger en die vorige dokter is inmiddels alweer een tijdje terug maar dat is nu de dokter geworden van een dorpje verderop.
Ik moest eens een keer naar de huisartsenpost voor mijn buik en toen had mijn vorige dokter daar dienst. Vond het weer zo prettig bij hem

Maar je mag niet zomaar overstappen als je daar geen goede reden voor hebt

Dat dieet gaat bij mij wel goed, voel me er best wel goed op

Ik vind het alleen heel erg lastig, het dieet niet zo heel erg, maar alles wat je dus niet mag eten ernaast

Op stage/school gaat het goed, dan laat ik alles liggen wat ik niet mag, maar dan kom ik thuis en dan heb ik zo'n trek

Ik vind het wel lastig om het te vertellen, want op stage/school eet ik nu dus elke dag een salade, maar daar krijg ik vragen over natuurlijk.
Is constant onder het eten en om dan over mijn darmen te vertellen vind ik niet zo smakelijk

Maar ik kan ook niet zeggen dat ik het doe voor het afvallen want dat is niet echt geloofwaardig

( Mag best een kilootje of 2/3 af,maar daarom is het dus niet geloofwaardig