Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:07

Kimmes schreef:
Ik ben tevreden met mijn Ctje hoor :j

Ik bedoel dat ook niet negatief.. Maar als ik van een G naar een (misschien wel) kleine C ga, denk ik dat ik me nogal "kaal" voel...

Ilsemarie, ja naja ga er nog even flink over praten, maar dat is het voor mij ook.. 70C stelt imo wat ik gewend ben, niks voor := En een D cup, dan ben ik al 3 cupmaten kwijt, ik denk dat dat voor de pijn genoeg is..

Vervelend heh.. Zeggen ze "grote cupmaten" gaat ie tot E.. Nee dat is tegenwoordig niet eens heel groot meer.. En als je grote cupmaten hebt, begint het vaak vanaf 75 of 80... Ook erg leuk :+

lesilla

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:29

Ik ben van grote G/ H naar kleine c gegaan beviel me prima. Had niet het gevoel dat ik kleine borsten had. Was juist blij dat ik er van af was.

Welke maat je ook neemt, kaal ga je sowieso voelen en ze zijn al eigen na een dag.

Je kan aan de chirurg zeggen dat je een bepaalde maat wenst en dat hij daar rekening mee moet houden. Maar garanderen dat je die maat krijgt en niet kleiner of groter kan een goede chirurg niet doen. Het blijft naar je lichaam, kwestie van geluk hebben dat die maat net goed is voor je lichaam en het mooiste effect gaat geven na de operatie.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:38

Ilsemarie schreef:
@nanda: wat voor omvang heb jij dan?
Want 75C is een supermooie maat en dat is in dit geval dan 70D.

omvang van bh is 80

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:55

Ik ben bij de pasdag geweest en ja hoor bh's gescoord!
Vorige week al een gekocht en nu nog 2 erbij. Wel even slikken voor de portomonee ;(

Ik heb voor de dames in 70/75 G/GG/H eventueel wat liggen wat niet tot nauwelijks gedragen is. Dus bij interesse even een PB.
Mijn maat is zo finaal veranderd dat het echt niet meer zit!

Morgalyen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:06

Mijn huisgenoot heeft inmiddels 70I... die bestelt ze nu in het buitenland van Wonderbra geloof ik.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:18

Dat is van panache, heerlijke BH's inderdaad!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:35

Nanda schreef:
Ilsemarie schreef:
@nanda: wat voor omvang heb jij dan?
Want 75C is een supermooie maat en dat is in dit geval dan 70D.

omvang van bh is 80

Maar 80C is ongeveer net zo groot als 70E... Dus dat is eigenlijk niet te vergelijken...

Lesilla, ik neem aan dat als jij heel graag een D cup wilt, zij daar zo goed mogelijk naar proberen te streven en niet tijdens de operatie zeggen "ach, een C past beter, ook al wil ze graag de D, we maken er een C van". Want dat is dus iets waar ik bang voor ben.. en daar wil ik ook eerst nog heel goed over praten, anders ga ik namelijk niet aan een operatie beginnen... Ik vind het doodeng, en de gedachte dat zij het dus anders kunnen maken zoals zij het willen en misschien wel geen rekening met mijn wensen houden, dat vind ik nog enger...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:39

Maar als ze er niet geraken is het alleen omdat het resultaat anders minder mooi is, dat wil je dan toch ook niet dat ze vastklampen.
Maar 9 op de 10 heb je het resultaat wel bij een goede chirurg!
Veel succes alvast!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:42

Dat snap ik wel, maar ik ben bang dat ze gewoon doen wat zij willen, en dan achteraf zeggen "ja sorry toch iets kleiner uitgevallen" en dat wil ik dus absoluut niet.. Het idee dat er dus mensen in je staan te snijden en bepalen hoe het eruit komt te zien, en jij er op dat moment niks over te vertellen hebt...

Tja ik heb een paar horror verhalen gelezen op internet :+ MAar van te voren nog maar een goed gesprek..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:52

Kan ik me ook melden hier?
Ik ben 75E... Het verschild met de ene BH meer dan met de ander. Bij Livera zit ik vaak tussen de oude-dames lingerie, ivm de maat. En Saph is vaak al snel uitverkocht als ik het nodig heb. Enorm jammer. En dan hebben we Marlies Dekkers, en die is zo duur...

Over het aanstaren... Bij de ene persoon reageer ik anders dan de andere.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:42

kaatje89 schreef:
Dat snap ik wel, maar ik ben bang dat ze gewoon doen wat zij willen, en dan achteraf zeggen "ja sorry toch iets kleiner uitgevallen" en dat wil ik dus absoluut niet.. Het idee dat er dus mensen in je staan te snijden en bepalen hoe het eruit komt te zien, en jij er op dat moment niks over te vertellen hebt...

Tja ik heb een paar horror verhalen gelezen op internet :+ MAar van te voren nog maar een goed gesprek..

Dan heb je wel een belachelijk slechte chirurg als dat zo zou zijn.
Hij zal áltijd jou wensen moeten opvolgen, dat is zijn werk.

Ik wilde een normale C (hij had het over een grote C), maar zodra ik het over een normale C had, vond hij dat ook prima.
In eerste instantie leek het alsof er teveel van af was, maar na een tijdje gaat de vorm van je borsten pas echt weer vorm krijgen zoals ze moeten zijn.

Over de horror verhalen, dat moet je jezelf niet aandoen om die te lezen.
Uiteraard bestaan die er, maar als je dat opweegt tegen de succesverhalen, dan valt het weer reuze mee.

Gewoon naar een chirurg gaan, waar je goede verhalen over hebt gehoord, of waarvan je uit ervaringen ( vrienden/kennissen) weet dat hij/zij gewoon goed is.
Mijn chirurg valt zeker aan te raden, maar dat is regiogebonden natuurlijk.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:46

@Femke, ik ben dus ook al naar een ziekenhuis geweest waar ik goede verhalen over hoorde.. Alleen toen was er dus een co- assistent? of naja iemand nog in opleiding die dus dat gesprek met mij heeft gedaan.. En toen wou hij mij dus ook wel opereren.. Toen heb ik gezegd dat ik het dat niet wou.. Vind het best als hij erbij staat en helpt, maar dat ie dat helemaal alleen doet wil ik niet.. Wil niet het idee hebben dat ik een proefkonijn ben :o Ik ging juist naar dat ziekenhuis omdat ze daar erg veel ervaringen hebben en ik dat dus vertrouw.. Niet om me door iemand te laten opereren die er alleen nog maar bij heeft gestaan.. Klinkt banketstaaf misschien, maar nee laat hem eerst nog maar 1000 keer meekijken :o

Maar voor die tijd wil ik sowieso nog een gesprek met die andere arts.. Dat ik gewoon bij haar ook aan kan geven wat mijn wensen zijn, en ook waar ik bang voor ben..

Ik weet dat ik geen horror verhalen moet lezen, maar goed, ik wil wel graag een reëel beeld ervan hebben... Ik ben nu 3 keer geopereerd en 3 keer ging er ook wat mis.. Dus ik wil me wel op dingen voorbereiden...

Maar goed, er stond dus ook een verhaal op, diegene ging ook van G, wou ze een D.. Hebben ze er dus een B cup van gemaakt.. Die was nu zelfs aan het overwegen om ze te laten vergroten... Best banketstaaf dus....

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:53

Tja, eigenlijk zouden chirurgen gewoon naar de personen moeten luisteren.

Maar je moet ook naar het postuur kijken, bij mij had een B echt niet gestaan.
En daar bij komt, dat ik iets te mollig was, waardoor ze ze ook niet te klein wilde maken, voor het geval ik toch weer wat ging afvallen, dan ben je namelijk je halve borsten ook weer zo ongeveer kwijt (aangezien die goed mee afvallen! )

Natuurlijk moet je reëel blijven denken en natuurlijk kan er iets mis gaan, maar daar moet je eigenlijk in eerste instantie niet van uit gaan.
Want ik ben van mening, wat je roept, dat roep je over jezelf af.

Ik heb nu bijvoorbeeld een gezwollen en geirriteerd littekenweefsel aan een kant ter hoogte van mijn oksel..
Maar dat was mij van te voren verteld dat dat mogelijk zou kunnen zijn omdat ik roodharig ben.
Maar het weegt in mijn geval echt niet op tegen het gewicht wat ik tegenwoordig kwijt ben van voren!

Je moet voor jezelf uiteraard ook goed op een rijtje zetten wat de voor en nadelen zijn. En dan kijken of je het uberhaupt wel écht wil.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 13:08

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:17

Femke_L schreef:
Tja, eigenlijk zouden chirurgen gewoon naar de personen moeten luisteren.

Maar je moet ook naar het postuur kijken, bij mij had een B echt niet gestaan.
En daar bij komt, dat ik iets te mollig was, waardoor ze ze ook niet te klein wilde maken, voor het geval ik toch weer wat ging afvallen, dan ben je namelijk je halve borsten ook weer zo ongeveer kwijt (aangezien die goed mee afvallen! )

Natuurlijk moet je reëel blijven denken en natuurlijk kan er iets mis gaan, maar daar moet je eigenlijk in eerste instantie niet van uit gaan.
Want ik ben van mening, wat je roept, dat roep je over jezelf af.

Ik heb nu bijvoorbeeld een gezwollen en geirriteerd littekenweefsel aan een kant ter hoogte van mijn oksel..
Maar dat was mij van te voren verteld dat dat mogelijk zou kunnen zijn omdat ik roodharig ben.
Maar het weegt in mijn geval echt niet op tegen het gewicht wat ik tegenwoordig kwijt ben van voren!

Je moet voor jezelf uiteraard ook goed op een rijtje zetten wat de voor en nadelen zijn. En dan kijken of je het uberhaupt wel écht wil.

Ik loop er sinds m'n 15e al over te denken en ik weet dat ik het echt wil.. Alleen is er alle keren dat ik geopereerd ben, wat verkeerd gegaan... En daar ben ik niet heel erg bang voor op zich.. Maar wel dat je er zelf niet bij bent en zij dus beslissen over je lichaam...

Kijk ik wil niet het idee hebben na mijn operatie van "er is niks over" en als ik 3 cupmaten mis, dan weet ik dat ik wel van m'n klachten af ben, maar ben ik niet alles kwijt..

En ik ben er verder ook wel reëel in dat de kans dat er wat mis gaat, klein is, maar ik ben wel de "gelukkige" geweest met mijn andere 3 operaties.. En dat degene die me opereerde me na die tijd niet serieus nam, en ik nu nog steeds met de gevolgen rond loop... En dat is mijn grootste punt wat ik moeilijk vind..

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:25

Ik ben blij :D
Had een bikinitop besteld bij H&M, 75 D en hij zit perfect :D
Was al bang dat ik geen bikini zou kunnen vinden.. :)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:00

Gefeliciteerd!
Ik baal als een stekker maar ben ook wel weer heel blij.
Sinds ik een eigen paard heb fiets ik elke dag en de cup-maten vliegen er af. Mijn spik splinter nieuwe BH van twee weken terug is nu al weer te groot aan het worden.

Mijn streven is terug naar een F (misschien zelf E) nog een halve maat te gaan :D

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:34

Ilsemarie schreef:
@Kimmes: over wat voor ctje praten we dan? welke omvang? Dat maakt enorm verschil!

Dat staat er een paar berichten boven; 80 C ;)
Het was na de operatie een kleine D en na afvallen is het nu een C. Maar ik ben nu dus ook wat dunner, dus prima :j

Je moet gewoon goed kijken, wat er bij je postuur past. Dan is het goed.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 11:34

Zijn er mensen met D75? Ik heb 2 super mooie Marie Jo's liggen die ik absoluut niet meer pas!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:23

Fairytail, das wel jammer! Had, toen mijn borsten begonnen met groeien, ook net 2 nieuwe BHs :+

Sence, ik heb D75! Heb je een foto :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 13:38

Tuurlijk!
Afbeelding

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:02

Ik plaats ook maar even de foto's van alles wat er bij mij weg gaat.
http://i46.tinypic.com/2h2fpqc.jpg
http://i46.tinypic.com/v7y628.jpg

Zilver/paars is 70H (optie)
Groen/wit 70/75 GG (optie)
Paars/roze 70 H
Blauwe met stipjes 70 G
Voorgevormde is 70 GG

Groen/wit en de blauwe zijn nieuw en nooit gedragen
De paarse en de voorgevormde zijn z.g.a.n. en weinig gedragen.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 07:49

Femke_L schreef:
In eerste instantie leek het alsof er teveel van af was, maar na een tijdje gaat de vorm van je borsten pas echt weer vorm krijgen zoals ze moeten zijn.

Dat is een hele goede opmerking!

Op het moment dat je uit de operatiekamer komt hebben je borsten nog niet de definitieve vorm. Voor mijn gevoel had ik 2 stijve harde tennisballen. Na verloop van tijd wordt alles zachter en natuurlijker van vorm. Daar gaat echt wel een paar maanden overheen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 10:10

Volgens mij is het ook persoonsgebonden, bij mij waren ze alzo goed als perfect en kon ik twee dagen daarna bijna alles doen en mocht ik dit ook.
Terwijl vriendin echt zes weken nodig heeft gehad om te recupereren en te vormen.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:51

Oeh, zo spannend!
Ga overmorgen voor het eerst naar HA om te praten over een borstverkleining.
Ben 16 jaar(17 in okt), 1.60m meestal zo'n 58kg en heb 75F.
Begin de laatste tijd wel erg veel last van me rug te krijgen!
Ze zullen me vast wat jong vinden, maar ben al zo'n 4 jaar uitgegroeid en al zeker 1,5 jaar de zelfde cupmaat.
Een vriendin van mij die in het ziekenhuis werkt zei zelfs dat er pas en meisje van 15 kwam!
Ben benieuwd!