WiskyBokjes schreef:Nou mijn moeder dacht dat ik m had genomen om iedereen te laten zien..Oke bij gym hebben ze m gzien, maar echt 1 iemand wist het en die had m gezien... Moeder was verbaasd.. ik zo: ja ik heb dat ding voor mezelf niet om te showen..
Mijn moeder showde met mijne
nu is het gelukkig minder, maar ik had hem dus aan haar laten zien omdat ze wilde weten hoe het er precies uit zag. Mijn vriend had hem zien gezet worden en mijn schoonzusje en broer hadden hem gezien omdat zij degene waren die hem cadeau gedaan hadden 
Een week later ongeveer had ik dus mijn verjaardagsfeestje en om de vijf minuten mijn moeder: "Kath kom es!"
En ik maar denken dat moeders hem afschuwelijk ging vinden
Was echt ontzettend verbaast dat mijn moeder zo reageerde. Was stiekem ook een beetje trots toen mijn moeder die normaal zo anti-piercing/tattoo is zowaar mee mijn piercingshop binnen ging 
Ik zelf heb het buiten mijn gezin alleen aan mijn beste vriendin verteld
Maar wij delen nagenoeg alles met elkaar
Oke bij gym hebben ze m gzien, maar echt 1 iemand wist het en die had m gezien... Moeder was verbaasd.. ik zo: ja ik heb dat ding voor mezelf niet om te showen..
Iemand enig idee of ik hem smorgens eruit kan halen en dan weer terug kan prikken? Heb hem nog niet lang, over 2 weken denk ik 6 of 7 weken? Nja, ik ga het denk ik maar gewoon proberen, iemand nog tips?

clithood is erg verassend dus dan ben ik zenuwwappig