Mijn vader is hetzelfde als ik hierin, meestal is hij ook degene die erover begint, ook meestal niet al te vriendelijk, en ik snap zijn frustratie maar vind het dan ook vervelend dat hij zo naar doet... terwijl ik heel goed weet dat ik zo ook zelf kan doen. 
Ik heb het "probleem" dat ik zo waanzinnig veel, extreem en realistisch droom en vooral zoveel onthoud dat ik vaak moe wakker word. Dan is slapen ook niet echt lekker uitrusten...

.
ik word niet zo snel wakker in de nacht tenzij ik met iemand anders in een bed slaap of op een vreemde plek slaap.

Erg lastig met kleding opvouwen, aankleden, uitkleden, afdrogen....je snapt het wel, met ALLES dus.
)
. Maar ik moet zeggen dat ik me daar aardig in kan vinden ook. Ik heb met stoffen juist dat ik satijn en zijde vereselijk vind
, vervolgens ben ik dan vaak wel degene die met de oplossing komt. Vooral tussen de paarden is dat erg fijn, ik zal niet in paniek raken als mijn paard rare dingen gaat uitspoken.
en dat werd natuurlijk erger door de drukte. Als baby in de draagzak kotste ik iedereen al onder in de tram.
)