Komt omdat mijn kapper op droog haar knipt, omdat mijne zo dun is!
Er zit nog 1 baan in van de vorige set ivm laagjes effect zeg maar, en die is ongefohnt opgedroogt, dus die krult een beetje en de extensions zijn nog helemaal stijl!
_Kimmm
Geplaatst: 29-03-10 16:02
ik moet nog tot zondag wachten dan heb ik mijn Extensions!
Maskertje gooi ik er ook nog wel in. Maar dat droge is altijd na het wassen, en dan even een paar dagen achter elkaar elke avond serum erin en dan merk ik ook wel duidelijk verschil!
Sarcasm
Geplaatst: 30-03-10 09:53
Wat 'n gedoe die extensions hé? Op Indoor-Brabant zat er iemand te Jureren die had haar tot over haar kont!
Je ziet het randje van mn eigen haar nog best goed. Verschilt eigenlijk van dag tot dag, maar je ziet het wel.
__Nathalie__
Geplaatst: 01-04-10 16:01
Die van mij gaan er binnekort ook uit zitten al 8 maanden. April word de 9e maand. Ze zitten nog wel goed maar vind niet handig meer dat ze zo ver uit gezakt zijn. Mn eigen haar is wel mooi een stuk langer geworden!
Moet alleen mn springset betalen a ruim 1000 euro dus voorlopig ff geen geld voor nieuwe
Toen ze mijn extensions zette, en daarna ging stijlen enzo, zei ze dat je extensions beter kan snijden dan knippen! Ze heeft ook een klein beetje van mn eigen haar mee gesneden (puntjes moesten er toch nog af ) Zodat je geen rand krijgt.. Je ziet de extensions dan niet, maar weet niet hoe ze dat met clip ins doen..
Ik heb een hele lange tijd een weave gehad, een vriendin van me maakte dan 2 vlechts, horizontaal op mn hoofd, en dan werd het daarin 'genaaid'. bleef lang zitten, 2 maanden ongeveer. is voor mijn haar lang, omdat ik slap en dun haar heb. als je wat voller haar heb blijft het wat langer zitten. je haar groeit natuurlijk ook, dus zal het wel om de maand opnieuw laten zetten. als je niemand heb om te vlechten, kan je van die klemmetjes kopen, dat je ze elke ochtend opnieuw kan inzetten.
Ik had mijn haar gehaald bij een toko in de stad. je had daar nephaar, van dat syntetisch, maar dat vond ik heel vies en onnatuurlijk aanvoelen. je heb ook verschillende lengtes. ik had tot ongeveer de helft van mn rug, echt mensenhaar, was ongeveer 40 euro. dat was wel van wat mindere kwaliteit, maar wilde eerst even kijken of het me zou bevallen. nou het beviel dus haha, en toen heb ik het er 2 keer opnieuw laten inzetten. omdat het van mindere kwaliteit was, vielen er veel haren uit en werd het dof. toen had ik een nieuwe weave gehaald, die was ongeveer 80 euro, echt heel mooi haar, en ook superlang mee gedaan. heb het er nu uitgehaald, omdat die vriendin van mij het niet meer kon zetten door priveredenen. ik heb het in totaal bijna een jaar gedragen, dus het was wel even wennen toen mijn haar weer dunner was! nu ben ik er weer aan gewend, maar ga het binnekort weer zetten.
Ohja, en je zag er niks van! alleen als het was uitgezakt, na 2 maanden ofzo, kon je het zien zitten, maar dat was omdat ik zelf superdun haar had, en blond, dus dan zie je het er snel doorheen. ben er heel blij mee geweest:)
avalonnancy
Geplaatst: 04-04-10 21:39
hallo, allemaal ben nog steeds aan het twijfelen wat ik nou moet doen, weaven met vlecht en naaien of extensions etc. nu heb ik een nieuwe methode gevonden , dit zie je op het volgende filmpje, dit is zo simpel dat ik het zelf kan doen . maar wat vinden jullie ervan? ben heel benieuwd