Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan er namelijk niet erg wijs uit worden

Miiej schreef:Hallo,
Het is hier echt rustig geweest:O
Ik dacht een auto immuunziekte omdat je eigen lichaamcellen zichzelf kapot gaan maken.
Mijn hba1c is nu 8 ben van 12 af gekomen, heb 12 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Dus het is een hele verbetering.
Durf niet terug naar school ben altijd bang voor hypo's in sociale sferen durf niet te prikken opschool of te eten in de klas wil geen aandacht vestigen.
Hoe doen jullie dat?

wat snoep ik veel ! haha ik moest echt alles opschrijven nou schaam me flink wat er allemaal staat ,begrijp nu dus ook waar die pieken vandaan komen...

) als 'patient'. (een tante van me heeft er altijd zo'n handje van... Ze vraagt niet 'Hoe is het met je?', nee, ze vraagt 'Hoe is het met je suiker?'..... Goed bedoelt hoor, maar ik heb er zo'n hekel aan...)
)
Echt niemand mocht het zien.... Nu gaat dat iets makkelijker, maar zeker NIET direct in het bijzijn van anderen
Als ik druivensuiker standaard in de auto laat liggen, wordt het er niet echt beter op... Kreeg van m'n verpleegkundige toen een goede tip om een flesje AA / energiedrank in de auto te laten!! Dit blijft wel goed en werkt ook bij een (opkomende) hypo!