en heb geen tongpiercing

ik poets met tandpasta voor gevoelige tanden
scheelt al een hoop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diamante schreef:mm kan ht dat ik van mn tongpiercing pijn heb aan mn tanden.
Ze voelen echt heel gevoelig bij koud en warm, vooral aan de onderkant
Diamante schreef:mm kan ht dat ik van mn tongpiercing pijn heb aan mn tanden.
nils schreef:_Scarlet_ schreef:Kan je er niet een retainer in doen? Dat moet volgens mij wel lukken toch?
wat heeft een retainer volgens jou met een operatie te maken, of je nou een plastic of titanium piercing in hebt tijdens de operatie!?....
marlies85 schreef:Als je onder narcose moet, moet je tongpiercing uit...ook geen retainers dus.Als je onder narcose gaat, wordt je ge-intubeerd(een beademingsslang die via je mond je luchtpijp ingaat).En een tongpiercing/retainer zit daarbij behoorlijk in de weg volgens de artsen.
xDramaQueen schreef:Diamante schreef:mm kan ht dat ik van mn tongpiercing pijn heb aan mn tanden.
dat is je tandvlees, spoeling en tandpasta halen, ik heb gister me spoeling niet gebruikt en kan nu niet eens normaal me melk drinken zonder pijn.
Diamante schreef:xDramaQueen schreef:dat is je tandvlees, spoeling en tandpasta halen, ik heb gister me spoeling niet gebruikt en kan nu niet eens normaal me melk drinken zonder pijn.
Echtwaaaar?
Wat gebruik je dan precies??
Scotty__ schreef:ja vind ik zo vreemd he, dat oorlelletje uitstretchen.
mijn piercer had dit ook.
maar dan echt een enorm ding!
Doet dit geen pyn? en groeien ze ooit nog een beetje terug of blijf je zo'n mega gat houden
xDramaQueen schreef:Anjatjeuh veel succes vandaag!
xDramaQueen schreef:Diamante schreef:mm kan ht dat ik van mn tongpiercing pijn heb aan mn tanden.
dat is je tandvlees, spoeling en tandpasta halen, ik heb gister me spoeling niet gebruikt en kan nu niet eens normaal me melk drinken zonder pijn.
marlies85 schreef:Nog geen uur nadat mijn tongpiercing was gezet had ik alweer een peuk te pakken.Heb er totaal geen last van gehad dat ik tijdens het genezen van de piercing heb gerookt.Maare heel veel succes en plezier met je nieuwste aanwinst
Scotty__ schreef:ja vind ik zo vreemd he, dat oorlelletje uitstretchen.
mijn piercer had dit ook.
maar dan echt een enorm ding!
Doet dit geen pyn? en groeien ze ooit nog een beetje terug of blijf je zo'n mega gat houden
Anjatjeuh schreef:xDramaQueen schreef:Anjatjeuh veel succes vandaag!
Vandaag was gisteren en gisteren is heel goed gegaan!![]()
Ik ben nu dus trotse eigenaar van sternum (al van februari), een tongweb en een vch.
Tongweb was niet zo pijnlijk, het is gewoon heel erg vervelend omdat ze in je mond moeten zitten prullen, je je mond en tong op de juiste manier moet houden heel de tijd en dat echt niet lukt als ze zo zitten te prullen. Ik wou heel graag een staafje omdat ik dat veel mooier vind dan een ringetje, dus ik werd gepierced, en dan probeerde ze het staafje erin en toe te krijgen. Maar dat lukte echt totaal niet, viel 2 keer in mn mond en toen was het gaatje alweer dicht... Met een taper proberen terug gaatje te vinden en dat lukte echt niet. Dus toch maar ringetje gepakt, opnieuw gepierced en toen zat hij binnen de minuut. De piercster had toen ik eerst zei dat ik een staafje wou al gezegd: "oh nee, dat gaat weer een probleem worden..." en nadat mn ringetje dan zat zei ze: "ok, dit was echt de laatste keer dat ik nog met staafje probeerde".
Maar goed, dit ringetje gewoon 2 weken in houden en dan zelf proberen om het te vervangen door een staafje dat ik al gekocht heb. Want buiten dat ik het ringetje niet mooi vind is het ook niet echt praktisch, zit af en toe tegen je tanden aan en beweegt de hele tijd.
Maar ik heb hem en hij zit mooi recht dus ik ben blij.![]()
Vch was vreselijk pijnlijk maar die pijn is alweer vergeten en is ook heel erg mooi geworden, en heb vandaag zelfs alweer gereden zonder enig probleem.