[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:22

ik heb het ook
en heb geen tongpiercing Vork
ik poets met tandpasta voor gevoelige tanden
scheelt al een hoop Ja

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:02

Diamante schreef:
mm kan ht dat ik van mn tongpiercing pijn heb aan mn tanden.
Ze voelen echt heel gevoelig bij koud en warm, vooral aan de onderkant Clown

Hmm heb ik geen last van ;n
misschien idd net wat MissToseland zegt ff tandpasta voor gevoelige tanden halen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:14

Het kan door je piercing komen, maar dat hoeft niet.Ik zelf heb daar geen last van.Net als wat de andere zeggen, tandpasta voor gevoelige tanden proberen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:17

Diamante schreef:

dat is je tandvlees, spoeling en tandpasta halen, ik heb gister me spoeling niet gebruikt en kan nu niet eens normaal me melk drinken zonder pijn.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:17

nils schreef:
_Scarlet_ schreef:
Kan je er niet een retainer in doen? Dat moet volgens mij wel lukken toch?

wat heeft een retainer volgens jou met een operatie te maken, of je nou een plastic of titanium piercing in hebt tijdens de operatie!?....

Nou ik zou eigenlijk niet weten waarom je een tongpiercing uit moet tijdens een operatie Tong uitsteken Maar als het is omdat de balletjes bv in je keel kunnen gaan zitten (wat me sterk lijkt, je tong gaat niet opeens naar achter als je onder narcose bent), dan zou een retainer wel een oplossing kunnen zijn. En plastic verstoord gevoelige apparaten ook niet, dus stel dat de apparaten gevoelig zijn voor ijzer oid, dan kan je ook een retainer in doen.[/quote]

je moet hem uit doen omdat je tong dik gaat worden.... (je moet toch ook sierraden enz af doen!?)
daarom snapte ik jouw opmerking over een retainer niet!

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:49

Jaa maar sieraden moet je meestal afdoen voor scans en dergelijken. Andere sieraden kunnen in de weg liggen of gevaarlijk zijn als een chirurg erachter blijft hangen. Ik denk dat een retrainer niet erg veel kwaad kan alleen juist in je tong wel.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 16:14

Als je onder narcose moet, moet je tongpiercing uit...ook geen retainers dus.Als je onder narcose gaat, wordt je ge-intubeerd(een beademingsslang die via je mond je luchtpijp ingaat).En een tongpiercing/retainer zit daarbij behoorlijk in de weg volgens de artsen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:52

tongpiercing moet dus wel degelijk uit
maar ik heb hem vrij makkelijk na de operatie kunnen terugsteken Lachen

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:17

marlies85 schreef:
Als je onder narcose moet, moet je tongpiercing uit...ook geen retainers dus.Als je onder narcose gaat, wordt je ge-intubeerd(een beademingsslang die via je mond je luchtpijp ingaat).En een tongpiercing/retainer zit daarbij behoorlijk in de weg volgens de artsen.

Zoiets dacht ik dus ook, alleen voor alle piercings die van staal of w/e zijn die daarom uitmoeten zou je eventueel wel een retrainer of bijvoorbeeld een bioplast piercing in kunnen doen Knipoog

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:18

xDramaQueen schreef:
Diamante schreef:

dat is je tandvlees, spoeling en tandpasta halen, ik heb gister me spoeling niet gebruikt en kan nu niet eens normaal me melk drinken zonder pijn.

Echtwaaaar?
Wat gebruik je dan precies??

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 11:49

Gotver, moet me piercing er dus uit, daar baal ik wel van!
Straks isie dicht moet ik hem opnieuw voor 50 euro laten schieten krijg ik weer een dikke tong weer een week niet zoenen weer al die troep:(

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:06

als het een troost mag zijn, ik kreeg hem na ruim 2 uur heel vlotjes terug in.
moet je enkel zorgen dat je je piercing + spiegeltje op de kamer in een kastje kan leggen oid, en aan de verpleegsters vragen om je te helpen indien nodig

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:09

Diamante schreef:
xDramaQueen schreef:

Echtwaaaar?
Wat gebruik je dan precies??

sensodyne

@scotty, tjah was te verwachten, vaak met operaties moet alles uit/weg
maar idd zoals al werd gezegd daarna gelijk erin prikken.

Anjatjeuh veel succes vandaag! Haha!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:25

Hoii allemaal ik meld me ook maar even Lachen
Heb vandaag een tongpiercing laten zetten!!!
Deed echt totaal geen pijn gewoon..
Alleen nu heb ik heel erg last van mn keel, hadden jullie dit ook??
En mn tong is dik dus eet lekker heeeel veel ijsjes..

En ik rook gewoon, maar spoel iedere keer nadat ik sigaret op heb. Rook wel minder heb ik gemerkt haha.. Helemaal nu mn tong dik is..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:36

Nog geen uur nadat mijn tongpiercing was gezet had ik alweer een peuk te pakken.Heb er totaal geen last van gehad dat ik tijdens het genezen van de piercing heb gerookt.Maare heel veel succes en plezier met je nieuwste aanwinst

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:54

Ik heb ook nog deze plugs besteld (6mm) voor als mijn oren uitgestretched zijn aangezien ik maar tot 6mm ga Lachen

Afbeelding

En deze tongpiercing
Afbeelding

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:56

ja vind ik zo vreemd he, dat oorlelletje uitstretchen.
mijn piercer had dit ook.
maar dan echt een enorm ding!

Doet dit geen pyn? en groeien ze ooit nog een beetje terug of blijf je zo'n mega gat houden

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:58

Lijkt mij ook maar niks Nagelbijten / Gniffelen

Mijn navelpiercing begint nu wel wat rood te worden er om heen Nagelbijten / Gniffelen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:25

Scotty__ schreef:

Doet dit geen pyn? en groeien ze ooit nog een beetje terug of blijf je zo'n mega gat houden

Ik heb mijn oorlellen op een 10 gauge. Niet zo heel gek groot, maar ik ga tot de 6-4 gauge. Das een stuk groter Knipoog

Of het pijnlijk is, tja niet als je het goed en langzaam doet. Ik ga gewoon mooi langzaam, doe een paar maand per groote voordat ik 'm weer groter maak Ja

De dag erna kan hij wat gevoelig zijn maar dat gaat, als je het netjes schoon houdt, vanzelf over Ja

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:06

Het laten stretchen was bij mij de eerste keer wel pijnlijk maar dat kwam omdat ik eigenwijs was en heb het laten stretchen van een 10g (2.4mm) naar 6g (4mm).. aangezien ik naar 3mm te klein vond.. (zonde van geld eigenlijk). Ik was namelijk op 2.4mm gepierced destijds..

Ik ga uiteindelijk door naar de 2g (6mm).. en ik weet dat na 5 of 6mm het gaatje niet meer volledig dichtgroeit en dat je dan dus een 'gat' overhoud.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:12

xDramaQueen schreef:

Vandaag was gisteren en gisteren is heel goed gegaan! Haha!
Ik ben nu dus trotse eigenaar van sternum (al van februari), een tongweb en een vch.

Tongweb was niet zo pijnlijk, het is gewoon heel erg vervelend omdat ze in je mond moeten zitten prullen, je je mond en tong op de juiste manier moet houden heel de tijd en dat echt niet lukt als ze zo zitten te prullen. Ik wou heel graag een staafje omdat ik dat veel mooier vind dan een ringetje, dus ik werd gepierced, en dan probeerde ze het staafje erin en toe te krijgen. Maar dat lukte echt totaal niet, viel 2 keer in mn mond en toen was het gaatje alweer dicht... Met een taper proberen terug gaatje te vinden en dat lukte echt niet. Dus toch maar ringetje gepakt, opnieuw gepierced en toen zat hij binnen de minuut. De piercster had toen ik eerst zei dat ik een staafje wou al gezegd: "oh nee, dat gaat weer een probleem worden..." en nadat mn ringetje dan zat zei ze: "ok, dit was echt de laatste keer dat ik nog met staafje probeerde".
Maar goed, dit ringetje gewoon 2 weken in houden en dan zelf proberen om het te vervangen door een staafje dat ik al gekocht heb. Want buiten dat ik het ringetje niet mooi vind is het ook niet echt praktisch, zit af en toe tegen je tanden aan en beweegt de hele tijd.

Maar ik heb hem en hij zit mooi recht dus ik ben blij. Haha!

Vch was vreselijk pijnlijk maar die pijn is alweer vergeten en is ook heel erg mooi geworden, en heb vandaag zelfs alweer gereden zonder enig probleem. Lachen

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:13

xDramaQueen schreef:
Diamante schreef:

Zou ook wel eens gevoelige tandhalzen kunnen zijn, die maken wij dicht met een laser.

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:31

marlies85 schreef:
Nog geen uur nadat mijn tongpiercing was gezet had ik alweer een peuk te pakken.Heb er totaal geen last van gehad dat ik tijdens het genezen van de piercing heb gerookt.Maare heel veel succes en plezier met je nieuwste aanwinst

Mijn zusje heeft ook een tong piercing heeft ze op een vrijdag middag laten doen.En s'nacht naar het stappen zat ze alweer shoarma aan het eten.Zelf ga ik voor een wenkbrauw piercing.En na de bosrtverkleining een tepel piercing als dat kan.Heeft er iemand hier ervaring mee

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:58

Scotty__ schreef:

Welnee, als je het normaal doet, doet 't helemaal geen pijn. Zo was 't bij mij tenminste Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:33

Anjatjeuh schreef:
xDramaQueen schreef:

Vandaag was gisteren en gisteren is heel goed gegaan! Haha!
Ik ben nu dus trotse eigenaar van sternum (al van februari), een tongweb en een vch.

Tongweb was niet zo pijnlijk, het is gewoon heel erg vervelend omdat ze in je mond moeten zitten prullen, je je mond en tong op de juiste manier moet houden heel de tijd en dat echt niet lukt als ze zo zitten te prullen. Ik wou heel graag een staafje omdat ik dat veel mooier vind dan een ringetje, dus ik werd gepierced, en dan probeerde ze het staafje erin en toe te krijgen. Maar dat lukte echt totaal niet, viel 2 keer in mn mond en toen was het gaatje alweer dicht... Met een taper proberen terug gaatje te vinden en dat lukte echt niet. Dus toch maar ringetje gepakt, opnieuw gepierced en toen zat hij binnen de minuut. De piercster had toen ik eerst zei dat ik een staafje wou al gezegd: "oh nee, dat gaat weer een probleem worden..." en nadat mn ringetje dan zat zei ze: "ok, dit was echt de laatste keer dat ik nog met staafje probeerde".
Maar goed, dit ringetje gewoon 2 weken in houden en dan zelf proberen om het te vervangen door een staafje dat ik al gekocht heb. Want buiten dat ik het ringetje niet mooi vind is het ook niet echt praktisch, zit af en toe tegen je tanden aan en beweegt de hele tijd.

Maar ik heb hem en hij zit mooi recht dus ik ben blij. Haha!

Vch was vreselijk pijnlijk maar die pijn is alweer vergeten en is ook heel erg mooi geworden, en heb vandaag zelfs alweer gereden zonder enig probleem. Lachen

super! ik neem toch echt wel staafje *LOL* en istie opvallend of helemaal niet? gezwollen tong? etc..