Woensdag krijg ik trouwens mijn beugel. Als het goed is ben ik er over een half jaartje weer vanaf. En dan hup die naald door mijn tong

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissDonna schreef:had je neit zon stomme droom als mij ik dacht dat ik zwanger wasik ben 17 haha dom ! wil ik voorlopig niet aan beginnen hahaa
snoef schreef:Hallo!
Ik heb even een vraagje, ik wil me oorgaatje opstrechen tot 3mm, heb me strech setje net binnen, hoe kan ik het best te werk gaan?
Myryana schreef:darkchrystal: nog niet.. wil het uiteindelijk als het iets bekender hier is wel doen. Je weet dat microdermals eruit gesneden moeten worde als je ze niet meer wilt. ze zijn dus vrijwel permanent.
Anoniem schreef:wie o wie heeft hier microdermals?
Ofwel,implantjes???
Myryana schreef:snoef schreef:Hallo!
Ik heb even een vraagje, ik wil me oorgaatje opstrechen tot 3mm, heb me strech setje net binnen, hoe kan ik het best te werk gaan?
Laat je piercer het doen! Meen ik serieus, kan veel fout gaan.
Wil je toch eigenwijs zelf stretchen, doe het dan heel langzaam. Kijk even op wiki.bmezine.com daar staat geloof iik hoe je het zelf kan doen.
Als je het niet weet ga da niet zelf lopen prutsen..
darkchrystal: nog niet.. wil het uiteindelijk als het iets bekender hier is wel doen. Je weet dat microdermals eruit gesneden moeten worde als je ze niet meer wilt. ze zijn dus vrijwel permanent.
Anoniem schreef:implantjes dus.
Micordermals worden met een kant onder de huid vastgezet,andere kant is dus zichtbaar.
Net als bv een lip piercing,alleen zit het staafje simpel gezegd onder je huid.
(je ziet dus alleen het bolletje).
Het sieraad heeft wel een aparte vorm,met een soort "plaatje"wat zich vastzet onder de huid.
Ik ben al wel in contact met een piercer die dit zet,weet ook dat het permanent is.
Vroeg me meer af hoe pijnlijk het is?
En mensen die er wellicht een hebben,voor ervaringen?