Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Hoe spuit je minder? Die doseringen zijn afgemeten, of draai je dan maar half op?
Online zie je spuiten met ingebouwde naald en je ziet er zonder. Waar komt dat verschil vandaan?
mnka schreef:Hier besloten om na twee weken te stoppen met Ozempic. Sinds afgelopen donderdag echt enorme pijn in mijn buik en heel erg opgeblazen. 4kg eraf omdat ik niks kon eten vanwege de pijn. Vandaag zou weer prikdag zijn, maar durf het even niet aan![]()
Het gaat gelukkig nu veel beter en de pijn is ook weg. Maar geen zin om dit nog een keer mee te moeten maken
mnka schreef:Hier besloten om na twee weken te stoppen met Ozempic. Sinds afgelopen donderdag echt enorme pijn in mijn buik en heel erg opgeblazen. 4kg eraf omdat ik niks kon eten vanwege de pijn. Vandaag zou weer prikdag zijn, maar durf het even niet aan![]()
Het gaat gelukkig nu veel beter en de pijn is ook weg. Maar geen zin om dit nog een keer mee te moeten maken
nine1987 schreef:
Eerste keer ongesteld nu ik ozempic neem en qua eten merk ik nu, ondanks dat ik zaterdag heb gespoten wel dat m'n hongergevoel + cravings nu meer zijn..
Is dat gevoel bij meerdere mensen bekend?
Kinke schreef:da's interessant Dees. Maar hoe weet je dat de maaglediging traag verloopt?