Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk heeft je lijf snel de kracht terug om het herstel aan te kunnen
Voelt dan zo slecht om ook nog 's middags te gaan slapen. Maargoed de trap af, naar de wc, eten en drinken pakken, daarna weer de trap op en douchen, aankleden, weer naar beneden.. Dan is m'n batterij wel echt leeg en ga ik even op de bank liggen. Naar bed om echt te slapen is eigenlijk vooral als ik ook nog van huis ben geweest, dan kan ik ook gewoon niet wakker blijven. Val zittend op de bank ook wel in slaap dan
Wel heel fijn om te lezen dat je vooruit gaat!
secricible schreef:Je zou je eens kunnen laten doorverwijzen naar een ergo voor die energiebalans.
zeker als je iets graag wil doen of iets waarvan het gisteren ging maar vandaag dan weer niet is zo lastig.
maar het 'als het leven zo moet zijn laat het dan maar' is volgens mij ergens ook heel menselijk en wat veel mensen zullen herkennen die ook langdurig flink ziek (geweest) zijn.
Tieneke schreef:Mentale gezondheid is ook gezondheid. Waarom zou je voor het ene naar een dokter gaan en niet voor het andere? Zo te horen is zo'n revalidatietraject toch ideaal voor TS.
pien_2010 schreef:Tieneke schreef:Mentale gezondheid is ook gezondheid. Waarom zou je voor het ene naar een dokter gaan en niet voor het andere? Zo te horen is zo'n revalidatietraject toch ideaal voor TS.
Eens alleen daar ging het niet om. Senna verwoordt het goed. Een zin wordt totaal uit zijn verband gerukt. Zo zonde.
Citaat:En niet een psych of loog...Voegt totaal niets toe.
pien_2010 schreef:Ik stop nu met op jullie te reageren. Want het gaat te ver weg van TS.