Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Elke week? Neehoor.
Week 49, Week 2, week 5, en volgende week is week 8. Dus elke 3 weken de laatste tijd.
Moet er ook niet aan denken om elke week helemaal naar Rotterdam te moeten voor een afspraak hoor ( toch al snel 20 minuten zonder file, maar vaak zat staat het vast)
We hebben wel tussendoor controles gehad op info-avonden welke ook elke 3 weken waren. Dan was er even een kort gesprekje en controle.
Naomi_Jortje schreef:Oh maar wij hebben het hier ook pas bij 39 weken over gehad hoorVolgens mij maakt het niet eens heel erg uit of je reguliere zorg hebt of niet, er zitten sowieso grote verschillen in per praktijk heb ik gemerkt.
Heb je wel iedere week een afspraak nu? Dat hebben wij hier vanaf 36 weken. Bel uitleg heb ik ook ergens lang geleden al eens gehad en rond de 36 weken opnieuw om het weer ff vers te hebben.
Wel vervelend dat de baby zo in de weg zit en je weinig energie hebt!
Naomi_Jortje schreef:Ik vind het wel lastig om niet te weten wanneer de baby komt nu ik m'n uitgerekende datum voorbij ben (niet dat ze daarvoor niet had kunnen komen). Niet per se om de baby zelf, maar meer de randzaken. Ik maak normaal altijd een weekmenu en doe weekboodschappen, doe 1 dag in de week al onze was, dat soort dingen.
Nu doe ik dus maar 2x in de week de was haha zodat ik geen bult was heb liggen en maak ik maar gewoon eten voor de komende 2 dagen
Jolliegirl schreef:Bij mij helpt een voetenbad met een overdosis magnesium heel goed. Gewoon de magnesium vlokken voor in bad!
Jolliegirl schreef:Jij bepaald ZELF of jij die inleiding wilt of niet..
Als jij zeker weet dat dit jou stress is heb jij alle recht dit te weigeren. En zij mogen dan ook niét handelen.
Zijn ze helemaal gek geworden...
Wat een rot ervaring is dit voor je zeg! Je hebt het nog zo duidelijk aangegeven.
Geen enkele opwekking is natuurlijk. Laat je niet gekmaken.
Als jij wilt wachten dan word er gewacht.