Prachtige foto's weer! Gister avond t zelfde rondje als zaterdag gedaan (alleen nu andersom), Iers later, en nu op twee reeën na bijna niks gezien... wel helemaal lek gestoken
boedjang
Geplaatst: 30-07-24 14:25
Voor t eerst met de kleine door t spannende smalle dorp met af en toe veel verkeer 30 km zone..maar ja dat kennen we he. Hij deed t zo knap niet ver wandelen maar wel knap
Wat een toffe wandeling Jojo! Prachtige foto's,die hangbrug is gaaf.
Knappe pony Boedjang en leuk hondje.
Lizard,ook weer mooie foto's.
Eelmo en Goof,mooie zon door bomen foto's .
Prachtig Leo!
Ik loop achter Gisteren bij bokker Hingarden op bezoek geweest,mocht daar ook de tent opzetten. Maar eerst de dag ervoor. Het was zondag,dus kerkbezoek Stenen kerkje van Vik Details Staafkerkje van Vik Onderweg, Distadfossen Mundalsdalen Natte voeten krijgen Kampeerplek Avondbezoek
Inderdaad geweldige natuur Noordje. En leuke visite
Wat een stoere pony Boedjang
Leo
Geplaatst: 30-07-24 20:49
Wat een leuke pony Boedjang!
Wauw Noordje! Die staafkerk is echt prachtig, en de rest ook!
Wij hebben vandaag ruim 11 km gewandeld richting de Steall waterfall in glen Nevis. Deze route liepen we 6 jaar geleden al eens, en ik heb thuis een foto hangen die ik destijds maakte van de waterval. We wilden graag nog eens deze kant op, dus dat werd vandaag. We hadden nu bewust op een andere, verdere parkeerplaats geparkeerd om een extra stuk route mee te pakken. Heen door de gorge (het gewone pad), terug over de gorge bovenlangs. Dat was uiteindelijk wel een stukje steiler en technischer dan verwacht maar prima te doen. Wel heel wat mensen die die route omhoog probeerden te volgen maar totaal niet voorbereid of in staat waren tot zo'n steile klim. De informatie bij de kruising is niet-bestaand dus ik snap de verwarring maar ik denk dat veel mensen zo niet komen waar ze wilden komen, terwijl de waterval via de gorge zo eenvoudig te bereiken is. Desondanks hebben wij onwijs genoten van het naar beneden klauteren.
Jojoleinee hij is van mei 22, hoop dat ie nog iets de hoogte in schiet. Dank Leo en boetsiebob Lizard wat een mooie foto's En Leo super prachtig ja sommige mensen zie je zonder drinken en op gympies een berg op... das zo niet handig